Eihän homoutta pidetä enää mielisairautena, niin miten Räsänen saa kirjoittaa, että kyseessä aivorappeuma?
Kommentit (913)
Miksi sitten se on ok Päiville jos naiset lykkii itseään 30cm dildoilla?
Mitä väliä sillä on mitä mieltä tuo mummo on ihmisten seksuaalisuudesta? Menis eläkepäiviksi vaikka Saudi Arabiaan.
Mikä kysymys tuo nyt on? Tietysti saa kirjoittaa. Mikään ei velvoita puhumaan totta, varsinkaan jos mielipiteitään ilmaisee.
Vttu mulle on ihan sama kuuluuko tuo akka kirkkoon vai ei. Sillä ei ole mitään merkitystä sille että itse en ole uskovainen enkä halua kuulua kirkkoon ja jos olisinkin uskovainen niin uskoa voi ilman kirkkoon kuulumista ja työskentelyä kirkollekin. Sitäpaitsi olen sitä mieltä että kirkko pitää erottaa valtiosta oli tuo vanha akka mitä mieltä tahansa.
Muutenkin nuo kirkkoon kuuluvat ihmiset hyi vttu miten kaksnaamaisia ja tekopyhiä, yök yök. Ja hyi miten vanhanaikaista, hyi!
Räsänen ei ole missään väittänyt homouden olevan aivorappeuma (joka siis ei ole mielisairaus).
Höpö höpö, ei hän tuollaista ole sanonut, keksit omasta päästäsi ja lietsot vihaa. Laitapa linkki väitteeseesi. Ai ei ole? No niin arvelinkin.
Miten ne homot muka paranivat yhdessä yössä poliittisella päätöksellä?
Mikä rappeuma? Ihminen voi harrastaa seksiä minkä tahansa fyysisen esineen tai elävän olennon kanssa.