Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaisista miehistä ajattelette naisten kiinnostuvan?

Vierailija
01.09.2023 |

Olen utelias. Joskus tuntuu, että miehillä ja naisilla on ihan eri käsitykset siitä, mikä herättää vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostuksen. Eli haluaisin kuulla, millaisista miehistä te miehet ajattelette, että naiset kiinnostuu? Mitä fyysisiä ominaisuuksia ajattelette naisten toivovan, mitä luonteenpiirteitä jne?

Kommentit (242)

Vierailija
161/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisista, jotka eivät ole kuin minä. Yksikään nainen ei ole minua koskaan lähestynyt ja tästä olen tehnyt omat johtopäätökseni ulkonäöstäni (jonka takia en edes yritä naisia oikeassa elämässä lähestyä).

Mutta vastaus kysymykseen: pitkä, komea, urheilullinen, menestynyt, autoileva. Aika perussetit.

Et ole yksin. Jos kysytään valtaosalta rehellisiä miehiä, ovatko naiset lähestyneet heitä, niin eivät ole. Jos kysytään asiaa Mikko Leppilammelta, niin hänellä on varmasti ihan eri kokemus. Ulkonäkö määrää, miehillä ja naisilla. Tinderin vuoksi paljon entistä enemmän. Nuoret naiset pyörivät terapiassa ja itkevät yksinäisyyttään, miehet turhautuvat ja ryyppäävät vanhaan malliin yksin.

... Ja match.com hieroo käsiään.

Luulevatko miehet oikeasti, että Mikko Leppilampi on naisista hyvännäköinen?

No jos ei ole, niin sitten ei varmaan kriteereissä ole enää mitään rajaa. Voi suurin osa maailman miehistä keskittyä videopelien pelailuun.

Hän on katsos naisten mielestä sellainen perus ok-näköinen. Vähän taviksesta parempi. Tarkoittaa, että 80% miehistä tulkitaan ihan perus pulliaisiksi tai mitäänsanomattomiksi tai jopa vastenmielisiksi.

Vierailija
162/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu, että miehet listaa lähinnä niitä juttuja, mitä itse pitävät komeina ja mitä itse ihailevat tai kahdetivat muissa miehissä. Sitten projektoivat tätä naisiin ja väittävät naisten haluavan tällaisia miehiä. Sitten mököttävät naisille, että naisilla on muka liian korkeat odotukset, vaikka todellisuudessa on paljon naisia, jotka eivät allekirjoita näitä miesten kauneusihanteita. Mutta jos naiset kertoo, mitä oikeasti haluaa, niin miehet heti tulevat kertomaan, että se on vain valhetta, koska se ei vastaa miesten omia näkemyksiä asiasta. Harmi, koska sekä miesten että naisten kauneusihanteet on aina epärealistisia, ja todellisuudessa valtaosa ihmisistä haluaa suhteelta muutakin kuin pintaa.

Omituista tässä on miesten vihamielinen reagointi. Miehet tuntuvat kuvittelevan että kaikki naisten tekemiset ja tekemättä jättämiset on suunnattu henkilökohtaisesti heitä vastaan. Ja että heillä on siten täysi oikeus kiukutella ja rähjätä.

Tämä on miessukupuolessa se kaikkein vastenmielisin ominaisuus. Jo pelkästään se että tuo rähisemisen tarve puuttuu, tekee miehestä puoleensavetävän. Mikä on tosi epäreilua, koska naiset eivät rähise lainkaan. Miehet ovat hirveän hankalia ihmisiä yleisesti ottaen. Naiset taas mukavia. Joskus toivon että olisin lesbo.

Missä tuolla livenä siis näet tällaista, että miehet rähisevät naisia vastaan noista asioista? Ja kuinka suuri osa näkemistäsi miehistä rähisee? Vai onko tämä nyt joku tähän pariutumisaiheeseen liittyvän keskustelun tai monen tällaisen keskustelun johtopäätös yleisesti miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syksyisin niistä, joilla on paljon rahaa. Keväällä niistä, joilla on upea kroppa ja iso meisseli.

Vierailija
164/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajanhaaskausta miettiä minkälaisista miehistä naiset kiinnostuu ja suorastaan huutonaurua aiheuttaa nuo kommentit että täällä mä puurran 24/7 puntteja nostelemassa että joku nainen kiinnostuis.  Ei voi käsittää sitä että joku rakentaa koko elämänsä sen kädenlämpöisen kolon perässä juoksemisen ympärille -  puhumattakaan siinä epäonnistumisesta netissä itkemiselle.

Eläisitte omaa elämäänne mieluummin, se vetää naisia puoleensa paljon enemmän kuin mikään mitä voitte salilla saavuttaa.

Mulla on 20 vuoden liitto takana miehen kanssa, joka ei harrasta kuntoilua mutta itse harrastan. En ihan oikeasti edes vilkuile mitään saliukkeleita. Lihakset miehellä ei merkitse mulle yhtään mitään. Yleensä en edes pidä silmälaseja salilla, niin en edes näe kunnolla ketä siellä on ja käyn muutenkin hyvin hiljaisella salilla, koska haluan olla yksin.

Oletko nähnyt, kun naiset lähettelevät toisilleen hassuja syntymäpäiväkortteja virtuaalisesti? Millaisia miehiä niissä kekkuloi ilman paitaa ja tiukoissa housuissa? Aivan, nuoria, lihaksikkaita, öljyttyjä ja rasvaprosentti 8-12. Kaikilla täydellinen hiusraja/joku cowboy-hattu. Siihen laitellaan kuolaemojeita ja ollaan valmiita maksamaan lentolipuista vaikka Tahitille näiden miesten perään. Eli kyllä niillä lihaksilla (ja matalalla rasvaprosentilla) näyttäisi olevan jonkinlaista vaikutusta suurimpaan osaan naisista. Totta kai, tähänkin löytyy poikkeuksia vahvistamaan säännön.

No enpä ole koskaan nähnyt tuollaista. Kuinka monen naisen olet nähnyt tehneen noin?

Vierailija
165/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisista, jotka eivät ole kuin minä. Yksikään nainen ei ole minua koskaan lähestynyt ja tästä olen tehnyt omat johtopäätökseni ulkonäöstäni (jonka takia en edes yritä naisia oikeassa elämässä lähestyä).

Mutta vastaus kysymykseen: pitkä, komea, urheilullinen, menestynyt, autoileva. Aika perussetit.

Et ole yksin. Jos kysytään valtaosalta rehellisiä miehiä, ovatko naiset lähestyneet heitä, niin eivät ole. Jos kysytään asiaa Mikko Leppilammelta, niin hänellä on varmasti ihan eri kokemus. Ulkonäkö määrää, miehillä ja naisilla. Tinderin vuoksi paljon entistä enemmän. Nuoret naiset pyörivät terapiassa ja itkevät yksinäisyyttään, miehet turhautuvat ja ryyppäävät vanhaan malliin yksin.

No jos ei ole, niin sitten ei varmaan kriteereissä ole enää mitään rajaa. Voi suurin osa maailman miehistä keskittyä videopelien pelailuun.

Hän on katsos naisten mielestä sellainen perus ok-näköinen. Vähän taviksesta parempi. Tarkoittaa, että 80% miehistä tulkitaan ihan perus pulliaisiksi tai mitäänsanomattomiksi tai jopa vastenmielisiksi.

Just sitä se tarkoittaa, tosi hyvin argumentoitu. Jos mies, jota sinä pidät komeana, ei vastaakaan jokaisen naisen miesmakua, niin sitten naisissa on jotain vikaa ja ne ehdottomasti vihaa sinua henkilökohtaisesti, ja itseasiassa pitää kaikkia miehiä ällöinä. Siksi tällä planeetalla on sellainen huutava pula ihmisistä, koska naiset ei koskaan pariudu miesten kanssa. Ikinä.

Vierailija
166/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistää ei tietenkään voi, mutta aika monelle naiselle täkeintä on miehen status. Ei tarvitse olla mikään miljonääri tai julkkis, mutta kuitenkin vahva asema omassa yhteisössään.

Jotain kertoo sekin, ihan tutkittu juttu nettideittailuista, että jos mies kertoo olevansa mukava ja leppoisa, on se melkoinen turn off.

Vierailija
167/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sitä se tarkoittaa, tosi hyvin argumentoitu. Jos mies, jota sinä pidät komeana, ei vastaakaan jokaisen naisen miesmakua, niin sitten naisissa on jotain vikaa ja ne ehdottomasti vihaa sinua henkilökohtaisesti, ja itseasiassa pitää kaikkia miehiä ällöinä. Siksi tällä planeetalla on sellainen huutava pula ihmisistä, koska naiset ei koskaan pariudu miesten kanssa. Ikinä.

Ei nyt taas lähdetä tähän, että jokaisella naisella on täysin erilainen maku. Voidaan tehdä vaikka sata kattavaa tutkimusta ja aivan 100% varmasti löydetään yhteneväiset kauneus- ja komeusihanteet. Näitä on myös tehty.

Vierailija
168/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjaatko että tulkinta olisi jotenkin väärä?

Yli puolet miehistä on lihavia. Miehet eivät jaksa nykyään liikkua ollenkaan. Ryhti on vetelä, lihakset surkastuneet. Miehet kiskovat päälleen mitä sattuu rytkyjä, treffeillekin tullaan pahimmillaan verkkareissa. Sisällä ollaan kaiken päivää, naama on kelmeä.

Kun vertaa miesten ulkonäöstään huolehtimiseen käyttäämää aikaa siihen miten paljon aikaa naiset käyttävät, pitäisi olla selvää että naiset ovat ulkonäöllisesti paljon korkeammalla tasolla.

Puhumattakaan paremmasta koulutuksesta ja elämäntavoista yleisesti.

Vierailija
169/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilammen komeus on joku miesten itse keksimä juttu. En tiedä mitä piirteitä Mikossa on, joita miehet pitävät tavoiteltavana. Hiuksetko? Kyllä tuolla kadulla kulkee päivittäin paljon paremman näköisiä miehiä kuin Mikko ja ovat ihan tavallisia miehiä.

Vierailija
170/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa naisissa on se ominaisuus, mitä nämä jankuttajat eivät hyväksy. Hyvä ulkonäkö ei riitä miehessä.

Miehellä voi olla huippumallin ulkonäkö ja vaikka mikä koulutus tai auto, muttei nainen hänestä välttämättä kiinnostu. Vaikkei se nainen jankuttajamiehelle itselle kelpaisi ja pitäisi tätä rumana.

Tarvitaan muuta. Yhdistelmä käytöstapoja, älyä, luonnetta, luotettavuutta jne.

Vierailija
171/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistää ei tietenkään voi, mutta aika monelle naiselle täkeintä on miehen status. Ei tarvitse olla mikään miljonääri tai julkkis, mutta kuitenkin vahva asema omassa yhteisössään.

Jotain kertoo sekin, ihan tutkittu juttu nettideittailuista, että jos mies kertoo olevansa mukava ja leppoisa, on se melkoinen turn off.

Jännä, miten duunareilla on vaimoja? En näkisi, että heillä on kovin korkea status yhteisössä, vaikka tärkeää työtä tekevät. Tai nuoret miehet, joilla ei ole vielä mitään statusta, koska ovat vasta elämänsä alussa. Miten heilläkin voi olla tyttöystäviä ja vaimoja?

Vierailija
172/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aika monelle miehelle tärkeintä on naisen status.

Vierailija
173/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Mikko Leppilampi on komea, mutta ei herätä oikeastaan mitään tunteita. Itse pidän omaa miestäni komeampana, mutta näen hänet vaaleanpunaisten silmälasien läpi.

Vierailija
174/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa

Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä työ, ansiotulot naista isommat

Perhesuhteet kunnossa, sosiaalinen

Hyvä huumori

Näistä seikoista ajattelisin naisten innostuvan. Ainakin siltä se on tähän päivään mennessä näyttänyt näin sivusta seurattuna.

T. Kiltti m40

Vierailija
175/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

Näistä seikoista ajattelisin naisten innostuvan. Ainakin siltä se on tähän päivään mennessä näyttänyt näin sivusta seurattuna.

T. Kiltti m40

Minua ei nappaa sitten yhtään miehet, joilla on pieni nenä. Ihan sama, millainen leuka on, mutta en kyllä tykkää isoleukaisistakaan miehistä.

Vierailija
176/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu, että miehet listaa lähinnä niitä juttuja, mitä itse pitävät komeina ja mitä itse ihailevat tai kahdetivat muissa miehissä. Sitten projektoivat tätä naisiin ja väittävät naisten haluavan tällaisia miehiä. Sitten mököttävät naisille, että naisilla on muka liian korkeat odotukset, vaikka todellisuudessa on paljon naisia, jotka eivät allekirjoita näitä miesten kauneusihanteita. Mutta jos naiset kertoo, mitä oikeasti haluaa, niin miehet heti tulevat kertomaan, että se on vain valhetta, koska se ei vastaa miesten omia näkemyksiä asiasta. Harmi, koska sekä miesten että naisten kauneusihanteet on aina epärealistisia, ja todellisuudessa valtaosa ihmisistä haluaa suhteelta muutakin kuin pintaa.

Omituista tässä on miesten vihamielinen reagointi. Miehet tuntuvat kuvittelevan että kaikki naisten tekemiset ja tekemättä jättämiset on suunnattu henkilökohtaisesti heitä vastaan. Ja että heillä on siten täysi oikeus kiukutella ja rähjätä.

Tämä on miessukupuolessa se kaikkein vastenmielisin ominaisuus. Jo pelkästään se että tuo rähisemisen tarve puuttuu, tekee miehestä puoleensavetävän. Mikä on tosi epäreilua, koska naiset eivät rähise lainkaan. Miehet ovat hirveän hankalia ihmisiä yleisesti ottaen. Naiset taas mukavia. Joskus toivon että olisin lesbo.

Missä tuolla livenä siis näet tällaista, että miehet rähisevät naisia vastaan noista asioista? Ja kuinka suuri osa näkemistäsi miehistä rähisee? Vai onko tämä nyt joku tähän pariutumisaiheeseen liittyvän keskustelun tai monen tällaisen keskustelun johtopäätös yleisesti miehistä?

Miksi lasket rähinäksi vain livenä tapahtuvan rähinän? Netissä rähisevä mies on tasan yhtä vastenmielinen kuin livenä. Mitä jos puolustelun sijaan opettelet käyttäytymään ihmisiksi. Elämäsi helpottuu.

Vierailija
177/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilammen komeus on joku miesten itse keksimä juttu. En tiedä mitä piirteitä Mikossa on, joita miehet pitävät tavoiteltavana. Hiuksetko? Kyllä tuolla kadulla kulkee päivittäin paljon paremman näköisiä miehiä kuin Mikko ja ovat ihan tavallisia miehiä.

Miksi sinä puolestasi puhut yksittäisenä naisena kaikkien puolesta? Veikkaan, että osa pitää häntä komeana, osa piti häntä ennen komeana, osa pitää ihan menettelevänä, ja jotkut vastenmielisenä.

On hänellä silti selvästi ominaisuuksia, jotka ovat eduksi, enemmän kuin haitaksi.

En minäkään usko, että hän on niitä kaikkein halutuimpia tosiaankaan, ja olen mies, enkä tiedä satavarmasti, miten naiset edes näkevät, mutta kokemuksen kautta sitä oppii kaikenlaista.

Vierailija
178/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasket rähinäksi vain livenä tapahtuvan rähinän? Netissä rähisevä mies on tasan yhtä vastenmielinen kuin livenä. Mitä jos puolustelun sijaan opettelet käyttäytymään ihmisiksi. Elämäsi helpottuu.

Mistä sinä tiedät, kuinka moni mies täällä edes rähisee, ja siitäkö vedät johtopäätöksen millaisia miehet ovat? Ja saa täällä avautua, jos ei naisrintamalla koskaan onnista.

Vierailija
179/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikäiseni tai nuoremmat todennäköisesti kiinnostuvat täydellisen, esteettisen lihaksikkaan vartalon omistavista miehistä. Toki osa lihaksikkaista komistuksista on myös homoja. 

Vierailija
180/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

Minua ei nappaa sitten yhtään miehet, joilla on pieni nenä. Ihan sama, millainen leuka on, mutta en kyllä tykkää isoleukaisistakaan miehistä.

Esim David Hasselhoff on tämmöinen kuvatun kaltainen komea atleetti ja uskoakseni nuorempana ollut hyvinkin suosittu naisten parissa ja monien päiväuni.