Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaisista miehistä ajattelette naisten kiinnostuvan?

Vierailija
01.09.2023 |

Olen utelias. Joskus tuntuu, että miehillä ja naisilla on ihan eri käsitykset siitä, mikä herättää vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostuksen. Eli haluaisin kuulla, millaisista miehistä te miehet ajattelette, että naiset kiinnostuu? Mitä fyysisiä ominaisuuksia ajattelette naisten toivovan, mitä luonteenpiirteitä jne?

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIEDÄN naisten kiinnostuvan menevästä, jännittävästä, mielellään jollain tapaa statuksekkaasta miehestä, joka on myös pitkä ja komea. Tiedän myös, että naiset, joille tuollainen mies on täysin ns out of their league, kiinnostuvat siitä miehestä, ja skippaavat ne miehet, joilta saisivat kunnollisen parisuhteen, mutta jotka ovat vähän vähemmän menestyneitä ja jänniä ja pitkiä ja komeita.

Naisten miesmaku on itse asiassa todella yksinkertainen asia, eikä vaadi paljoa keskustelua: käytännössä kaikki naiset kiinnostuvat samasta miesten pienestä vähemmistöstä. 

Miesten naismaku on paljon kiinnostavampi keskustelunaihe siinä mielessä, että miehet kiinnostuvat paljon vaihtelevammin naisista. Miesten ihannenaiset saattavat vaihdella todella todella paljon, niin paljon että toisen miehen ihannenainen on toisen miehen mielestä aika meh, ellei suorastaan epämiellyttävä.

M42

No vähänpä tiedät. Itse en tykkää ollenkaan pitkistä miehistä. Kaikki yli 180 cm menevät automaattisesti luiskaan. Enkä myöskään tykkää menevästä miehestä. Jos menee, menköön yksin. Statuksekas, miksi pitäisi olla? Komea joo, mutta omaan silmään. Ja tässä ei ole mitään merkitystä onko täydellinen hiusraja tai kalju, evvk.

N52

Vierailija
242/242 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla