Miehet, millaisista miehistä ajattelette naisten kiinnostuvan?
Olen utelias. Joskus tuntuu, että miehillä ja naisilla on ihan eri käsitykset siitä, mikä herättää vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostuksen. Eli haluaisin kuulla, millaisista miehistä te miehet ajattelette, että naiset kiinnostuu? Mitä fyysisiä ominaisuuksia ajattelette naisten toivovan, mitä luonteenpiirteitä jne?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomuodollisesti naiset tuntuvat viehättyvän miehestä, jolla on leveät hartiat, kapea lantio, isot kädet ja "sopivasti" lihaksia. Tuntuu että lähes joka nainen mainitsee nämä, kun saavat kertoa ulkoisia turn-oneja.
Kapea lantio?
Oliko termissä jotain epäselvää...?
Se on epäselvää, miksi kukaan arvioisi miehen lantion leveyttä, ja miksi kapeampi lantio olisi miehellä jotenkin seksikkäämpi.
Vyötärön leveyden merkityksen vielä ymmärrän, sillä keskivartalolihavuus ei miellytä kaikkia. Mutta lantiosta en ole koskaan kuullut.
No itse ainakin arvioin. En kiinnostu miehestä jolla on levä lantio, se on liian naisellinen. Pahinta jos siihen yhdistyy vielä kapeat hartiat. Kaikkein paras on yhdistelmä kapea lantio + levät hartiat. Ja mielellään litteä vatsa. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomuodollisesti naiset tuntuvat viehättyvän miehestä, jolla on leveät hartiat, kapea lantio, isot kädet ja "sopivasti" lihaksia. Tuntuu että lähes joka nainen mainitsee nämä, kun saavat kertoa ulkoisia turn-oneja.
Kapea lantio?
Se on epäselvää, miksi kukaan arvioisi miehen lantion leveyttä, ja miksi kapeampi lantio olisi miehellä jotenkin seksikkäämpi.
Vyötärön leveyden merkityksen vielä ymmärrän, sillä keskivartalolihavuus ei miellytä kaikkia. Mutta lantiosta en ole koskaan kuullut.
Onhan tuo nyt päivänselvä asia. Naisilla on leveät lantiot, leveälanteinen tai isopeppuinen mies on naisellinen. On harvinaista että olisin jonkun miehen kanssa samaa mieltä meidän naisten mieltymyksistä, mutta tuon edellisen kanssa olen, kaikki täsmää.
Voitko laittaa kuvan leveälanteisesta miehestä, joka mielestäsi on tällä tavalla naismainen?
Karisma. Kemia. Sielujen sympatia.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan siis ilmeisesti kiinnostumisesta ja viehättymisestä, eikä sitoutuneesta parisuhteesta?
Ulkoisesti eniten kiinnostusta herättävä miestyyppi on tämä, jos lukumäärällisesti ajatellaan kaikkia naisia yhtenä ryhmänä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Mitä kauniimpi nainen on, sitä lähempänä miehen on tuota kahdeksikkoa oltava. Tämän lisäksi miehen on oltava paikalla, eli läsnä jossain, missä on naisia. Yöelämä on tällaiselle miehelle ihan toimiva ratkaisu. Naiset hoitavat pääasiassa lähestymiset, koska ovat tästä miestyypistä laajalla rintamalla kiinnostuneita. Tietysti naiset ovat vielä tyytyväisempiä, jos tämän näköinen mies tekee lähestymiset itse ja osoittaa itsevarmuutensa sekä turvallisuutensa naiselle vielä ulkonäön lisäksi tätä kautta.
Kyllä parisuhteeseenkin vaaditaan kiinnostusta ja viehättymistä, muutenhan se on vain ystävyyssuhde. Eli kiinnostaa kuulla myös niitä muita ominaisuuksia, jotka teidän miesten mielestä sitten vaikka auttaa siinä, että nainen haluaa miehen kanssa vakavamman suhteen.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen miehenä, että eri naiset ovat kiinnostuneita hyvin erilaisista miehistä. Tämä nyt on ainoa kanta, johon normaalilla älyllä ja sosiaalisella ymmärryksellä varustettu ihminen voi päätyä.
On kylläkin joitakin piirteitä, joista hyvin harvat naiset pitävät, ja joista useimmat naiset eivät pidä. Yksinkertaistaen voisi siis sanoa että turn-onit ovat yksilöllisiä mutta monet turn-offit ovat ainakin jossain määrin universaaleja.
Tässä oli hyvä oivallus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan siis ilmeisesti kiinnostumisesta ja viehättymisestä, eikä sitoutuneesta parisuhteesta?
Ulkoisesti eniten kiinnostusta herättävä miestyyppi on tämä, jos lukumäärällisesti ajatellaan kaikkia naisia yhtenä ryhmänä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Mitä kauniimpi nainen on, sitä lähempänä miehen on tuota kahdeksikkoa oltava. Tämän lisäksi miehen on oltava paikalla, eli läsnä jossain, missä on naisia. Yöelämä on tällaiselle miehelle ihan toimiva ratkaisu. Naiset hoitavat pääasiassa lähestymiset, koska ovat tästä miestyypistä laajalla rintamalla kiinnostuneita. Tietysti naiset ovat vielä tyytyväisempiä, jos tämän näköinen mies tekee lähestymiset itse ja osoittaa itsevarmuutensa sekä turvallisuutensa naiselle vielä ulkonäön lisäksi tätä kautta.
Kyllä parisuhteeseenkin vaaditaan kiinnostusta ja viehättymistä, muutenhan se on vain ystävyyssuhde. Eli kiinnostaa kuulla myös niitä muita ominaisuuksia, jotka teidän miesten mielestä sitten vaikka auttaa siinä, että nainen haluaa miehen kanssa vakavamman suhteen.
-AP
Mutta kiinnostuminen ja viehättyminen tapahtuvat reilusti ennen parisuhdetta. Tämän vuoksi arvioin nyt sitä, mikä viehättää eniten suurinta osaa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Karisma. Kemia. Sielujen sympatia.
T. nainen
Tämä. Ulkonäöllä ei ole niin paljoa merkitystä. Mies jonka perään edelleen haikailen on hyvällä tavalla itsevarma, hauska, älykäs, vähän vatsakas ja minua pari senttiä lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen miehenä, että eri naiset ovat kiinnostuneita hyvin erilaisista miehistä. Tämä nyt on ainoa kanta, johon normaalilla älyllä ja sosiaalisella ymmärryksellä varustettu ihminen voi päätyä.
On kylläkin joitakin piirteitä, joista hyvin harvat naiset pitävät, ja joista useimmat naiset eivät pidä. Yksinkertaistaen voisi siis sanoa että turn-onit ovat yksilöllisiä mutta monet turn-offit ovat ainakin jossain määrin universaaleja.
Aivan sama pätee myös niihin turn oneihin. On ominaisuuksia, joita ylivoimaisesti suurin osa naisista pitää viehättävinä (täydellinen hiusraja, matala rasvaprosentti yms...) ja harvat eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio?
No mitä tossa on epäselvää? Minä olen yksi niistä naisista, jotka tykkää miehellä kapeasta lantiosta. En siis tykkää läskiper**istä, enkä sellaisista, joilla on lantiosta erottuva vyötärö. Mahaa sen sijaan voi vähän olla. Eli varmaan aika lailla päinvastoin maku kuin, minkälaisista naisista miehet tykkää (tiimalasi, eikä yhtään mahaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisista leppoisista juoponrentuista.
Olen leppoisa ja hauska seuramies, viihdyn hyvin baareissa ja vaikka elätän itseni työllä, olen hyvin boheemi ja vapaamielinen. Naisseuraa ei tosiaan ole vaikea saada, vaikka olen kalju ja tukeva.
Olisiko jollakulla jotain teorioita, miksi tämä viehättää monia naisia?
Seuramiesmäisyys viittaa sosiaaliseen lahjakkuuteen, epätavalliset tai boheemit elämänvalinnat kertovat tietynlaisesta itsevarmuudesta. Molemmat ovat tavoiteltavia ominaisuuksia, jotka tekevät suhteista helpompaa. Myös ihan se, että on sosiaalisesti suosittu ja todennäköisesti pääsee parittelemaan useampien naaraiden kanssa, lähettää oikeita signaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio?
No mitä tossa on epäselvää? Minä olen yksi niistä naisista, jotka tykkää miehellä kapeasta lantiosta. En siis tykkää läskiper**istä, enkä sellaisista, joilla on lantiosta erottuva vyötärö. Mahaa sen sijaan voi vähän olla. Eli varmaan aika lailla päinvastoin maku kuin, minkälaisista naisista miehet tykkää (tiimalasi, eikä yhtään mahaa).
Laita kuvapari, niin asia tulee ymmärrettävämmäksi.
Näiden kommenttien perusteella saan kuvan, että monet miehet ajattelee naisten enimmäkseen keskittyvän ulkoisiin, fyysisiin piirteisiin, ja kriteerit on aika tiukat? Päteekö tämä tuntemiinne pareihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama pätee myös niihin turn oneihin. On ominaisuuksia, joita ylivoimaisesti suurin osa naisista pitää viehättävinä (täydellinen hiusraja, matala rasvaprosentti yms...) ja harvat eivät pidä.
Öö, ei. On paljon enemmän naisia, joille hiukset tai rasvaprosentti ei merkitse juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio?
Minä (ja olen siis nainen) pidän ehdottomasti kapeaa lantiota miehellä viehättävänä, koska v-muoto miehen kropassa viehättää. Huom. en ole koskaan ollut rakastunut bodaavaan tai edes salilla käyvään mieheen. Puolisolla on normaalin leveä hartioiden luusto ja normaali miehen lantio ja se näyttää tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Näiden kommenttien perusteella saan kuvan, että monet miehet ajattelee naisten enimmäkseen keskittyvän ulkoisiin, fyysisiin piirteisiin, ja kriteerit on aika tiukat? Päteekö tämä tuntemiinne pareihin?
Nyt ei puhuttu parisuhteesta, vaan viehättymisestä ja kiinnostumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio?
Minä (ja olen siis nainen) pidän ehdottomasti kapeaa lantiota miehellä viehättävänä, koska v-muoto miehen kropassa viehättää. Huom. en ole koskaan ollut rakastunut bodaavaan tai edes salilla käyvään mieheen. Puolisolla on normaalin leveä hartioiden luusto ja normaali miehen lantio ja se näyttää tosi hyvältä.
Miehellä ei todellakaan ole V-kroppaa ilman salilla käyntiä. Monet treenaavat tuota kropan mallia vuosikymmenen ennen kuin ollaan edes lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Mutta kiinnostuminen ja viehättyminen tapahtuvat reilusti ennen parisuhdetta. Tämän vuoksi arvioin nyt sitä, mikä viehättää eniten suurinta osaa naisista.
Fair enough. Sinä pyysit selvennystä aloituksen pointtiin, niin kerroin tarkoittavani myös vakavampia suhteita. Vastauksesi on silti validi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuttu parisuhteesta, vaan viehättymisestä ja kiinnostumisesta.
Ja sinulle se tarkoittaa ulkonäköä. Siinä ei ole mitään vikaa, mutta mielenkiintoinen havainto, että monelle täällä se tuntuu olevan niin. Ehkä siinä se sukupuolten välinen ero saattaa vähän näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea lantio?
Miehellä ei todellakaan ole V-kroppaa ilman salilla käyntiä. Monet treenaavat tuota kropan mallia vuosikymmenen ennen kuin ollaan edes lähellä.
Unohdat nyt, että naisten mielestä lihakset kasvavat, kunhan vähän käy pelaamassa tennistä ja joogaamassa.
Olisiko jollakulla jotain teorioita, miksi tämä viehättää monia naisia?