Miehet, millaisista miehistä ajattelette naisten kiinnostuvan?
Olen utelias. Joskus tuntuu, että miehillä ja naisilla on ihan eri käsitykset siitä, mikä herättää vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostuksen. Eli haluaisin kuulla, millaisista miehistä te miehet ajattelette, että naiset kiinnostuu? Mitä fyysisiä ominaisuuksia ajattelette naisten toivovan, mitä luonteenpiirteitä jne?
Kommentit (242)
Sellaisista, jotka eivät ole kuin minä. Yksikään nainen ei ole minua koskaan lähestynyt ja tästä olen tehnyt omat johtopäätökseni ulkonäöstäni (jonka takia en edes yritä naisia oikeassa elämässä lähestyä).
Mutta vastaus kysymykseen: pitkä, komea, urheilullinen, menestynyt, autoileva. Aika perussetit.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisista, jotka eivät ole kuin minä. Yksikään nainen ei ole minua koskaan lähestynyt ja tästä olen tehnyt omat johtopäätökseni ulkonäöstäni (jonka takia en edes yritä naisia oikeassa elämässä lähestyä).
Mutta vastaus kysymykseen: pitkä, komea, urheilullinen, menestynyt, autoileva. Aika perussetit.
Et ole yksin. Jos kysytään valtaosalta rehellisiä miehiä, ovatko naiset lähestyneet heitä, niin eivät ole. Jos kysytään asiaa Mikko Leppilammelta, niin hänellä on varmasti ihan eri kokemus. Ulkonäkö määrää, miehillä ja naisilla. Tinderin vuoksi paljon entistä enemmän. Nuoret naiset pyörivät terapiassa ja itkevät yksinäisyyttään, miehet turhautuvat ja ryyppäävät vanhaan malliin yksin.
... Ja match.com hieroo käsiään.
Jaa kyllä mulle on naiset jutulle tulleet, tinderissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet geeniloton voittaja. Tosin epäilen, että jos tarvitset Tinderiä johonkin, niin eivät ne naiset kovin paljon taida jutulle tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet geeniloton voittaja. Tosin epäilen, että jos tarvitset Tinderiä johonkin, niin eivät ne naiset kovin paljon taida jutulle tulla.
Ihan riittävästi, seiskan maissa olis illanviettoa erään naisen luona.
Ei niitä montaa tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajanhaaskausta miettiä minkälaisista miehistä naiset kiinnostuu ja suorastaan huutonaurua aiheuttaa nuo kommentit että täällä mä puurran 24/7 puntteja nostelemassa että joku nainen kiinnostuis. Ei voi käsittää sitä että joku rakentaa koko elämänsä sen kädenlämpöisen kolon perässä juoksemisen ympärille - puhumattakaan siinä epäonnistumisesta netissä itkemiselle.
Eläisitte omaa elämäänne mieluummin, se vetää naisia puoleensa paljon enemmän kuin mikään mitä voitte salilla saavuttaa.
Mulla on 20 vuoden liitto takana miehen kanssa, joka ei harrasta kuntoilua mutta itse harrastan. En ihan oikeasti edes vilkuile mitään saliukkeleita. Lihakset miehellä ei merkitse mulle yhtään mitään. Yleensä en edes pidä silmälaseja salilla, niin en edes näe kunnolla ketä siellä on ja käyn muutenkin hyvin hiljaisella salilla, koska haluan olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä montaa tarvitsekaan.
Ja valmistaudut illan viettoon vauvapalstalla provoilemalla?
No aika mahdotonta sitä on määritellä, kun se riippuu ihan jokaisen naisen omasta miesmausta, elämän kokemuksista ja henkilöhistoriasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä montaa tarvitsekaan.Ja valmistaudut illan viettoon vauvapalstalla provoilemalla?
Mitäs tässä enää valmistautua, talo on siivottu, suihkussa jo käyty, koira lenkitetty ja kissa ruokittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole yksin. Jos kysytään valtaosalta rehellisiä miehiä, ovatko naiset lähestyneet heitä, niin eivät ole. Jos kysytään asiaa Mikko Leppilammelta, niin hänellä on varmasti ihan eri kokemus. Ulkonäkö määrää, miehillä ja naisilla. Tinderin vuoksi paljon entistä enemmän. Nuoret naiset pyörivät terapiassa ja itkevät yksinäisyyttään, miehet turhautuvat ja ryyppäävät vanhaan malliin yksin.
Luulevatko miehet oikeasti, että Mikko Leppilampi on naisista hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajanhaaskausta miettiä minkälaisista miehistä naiset kiinnostuu ja suorastaan huutonaurua aiheuttaa nuo kommentit että täällä mä puurran 24/7 puntteja nostelemassa että joku nainen kiinnostuis. Ei voi käsittää sitä että joku rakentaa koko elämänsä sen kädenlämpöisen kolon perässä juoksemisen ympärille - puhumattakaan siinä epäonnistumisesta netissä itkemiselle.
Eläisitte omaa elämäänne mieluummin, se vetää naisia puoleensa paljon enemmän kuin mikään mitä voitte salilla saavuttaa.
Mulla on 20 vuoden liitto takana miehen kanssa, joka ei harrasta kuntoilua mutta itse harrastan. En ihan oikeasti edes vilkuile mitään saliukkeleita. Lihakset miehellä ei merkitse mulle yhtään mitään. Yleensä en edes pidä silmälaseja salilla, niin en edes näe kunnolla ketä siellä on ja käyn muutenkin hyvin hiljaisella salilla, koska haluan olla yksin.
Oletko nähnyt, kun naiset lähettelevät toisilleen hassuja syntymäpäiväkortteja virtuaalisesti? Millaisia miehiä niissä kekkuloi ilman paitaa ja tiukoissa housuissa? Aivan, nuoria, lihaksikkaita, öljyttyjä ja rasvaprosentti 8-12. Kaikilla täydellinen hiusraja/joku cowboy-hattu. Siihen laitellaan kuolaemojeita ja ollaan valmiita maksamaan lentolipuista vaikka Tahitille näiden miesten perään. Eli kyllä niillä lihaksilla (ja matalalla rasvaprosentilla) näyttäisi olevan jonkinlaista vaikutusta suurimpaan osaan naisista. Totta kai, tähänkin löytyy poikkeuksia vahvistamaan säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aikoinaan, mutta on nykyään naisille jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
No aika mahdotonta sitä on määritellä, kun se riippuu ihan jokaisen naisen omasta miesmausta, elämän kokemuksista ja henkilöhistoriasta.
Miesten piti vastata täällä tähän kysymykseen, ei naisten.
Sellaiset, jotka ei pohdi jotakin toisten miesten ulkonäköä. Vielä ymmärtäisin jos miettisi naisten hiuksia ja perseitä päivästä toiseen,mutta tämä miettii toisia miehiä.
H-tutka värähtää,ja se on game over.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit keskenään? Sokea taluttaa rampaa.
Kysy sieltä missä edes on miehiä, ei keski-ikäisten naisten palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole, niin sitten ei varmaan kriteereissä ole enää mitään rajaa. Voi suurin osa maailman miehistä keskittyä videopelien pelailuun.
Joskus tuntuu, että miehet listaa lähinnä niitä juttuja, mitä itse pitävät komeina ja mitä itse ihailevat tai kahdetivat muissa miehissä. Sitten projektoivat tätä naisiin ja väittävät naisten haluavan tällaisia miehiä. Sitten mököttävät naisille, että naisilla on muka liian korkeat odotukset, vaikka todellisuudessa on paljon naisia, jotka eivät allekirjoita näitä miesten kauneusihanteita. Mutta jos naiset kertoo, mitä oikeasti haluaa, niin miehet heti tulevat kertomaan, että se on vain valhetta, koska se ei vastaa miesten omia näkemyksiä asiasta. Harmi, koska sekä miesten että naisten kauneusihanteet on aina epärealistisia, ja todellisuudessa valtaosa ihmisistä haluaa suhteelta muutakin kuin pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu, että miehet listaa lähinnä niitä juttuja, mitä itse pitävät komeina ja mitä itse ihailevat tai kahdetivat muissa miehissä. Sitten projektoivat tätä naisiin ja väittävät naisten haluavan tällaisia miehiä. Sitten mököttävät naisille, että naisilla on muka liian korkeat odotukset, vaikka todellisuudessa on paljon naisia, jotka eivät allekirjoita näitä miesten kauneusihanteita. Mutta jos naiset kertoo, mitä oikeasti haluaa, niin miehet heti tulevat kertomaan, että se on vain valhetta, koska se ei vastaa miesten omia näkemyksiä asiasta. Harmi, koska sekä miesten että naisten kauneusihanteet on aina epärealistisia, ja todellisuudessa valtaosa ihmisistä haluaa suhteelta muutakin kuin pintaa.
Omituista tässä on miesten vihamielinen reagointi. Miehet tuntuvat kuvittelevan että kaikki naisten tekemiset ja tekemättä jättämiset on suunnattu henkilökohtaisesti heitä vastaan. Ja että heillä on siten täysi oikeus kiukutella ja rähjätä.
Tämä on miessukupuolessa se kaikkein vastenmielisin ominaisuus. Jo pelkästään se että tuo rähisemisen tarve puuttuu, tekee miehestä puoleensavetävän. Mikä on tosi epäreilua, koska naiset eivät rähise lainkaan. Miehet ovat hirveän hankalia ihmisiä yleisesti ottaen. Naiset taas mukavia. Joskus toivon että olisin lesbo.
Olen nähnyt hyvin monta miestä tämän 60 vuoden aikana.