Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millaisista miehistä ajattelette naisten kiinnostuvan?

Vierailija
01.09.2023 |

Olen utelias. Joskus tuntuu, että miehillä ja naisilla on ihan eri käsitykset siitä, mikä herättää vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostuksen. Eli haluaisin kuulla, millaisista miehistä te miehet ajattelette, että naiset kiinnostuu? Mitä fyysisiä ominaisuuksia ajattelette naisten toivovan, mitä luonteenpiirteitä jne?

Kommentit (242)

Vierailija
181/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu, että miehet listaa lähinnä niitä juttuja, mitä itse pitävät komeina ja mitä itse ihailevat tai kahdetivat muissa miehissä. Sitten projektoivat tätä naisiin ja väittävät naisten haluavan tällaisia miehiä. Sitten mököttävät naisille, että naisilla on muka liian korkeat odotukset, vaikka todellisuudessa on paljon naisia, jotka eivät allekirjoita näitä miesten kauneusihanteita. Mutta jos naiset kertoo, mitä oikeasti haluaa, niin miehet heti tulevat kertomaan, että se on vain valhetta, koska se ei vastaa miesten omia näkemyksiä asiasta. Harmi, koska sekä miesten että naisten kauneusihanteet on aina epärealistisia, ja todellisuudessa valtaosa ihmisistä haluaa suhteelta muutakin kuin pintaa.

Omituista tässä on miesten vihamielinen reagointi. Miehet tuntuvat kuvittelevan että kaikki naisten tekemiset ja tekemättä jättämiset on suunnattu henkilökohtaisesti heitä vastaan. Ja että heillä on siten täysi oikeus kiukutella ja rähjätä.

Tämä on miessukupuolessa se kaikkein vastenmielisin ominaisuus. Jo pelkästään se että tuo rähisemisen tarve puuttuu, tekee miehestä puoleensavetävän. Mikä on tosi epäreilua, koska naiset eivät rähise lainkaan. Miehet ovat hirveän hankalia ihmisiä yleisesti ottaen. Naiset taas mukavia. Joskus toivon että olisin lesbo.

Missä tuolla livenä siis näet tällaista, että miehet rähisevät naisia vastaan noista asioista? Ja kuinka suuri osa näkemistäsi miehistä rähisee? Vai onko tämä nyt joku tähän pariutumisaiheeseen liittyvän keskustelun tai monen tällaisen keskustelun johtopäätös yleisesti miehistä?

Miksi lasket rähinäksi vain livenä tapahtuvan rähinän? Netissä rähisevä mies on tasan yhtä vastenmielinen kuin livenä. Mitä jos puolustelun sijaan opettelet käyttäytymään ihmisiksi. Elämäsi helpottuu.

Mistä sinä tiedät, kuinka moni mies täällä edes rähisee, ja siitäkö vedät johtopäätöksen millaisia miehet ovat? Ja saa täällä avautua, jos ei naisrintamalla koskaan onnista.

Ei. Täällä ei saa avautua. Juuri tuo avautumisen tarve tekee miehistä niin vittumaisia ihmisiä. Ottakaa esimerkkiä naisista. Naiset eivät rähise. Kaikilla olisi mukavampaa kun oppisitte käyttäytymään.

Vierailija
182/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu, että miehet listaa lähinnä niitä juttuja, mitä itse pitävät komeina ja mitä itse ihailevat tai kahdetivat muissa miehissä. Sitten projektoivat tätä naisiin ja väittävät naisten haluavan tällaisia miehiä. Sitten mököttävät naisille, että naisilla on muka liian korkeat odotukset, vaikka todellisuudessa on paljon naisia, jotka eivät allekirjoita näitä miesten kauneusihanteita. Mutta jos naiset kertoo, mitä oikeasti haluaa, niin miehet heti tulevat kertomaan, että se on vain valhetta, koska se ei vastaa miesten omia näkemyksiä asiasta. Harmi, koska sekä miesten että naisten kauneusihanteet on aina epärealistisia, ja todellisuudessa valtaosa ihmisistä haluaa suhteelta muutakin kuin pintaa.

Omituista tässä on miesten vihamielinen reagointi. Miehet tuntuvat kuvittelevan että kaikki naisten tekemiset ja tekemättä jättämiset on suunnattu henkilökohtaisesti heitä vastaan. Ja että heillä on siten täysi oikeus kiukutella ja rähjätä.

Tämä on miessukupuolessa se kaikkein vastenmielisin ominaisuus. Jo pelkästään se että tuo rähisemisen tarve puuttuu, tekee miehestä puoleensavetävän. Mikä on tosi epäreilua, koska naiset eivät rähise lainkaan. Miehet ovat hirveän hankalia ihmisiä yleisesti ottaen. Naiset taas mukavia. Joskus toivon että olisin lesbo.

Missä tuolla livenä siis näet tällaista, että miehet rähisevät naisia vastaan noista asioista? Ja kuinka suuri osa näkemistäsi miehistä rähisee? Vai onko tämä nyt joku tähän pariutumisaiheeseen liittyvän keskustelun tai monen tällaisen keskustelun johtopäätös yleisesti miehistä?

Miksi lasket rähinäksi vain livenä tapahtuvan rähinän? Netissä rähisevä mies on tasan yhtä vastenmielinen kuin livenä. Mitä jos puolustelun sijaan opettelet käyttäytymään ihmisiksi. Elämäsi helpottuu.

Mistä sinä tiedät, kuinka moni mies täällä edes rähisee, ja siitäkö vedät johtopäätöksen millaisia miehet ovat? Ja saa täällä avautua, jos ei naisrintamalla koskaan onnista.

Ei. Täällä ei saa avautua. Juuri tuo avautumisen tarve tekee miehistä niin vittumaisia ihmisiä. Ottakaa esimerkkiä naisista. Naiset eivät rähise. Kaikilla olisi mukavampaa kun oppisitte käyttäytymään.

Haha! Kiitos äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisista, jotka eivät ole kuin minä. Yksikään nainen ei ole minua koskaan lähestynyt ja tästä olen tehnyt omat johtopäätökseni ulkonäöstäni (jonka takia en edes yritä naisia oikeassa elämässä lähestyä).

Mutta vastaus kysymykseen: pitkä, komea, urheilullinen, menestynyt, autoileva. Aika perussetit.

Et ole yksin. Jos kysytään valtaosalta rehellisiä miehiä, ovatko naiset lähestyneet heitä, niin eivät ole. Jos kysytään asiaa Mikko Leppilammelta, niin hänellä on varmasti ihan eri kokemus. Ulkonäkö määrää, miehillä ja naisilla. Tinderin vuoksi paljon entistä enemmän. Nuoret naiset pyörivät terapiassa ja itkevät yksinäisyyttään, miehet turhautuvat ja ryyppäävät vanhaan malliin yksin.

... Ja match.com hieroo käsiään.

Luulevatko miehet oikeasti, että Mikko Leppilampi on naisista hyvännäköinen?

No jos ei ole, niin sitten ei varmaan kriteereissä ole enää mitään rajaa. Voi suurin osa maailman miehistä keskittyä videopelien pelailuun.

Mikko Leppilammen komeus on joku miesten itse keksimä juttu. En tiedä mitä piirteitä Mikossa on, joita miehet pitävät tavoiteltavana. Hiuksetko? Kyllä tuolla kadulla kulkee päivittäin paljon paremman näköisiä miehiä kuin Mikko ja ovat ihan tavallisia miehiä.

Miksi sinä puolestasi puhut yksittäisenä naisena kaikkien puolesta? Veikkaan, että osa pitää häntä komeana, osa piti häntä ennen komeana, osa pitää ihan menettelevänä, ja jotkut vastenmielisenä.

On hänellä silti selvästi ominaisuuksia, jotka ovat eduksi, enemmän kuin haitaksi.

En minäkään usko, että hän on niitä kaikkein halutuimpia tosiaankaan, ja olen mies, enkä tiedä satavarmasti, miten naiset edes näkevät, mutta kokemuksen kautta sitä oppii kaikenlaista.

Näissä nettikeskusteluissa usein juuri miehet nostavat Mikon esiin jostain syystä. Omassa tuttavapiirissäni en ole koskaan kuullut kenenkään naisen ihannoivan hänen ulkonäköään. Muiden kyllä, esim. Peter Franzenin. Toki en voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta väitän, että iso osa naisista ei pidä Mikkoa mitenkään kummoisena ja siksi ihmetyttää miksi netissä monet jauhavat juuri hänen ulkonäöstään. Ja mitkä ne ihannoitavat piirteet sitten ovat hiusten lisäksi?

Vierailija
184/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä työ, ansiotulot naista isommat

Perhesuhteet kunnossa, sosiaalinen

Hyvä huumori

Näistä seikoista ajattelisin naisten innostuvan. Ainakin siltä se on tähän päivään mennessä näyttänyt näin sivusta seurattuna.

T. Kiltti m40

Minua ei nappaa sitten yhtään miehet, joilla on pieni nenä. Ihan sama, millainen leuka on, mutta en kyllä tykkää isoleukaisistakaan miehistä.

Esim David Hasselhoff on tämmöinen kuvatun kaltainen komea atleetti ja uskoakseni nuorempana ollut hyvinkin suosittu naisten parissa ja munieni päiväuni.

Vierailija
185/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

Näistä seikoista ajattelisin naisten innostuvan. Ainakin siltä se on tähän päivään mennessä näyttänyt näin sivusta seurattuna.

T. Kiltti m40

Minua ei nappaa sitten yhtään miehet, joilla on pieni nenä. Ihan sama, millainen leuka on, mutta en kyllä tykkää isoleukaisistakaan miehistä.

Esim David Hasselhoff on tämmöinen kuvatun kaltainen komea atleetti ja uskoakseni nuorempana ollut hyvinkin suosittu naisten parissa ja monien päiväuni.

Komee kundi ja hieno auto. Kyllä tollanen on naista saanu.

Vierailija
186/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noita julkkismiehiä alettiin täällä arvioida, niin on hyvä huomata että miehet valitsevat ne tv- ja leffatähdet oman makunsa mukaan. Viihdeala kun on miesten hallussa lähes täysin. Naisille ei ole tarjolla muita kuin miesten valitsemia julkkiksia, joihin ihastua.

Myös roolit ovat miesten kirjoittamia, eli miehet ovat tehneet ne miehet, joihin laittavat naiset ihastumaan leffoissa. Lähes poikkeuksetta viihde on miesten fantasiaa. Miehet tekevät jopa naisille suunnatut leffat. Eikä tarvitse manita Barbieta. Muutama naisten tekemä leffa ei paljon muuta tilannetta.

Vierailija
187/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

Esim David Hasselhoff on tämmöinen kuvatun kaltainen komea atleetti ja uskoakseni nuorempana ollut hyvinkin suosittu naisten parissa ja monien päiväuni.

Jotkut tykkäsi, jotkut ei. Minä en tykännyt.

Vierailija
188/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

Tulin samalla asialla, ei missään nimessä pientä nenää miehelle, se on naisellinen piirre! Leuka on yhdentekevä, se kiinnostaa muita miehiä. Mutta se nenä pitää olla iso, jalomuotoinen suora tai kyömy nenä, ei kärsää, töpseliä tai hyppyriä.

Mullekin se kapea lantio on muuten päivänselvä (toki, nainen kun olen). Miehen linja kyljestä reiteen on parhaimmillaan silmiähivelevä. Ei kaaria.

Vierailija
189/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

No joo, 80-luvulla oli ehkä vähän erilaiset kauneus- ja komeuskriteerit. Muotihan tuotakin asiaa sanelee, minkä näköinen kaveri milloinkin naisten päitä kääntää.

https://is.mediadelivery.fi/img/468/cb1f08db04164ce7b58614d0444f9b11.jpg

Vierailija
190/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

Minulla tulee mieleen vain se kuva lentokentältä, jossa Hasselhoff istuu umpijurrissa pyörätuolissa kuset housussa.

Vierailija
191/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Johnny Depp on sellainen, jonka edessä palstamammat tuulettaa peräpukamiaan.

Vierailija
192/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

Minulla tulee mieleen vain se kuva lentokentältä, jossa Hasselhoff istuu umpijurrissa pyörätuolissa kuset housussa.

No joo, toi mun äskeinen tsoukki. Ritari Ässään viittasin vitsinä.

Vierailija
193/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa naisista tuntee siitä huolimatta vetoa lihaksikkaisiin, pitkiin, nuoriin ja täydellisillä hiusrajoilla ryyditettyihin miehiin. Mikä on siis ihan ok ja normaalia. Tällaisia ei tietysti riitä ihan joka naiselle. Ehkä yhdelle tuhannesta jos sitäkään. No jos nainen ei halua olla yksin, niin jotain muuta naisen on valittava. Ikävä kyllä tässä puhutaan usein tyytymisestä. Mutta näin se on toki miehenkin kohdalla.

Vierailija
194/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

No joo, 80-luvulla oli ehkä vähän erilaiset kauneus- ja komeuskriteerit. Muotihan tuotakin asiaa sanelee, minkä näköinen kaveri milloinkin naisten päitä kääntää.

Mutta myös Hasselhoffissa on tietyt komeusihanteet, mitkä eivät muutu (lue: täydellinen hiusraja). Hasselhoffissa on se ero nykypäivän naisten miesihanteisiin, että kehon lihasmassan ja rasvan suhde ei ole niin järkyttävän kova verrattuna nykypäivän miesihanteisiin. Hasselhoffin rasvat on jotain 15-18 ja nykypäivän ihannemiehillä se on 8-12.

Vierailija
195/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa naisista tuntee siitä huolimatta vetoa lihaksikkaisiin, pitkiin, nuoriin ja täydellisillä hiusrajoilla ryyditettyihin miehiin. Mikä on siis ihan ok ja normaalia. Tällaisia ei tietysti riitä ihan joka naiselle. Ehkä yhdelle tuhannesta jos sitäkään. No jos nainen ei halua olla yksin, niin jotain muuta naisen on valittava. Ikävä kyllä tässä puhutaan usein tyytymisestä. Mutta näin se on toki miehenkin kohdalla.

Sinä olet kyllä niin pihalla parisuhteiden muodostumisesta, että alkaa käydä sinua sääliksi. Jos haluaa pitkän ja hyvän parisuhteen, niin siinä kannattaa keskittyä muuhun kuin ulkonäköön. Rakastunut ja rakastava ihminen näkee puolisonsa kauniina/komeana eikä siihen vaikuta ulkonäön muuttuminen vuosien myötä.

Vierailija
196/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho, komeat kasvot

Atleettinen kroppa
Pieni nenä, jykevä leuka

"Haukan katse"

Hiukset päässä

Koulutettu

Hyvä huumori

T. Kiltti m40

Mutta myös Hasselhoffissa on tietyt komeusihanteet, mitkä eivät muutu (lue: täydellinen hiusraja). Hasselhoffissa on se ero nykypäivän naisten miesihanteisiin, että kehon lihasmassan ja rasvan suhde ei ole niin järkyttävän kova verrattuna nykypäivän miesihanteisiin. Hasselhoffin rasvat on jotain 15-18 ja nykypäivän ihannemiehillä se on 8-12.

Oletko sinä ihan varma seksuaalisesta suuntautumisestasi?

Vierailija
197/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju oli alkuun ihan asiallinen, mutta sitten alkoi tuo sama päämäärätön jankkaus, jota harrastatte kaikissa keskusteluissa joka päivä vuodesta toiseen. Ettekö te voisi mennä johonkin omaan karsinaanne riehumaan?

Vierailija
198/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää miespodcastia "seksikkäänä" miehenä => blokkaus. Vain miehet näkee kuumana mikrofoniin karjuvan kanssaveljensä. Nainen aattelee kyseessä olevan äitinsä hukkaama mieslapsi.

Vierailija
199/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson katukuvaa ja mitä tiedän pariskuntia niin naiset kiinnostuu miehistä jotka ovat naisia pidempiä,ulkonäköisesti samaa tasoa, mies kuuluu vähintään samaan yhteiskuntaluokkaan kuin mitä nainen ja miehen pitää olla alistuvaherkkis joka huolehtii omasta ulkonäöstään.

M30

Vierailija
200/242 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa kaveriporukassa on usein se yksi mies, johon vastaantulevat naiset fitnessharrastajasta fantasiahörhöön ihastuvat. En kadehdi kenenkään naamaa, koska olisi outoa näyttää joltakulta muulta, mutta projisoinko tai olenko kauhean väärässä väittäessäni, että naisille naamalla on merkitystä?