Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän homoutta pidetä enää mielisairautena, niin miten Räsänen saa kirjoittaa, että kyseessä aivorappeuma?

Vierailija
01.09.2023 |

Jotenkin niin kieroa vedota kaikessa Raamattuun.

Kommentit (913)

Vierailija
1/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos mielipiteenvapaus.

Vierailija
2/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on sanonut noin. Aika paljon kaikenlaista on hänen sanomakseen laitettu, mutta todisteita ei taida olla.

Mun mielestä ei tarvitsisi syyttää, tavallaan kysymys on sananvapaudesta, jota niin ollaan vaalimassa, paitsi jos sana ei sovi omaan agendaan.

Ja olen itse ateisti.

Vierailija
4/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen, kuten muutkin fundamentalistit, ovat niin kiinni vanhoissa teksteissä, että ovat sokeutuneet sille, mikä on Raamatun ydinsanoma

Älkää antako hymyn pettää. Lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

Vierailija
5/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

Kaikista huolimatta homous on sairaus

Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa muiden seksielämä, pervo?

Vierailija
6/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

Ei ole. Tuollainen toisten ihmisten nimittely ja halveksiminen on. 

Vierailija
7/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on lääkäri

Koulutukseltaan, joka oli joskus muinaisella 1970-luvulla. 

Vierailija
8/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taisi itse vastata kysymykseensä, "homoutta ei enää pidetä mielisairautena"...katsos, kun fakta ei muutu toiseksi rippuen siitä mitä mieltä asiasta ollaan

Vierailija
9/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmillä??? MItä ihmettä sä selität?

Vierailija
10/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No

Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa muiden seksielämä, pervo?

Hän on kaappihomo. Ns oma lehmä ojassa. Ei ole hyväksynyt itseään vielä.

Vierailija
11/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen, kuten muutkin fundamentalistit, ovat niin kiinni vanhoissa teksteissä, että ovat sokeutuneet sille, mikä on Raamatun ydinsanoma

Älkää antako hymyn pettää. Lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

Tämä! Loistaa poissaolollaan  kyllä myös tällä palstalla. 

Vierailija
12/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa näin

Jos olisi neuvolassa pakko valita olisiko lapsesi homo, mitä valitsisit?

.

Homoilla on kaikki vaikeampaa ja elämä kurjempaa. Ei kukaan valitse homoutta. Se on negatiivinen asia yksilölle!

En ole homo mutta mistä sinä tiedät onko heillä kurjempaa? Eihän siitä hirveetä haloota tarvitse pitää. Kuten ei itsestään muutenkaan.

Vierailija
13/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
14/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa näin

.

Homoilla on kaikki vaikeampaa ja elämä kurjempaa. Ei kukaan valitse homoutta. Se on negatiivinen asia yksilölle!

Tämänkaltaiset asenteet ja yhteiskunnan sekä myös uskontojen asettamat "normit" tekevät elämästä vaikeampaa. Ei itsessään ihmisen seksuaalinen suuntautuminen. 

Vierailija
15/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen vanhoja kirjoituksia kaivellaan ja kauhistellaan, mutta Lindmannin natsitervehdys painettiin heti unholaan.

Vierailija
16/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa näin

.

En ole homo mutta mistä sinä tiedät onko heillä kurjempaa? Eihän siitä hirveetä haloota tarvitse pitää. Kuten ei itsestään muutenkaan.

Kurjuus, jos sitä on, johtuu suurimmaksi osaksi kaltaisistasi ihmisistä. Joten jos siitä olet huolissasi, voit itse tehdä asialle jotakin. 

"Jos" sen takia, että itse olen hetero. Ja jännä juttu: en kyllä yhtään muista sitä hetkeä, kun multa kysyttiin, että kummaksi haluat syntyä: homoksi vai heteroksi...

Vierailija
17/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina outo fiilis ihmisestä, jota kiinnostaa yhtään kenenkään aikuisen seksielämä tai muut aikuisten henkilökohtaiset valinnat, jotka eivät millään tavalla vaikuta omaan elämään.

Ja ihan sama, vaikka perustelisi tätä omaa pervouttaan vaikka kristallien väreillä.

Tämä, kerran oli työpaikalla keskustelu, työkaveri totesi että ajatelkaa nyt miten ällöttävää homous on, totesin että ällöttää jos minun pitää ajatella mitä sinä teet vaimosi kanssa. Ei kiinnosta tippaakaan. Keskustelu loppui siihen.

Vierailija
18/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito oikea uskovainen ei tuomitse tai vihaa. Minusta hänestä paistaa viha puheista ja olemuksesta.

Vierailija
19/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina outo fiilis ihmisestä, jota kiinnostaa yhtään kenenkään aikuisen seksielämä tai muut aikuisten henkilökohtaiset valinnat, jotka eivät millään tavalla vaikuta omaan elämään.

Ja ihan sama, vaikka perustelisi tätä omaa pervouttaan vaikka kristallien väreillä.

Tämä, kerran oli työpaikalla keskustelu, työkaveri totesi että ajatelkaa nyt miten ällöttävää homous on, totesin että ällöttää jos minun pitää ajatella mitä sinä teet vaimosi kanssa. Ei kiinnosta tippaakaan. Keskustelu loppui siihen.

Joo, kyllä. En minäkään halua ajatella yhtään sitä, mitä kukin sängyssään tekee. Ihan riittää tämä oma elämä, myös seksielämä.  Ei se heteroseksi ole yhtään sen vähemmän ällöttävää muiden tekemänä. 

Vierailija
20/913 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on lääkäri

Koulutukseltaan, joka oli joskus muinaisella 1970-luvulla. 

Fakta se on

Homous on sairaus ja siitä paraneminen nostaisi ihmisen elämän laatua monin tavoin.

Kyllä homoilla paljon vaikeampaa on kaikki...

Ei se ole kellekkäön siunaus - kaukana siitä

Kyse on poikkeavuudesta. kuten joku tykkää tummista, toinen vaaleista, paksuista, hoikista. Ei siinä sen kummallisempaa ole.