Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1221/2522 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tavannut sut aikoja sitten. Vaikken sua tunnekaan, olit sen pienen hetken kaikkea mitä voi toivoa. Olen kiitollinen, että elämä heitti sut hetkeksi kohdalleni. Teit suuremman vaikutuksen, kuin osasin ikinä ajatellakaan. Jos olisin vuosi sitten nähnyt tulevaisuuteen, olisinko toiminut toisin. En. Tapahtuma vaikuttaa edelleen voimakkaasti ja olen ns. elämän tienristeyksessä. Teen niin tai näin, tulen menettämään. Onko enemmän menetettävää, jos jään vai onko enemmän menetettävää, jos lähden. Tiedän, että edessä ei ole mitään odotettavaa, vain tuntematon tulevaisuus. En odota tosiaankaan sulta mitään, mutta omille tunteille en voi mitään. 

Vierailija
1222/2522 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin muutama yö sitten 2.30 ja olit eka ajatukseni. Tuli tunne, että sul on asiaa. Näin valkoiset kolmen raidan tennarit sul jaloissa. Oliko ne, ku räksynpesiä kevääl katsottiin kerran vai mist moinen. Nukahdin uudestaan ja seuraavana päivänä riitti virtaa. Olit ja oot voimakkaasti ajatuksissa, ihana hymyilijä. Tunne josta sain ensihetkestä kii, et sun kaa  ois iisii, tekee mieli hassutella ja matkustella ja paljon kaikkea tai olla vaan. Saispa kertoa, te quiero. Ja halata, ennen kaikkee tavata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2522 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tuosta yhdestä tämän illan viestistä tuli mieleeni, että odottaisitpa. Toivon todella, että odottaisit minulta jotain ja toisit sen esiin. Niinkuin minä odotan sinulta. Pitäisukö rakkauden olla pyyteetöntä? Pitäisi ja kyllä se oikeastaan onkin, kuten ehkä kaikesta menneestä voi jotenkin päätelläkin. Silti minä toivon, odotan ja haluan. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1224/2522 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsittekö te peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
1225/2522 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua. Ei aavistustakaan mitä ajattelet, miksipä omiakaan ajatuksiani siis enempiä avaisin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1226/2522 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaan mielen päällä, kaipaan sua totta kai, jotenkin tuntuu, että saan yhteyden kun luen yhdenkin sanan, mutta hieman väsymystä niin se vaan vaikuttaa kaikkeen, älä siitä tee mitään virhetulkintoja jos on vähän hiljaisempaa..💕

Peikonkulta
1227/2522 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusumu kutsui 12km:n lenkille heräilevään luontoon. Peuralauma aterioi pellolla, rusakko juoksenteli rinteellä. Joutsenet, hanhet ja kurjet lensivät muuttomatkallaan. Kiurut lauloivat peltojen yllä. Olisitpa ollut mukanani rakkaani. Olisikohan nuo hetket sinusta sellaisia, joissa tahtoisit olla. Tänään en yrittänyt eiliselle reitille mutalikkoon. 😁 Siinä saattoi olla eilen yllättävän paljon toimintaa. 😁 Iloa päivääsi. 💚🤗

Vierailija
1228/2522 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olisitpa vieressäni. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1229/2522 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja ja yöhalitus. Unimönkiäinen kainaloosi kaivautuu ja koko yöksi jää. Kauniita unia rakkaani. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1230/2522 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ohi paikan, jossa tavattiin (22.3.21). Kävin paikassa, jossa lähellä 2 hevosta ja  eteeni tuli yllättäen kuva, luotuna muistona. En tiennyt että se yhä on tai liitinkö asiaani, ku ensi kertaa tulit käymään ja otit kukalle tarkoitetun aluslautasen tiskipöydän alta... Sua ei nää, mut monin tavoin oot mukana mun elämäs ja ajatuksissa. Sydämessä. Sun hymy, se ku juteltiin, kasvosi...niin lähel, mut kaukana. Voin aistia sut nyt lämmöllä iholla. Buenas noches guapo. 🤗🌻

Peikonkulta
1231/2522 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävelin vain kaupalla ostamassa herkkuja hävikistä. Olet mielessäni syödessäni erilaisia tuoreita marjoja ja hedelmiä. Olis me näiden voimin voitu lähteä kevätseurantaankin. Joskus mietin olisitko sinä ymmärtänyt aitoa minua, jossa on paljon lapsekkuutta, hölmöilyä, tyhmiä juttuja ja erikoisia iloja. Yhteys, jossa on paljon muutakin kuin vain seksuaalinen puoli. Koen, että oma epätäydellisyys huokuu ulos päin. Ei se itseä haittaa. Eräällä lenkillä kohtasin tuntemattoman, joka sanoi kohteliaisuuden ja kertoi jo kaukaa huomanneensa minut. Juteltiin hetken. Ulkoisesti jään mieleen. Mutta sisäisesti minua ei tunneta. 

Päivän luontotilanne. Pieni koira nousi tänään etutassuilleen ja pissi takajalat korkealla ilmassa kävellen eteenpäin. Nyt sitten pohdin tekeekö ne tavallisesti näinkin. Olet sinäkin rakas mielessäni, mutta nyt sain muutakin ajateltavaa. 😁

Aurinkoa ja iloa päivääsi rakkaani. 💚🤗

Vierailija
1232/2522 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi joutsenta rannassa ja sä ajatuksissa... Ihana hetki, entisen kotini keittiön ikkunasta näkyi hyvin räksynpesä (ja "puupää"rusakko). Olohuoneesta näki pihlajan, kauempaa koivu ja toinen pesä. Olit lähellä selkäni takana ja väistin hieman, että näkisit. Tunsit sut niin voimakkaasti, voin tuntea yhä. Tää kaipuu on ja tiedän että jatkuu, kunnes mies nään sut.

Vierailija
1233/2522 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Saisinpa olla vieressäsi ja vierelläsi. Kaipaan kosketusta. Kaipaan ajatisten jakamista. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1234/2522 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uninen halipusitus rakkaalleni. Unien rajamailla kainaloosi painaudun ja hellästi silittelen. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1235/2522 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsin paljon kaipaan tänäänkin. Haluaisin voida viettää kanssasi aikaa rauhassa. Toivoisin ehkä myös, että tämä tilanne ja meidän välit olisi jotenkin avoimet. Se poistaisi sellaista ylimääräistä jännitystä ja epävarmuutta ja jäätymistäkin niistä tilanteista, kun ollaan kahdenkesken. Jännitän oikeastaan koko ajan sitä, kun minulla on tunteita ja jollain tavalla ne näkyvät. Jos sinulla ei ole, niin on aika ahdistavaa omiaankaan esitellä, ehkä meille molemmille. Se olisi tässä asetelmassa aika noloakin. Suukko ja silitys.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
1236/2522 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsin paljon kaipaan tänäänkin. Haluaisin voida viettää kanssasi aikaa rauhassa. Toivoisin ehkä myös, että tämä tilanne ja meidän välit olisi jotenkin avoimet. Se poistaisi sellaista ylimääräistä jännitystä ja epävarmuutta ja jäätymistäkin niistä tilanteista, kun ollaan kahdenkesken. Jännitän oikeastaan koko ajan sitä, kun minulla on tunteita ja jollain tavalla ne näkyvät. Jos sinulla ei ole, niin on aika ahdistavaa omiaankaan esitellä, ehkä meille molemmille. Se olisi tässä asetelmassa aika noloakin. Suukko ja silitys.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tiedän tunteen mitä on olla noloa kun tunteet tulevat ilmi. Niinkin kaukaa kuin ala-asteelta en tahtonut kenenkään tietävän kehen olin ihastunut. Kysyessä kerroin vain pojan nimen johon kaikki oli ihastuneet. Mutten minä oikeasti, vaikka näin väitin. Sain rauhassa ihastella sitä oikeaa ihastustani toisten ilkkuessa ihastustani siihen väärään suosikkipoikaan. Joka tapauksessa ei ollut kuvitelmiakaan mistään kenenkään välillä, koska minä en ollut tai ole se ihastuttava. Kaikki tilanteet ovat aina noloja. On parempi olla hiljaa ja puhumatta kuin avata suu saaden vastaansa valtaisa negatiivisuuden ryöppy. Jätän enemmän ihmisiä kohtaamatta kuin jaksan arvuutella heidän tarkoitusperiään. 

Hyvää yötä sinullekin tärkeän kaipaaja. 

Vierailija
1237/2522 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, hyvää yötä kesäheinä💖

Peikonkulta
1238/2522 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaalleni yöhalitus ja suukkosia uniisi. Olisitpa vieressäni niin kainaloosi painautuisin ja kipuni unohtaisin. Kauniita unia. Nuku hyvin. 💚🤗

Vierailija
1239/2522 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ihana, joka majoitut ajatuksissani. Yhä tänään joka valveillaolon tunti, oon tottunut. Kävin paikas, jossa tapasin sut. Kaikki tuli ajatuksiini jopa Ikeas, jonne vuosien jälkeen poikkesin. Kerroin sulle kulmahuoneistossa, et laitan tv-tason pois muuttaes. Siel, missä fiksasit uunin saranan ja kävit kylppäris, jos vaaleansininen lattia. Näin sut yhtäkkiä siinä  huoneistossa ja tunnen sut voimakkaasti. En nää sua irl, mutta sydämeni mukana kuljet ja toivon loppuun asti, että jonakin päivänä oot lähellä. Sain nauttia hymystäni juuri. Sydän.

Vierailija
1240/2522 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoja oon muutaman kirjoittanu toisaalle, sua vaalea mies ajatellessani. Toivon, että näen sut jonakin päivänä viel ja kirjoitettua saisin espanjaksi. Se olisi eka kerta mulle. Ja vaikka sitten ystävälle...Sun eleet, iloisuus ja suhtautuminen tulivat oikeaan aikaan ja ei oo aikomusta unohtaa. Kävellessäni äsken kotiin, hymyilin näistä tuntemuksista suhun. (Bali- Malaga, v.21). Katseeni hakee sua... <3

Ketju on lukittu.