Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Kaipaan. Joskus tuntuu kuin olisin ilmaa. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mietin eräänä päivänä miten olisin vääränlainen, koska uskon etten tulisi toimeen lapsesi kanssa. En ole vaan tottunut tulemaan toimeen. Häneen totuttelu veisi enemmän aikaa. Luottamuksen kautta. Mahdollistahan se olisi, jos hän ei olisi epäileväinen suhteeni. Vaistoaisi varmasti jännitykseni seurassaan. Mutta jostain syystä sinun suhteesi tätä ei ole. Pitäisit minua varmasti outona jännitykseni vuoksi.
Haleja ja suukkosia uniisi. Ajatusten siivin viereesi unille hiivin ja aamuun asti jään. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Vierailija kirjoitti:
Kärsittekö te peräsuolen laskeumasta?
Ei kärsitä. Me nautitaan siitä.
Sua vain aattelen, kell' lempeän katseen näin päivänä, ku katsottiin räksynpesiä. Oi aikaa viides viidettä, siin oli jotain. Tähdet kohdilla, ainakin mun kiertoradalla tai suurempaa taikaa, mut sen tiedän, et ei menny paljon aikaa, ku rakkaus syttyi vain sekunneissa. Ja muistan viel katseesi ihanan, ku käännyit portaissa, vaalea mies "nopsajalka". 🤗🌻
Unessani sulla oli harmaa huppari, tumma parta ja silmälasit ja ajoit traktorilla. Siitä on jo aikaa, ku ollaan nähty ja olis kivaa nähdä, et miltä näytät nykyään. Unet ovat välillä niin ihmeellisiä. Kerran putosin sängystä, ku sua ajatteli...Muistan äänesi ja iloisen hymysi, joka ulottui silmin eteisen ovel kevääl kerran, ku nähtiin ekaa kertaa...Kauniita unia. <3
Ikävä. Toivoin, että sinulla olisi ollut jotain oikeasti sanottavanasi. Ei ollut, ei ole. Käytöksesi avasi silmäni sille, että olen kuvitellut kaiken ja lopulta sinulle aika yhdentekevä. Se surettaa. Minä kaipaan ja rakastan. Sinä et. Järki jo tajuaa, vielä kun sydän sen uskoisi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisia haleja ja hellä yöpusitus lempeisiin uniin. Olet ajatuksissani. Olen ollut myös surullinen ettet ole kanssani näissä hetkissä. Hetkissä, jotka on tarkoitettu jaettavaksi rakkaan kanssa. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Kulmahuoneistossa sun kans...Ajatukset vei hetkiin, ku sai olla lähellä, hieman jutella ja kuunnella. Kävit luonani kahdesti. Muistin et tuolloin jääkaapin oves oli kortteja matkoilta ja piirustus aiemmin lemmikkinä olevasta mustasta hamsterista. Huomasitkohan niitä, ainakin katsoit ympärille, kun tulin oviaukolle katsoo sua. Vedit mua niin puoleesi. Roihu syttyi ja palaa yhä suurella liekillä 3 vuoden jälkeen...Ois halui nähdä, jutella, kuunnella ja kuvailen vaan entistä kotia, jos lukisit ja sä löytäisit mut kaipaamas. Irl etsien sua...🤗
Kaunis päivä, kun olit ajatuksissa. Harmaata tuskin huomasi näis rakkauden väreis, vaik en sua nähnyt. Voin tuntea iholla lämpönä. Ilmoitin kerran etukäteen uunin tarkat tiedot ja tullessasi fiksaa uuninluukun saranan, sanoit siitä, et hyvä ku oli. Voin kuulla sun äänen yhä, musiikkia korvilleni. Ihana sinä.<3
Jäinen tihkusade yllätti aamun 7km:n lenkillä. Telkät taistelivat reviiristä joella ja kiurut hypähtelivät laulaen peltojen yllä. Mietin sinua noissa hetkissä. Olisitpa ollut vierelläni. Aurinkoa ja iloa päivääsi rakkaani. 💚🤗
Kerjäämällä saatuja armopalojasi en kaipaa. Jos ei seura kiinnosta, niin väkisin en sitä tyrkytä. Alkaa jo tulla aika selväksi.
Tuntuukohan oikea poskesi kostealta? Ajatuksissani olet saanut siihen tänään useita pieniä pehmeitä suudelmia. Kohta viereesi unille möngin ja untuvaista selkääsi silittelen. Halipusitus yöksi. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Tulet aina olemaan mulle erityinen. 🤗 Illalla ajatuksiini tulivat sudenkorennot, jotka sain nähdä, ku vikan kerran katsoin partsilta v. 21 ennen muuttoa ja ajattelin tuolloin sua ja sitä, nähdäänkö enää. Tai eilen funtsiessa viime Malagan matkaa, ku 2 sudenkorentoa lensivät siinä partsin ohi ajatellessani sua ja kotiinpaluuta, oli myös täysikuun yö. Tänään etsin teippiä, jesari tuli eteeni, kaikki palautui mieleeni...Sulle, jonka lempeän katseen sain lyhyen aikaa nähdä, mut näin viel enemmän.
Ikävä. Tänään tunsin suurta halua painautua kainaloosi. En usko olevani siihen tervetullut. Et ilmeisesti ole tottunut käsittelemään asioita puhumalla. Et ota haastavampia asioita puheeksi, ainakaan minun kanssani. Oikeastaan koskaan. Mieluiten vain ohittaisit ne. Jos minä en ota asioita esille, niistä ei koskaan puhuta. Vaikka ei paljon puhuta vaikka ottaisinkin. Se on aika surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tiiviisti sylikkäin silitellen, uniin rauhaisiin, rakkaan hellin. Suukkoja uniisi ja halitus. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗
Sun iloiset kasvosi tulivat ilahduttamaan. Onkin jo aika tauon ja nauttia tästä näystä ja aiheuttamista tunteista, joita sä herätät. Voi et mä haluaisin sen päivän koittavan, ku sut edessäni nään moikkaavan. Ihana, vaalea mies "nopsajalka"...Kulmahuoneistossa sun lähellä, mustavalkoisen julisteen edessä yks keskiviikko kerran, 3 vuotta sitten, hetkisen verran. On kuin eilinen, sua kaipailen. 🤗💛
Kävin lähellä paikkaa, missä tavattiin ja talo purettiin. Ajatukset veivät suhun ja siihenkin ettei nähdä...Havahduin räksyjen ääniin lähellä lentämässä ja täytyin ilosta...Kerroin sulle et laitoin s-postia pesistä, jotka oli lähel pihakoivuissa ja ne säkin näit. Ja mä näin vaan sut ja tunsin. Tunnen yhä...Tuli yllättäen jännitystä, ku pyydettiin esiintymään. Pitää harkita viel ja sit aloin jännittää näkemistäsi. Aion kyllä tulla juttelee, ku sut mies näen! 🤗
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3