Mitä ajatuksia/tuntemuksia aiheuttaa toisten naisten karvattomuus/karvallisuus alapään suhteen?
Kysymys niille joille alapään karvatilanne herättää edes jotain ajatuksia. Jos siskollanne, ystävällänne, lapsellanne, äidillänne tai ihan vaan tuntemattomalla naisella näkyy kokonaan karvaton pillu tai vaihtoehtoisesti täysin luomu tuhero niin millaisia ajatuksia se herättää teissä? Hygienian suhteen, kyseisen henkilön seksuaalisen olemuksen suhteen tai sitten visuaalisesti naisen ulkoiseen olemukseen liittyen?
Nykyää tuntuu olevan vallalla kaikenlainen puunaaminen ja tuunaaminen niin vaikka itse luonnollisuutta arvostankin niin hieman yllätyin, että jopa "kummaksuin" näkyä naisen TUUHEASTA alapäästä. Uimahallissa nimittäin näin pitkästä aikaa sellaisen tosiaan täysin leikkelemättömän häpykarvoituksen joka oli sanalla sanoen tuuhea. Ei se ollut mitenkään pitkin reisiä, mutta se oli kaikkea muutakuin pieni viiva.
Kummastelen omaa suhtautumistani, miksi hätkähdin luonnollisuudesta.
Kommentit (3)
Itse olen bi-nainen ja pitänyt itsekin kaikenlaisia malleja. Mitä toisten puskiin ja peltoihin tulee, niin oikein tuuheassa ja karvaisessa on minusta jotakin upeaa alkuvoimaisuutta. Posliinissa taas jotakin "pikkutyttömäisyyttä" ehkä. Kiitorata sitten jostakin tuosta väliltä.
Mun mielestä ananas käy pitsaan ihan hyvin.
Kalevi taas kikkeli kovana.