Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: PAHIN pimahduksesi tavaroiden heittelyn tiimoilta?

Vierailija
20.12.2006 |

Itse paiskoin eräänä ehtoona kilon kypsiä kiiwihedelmiä keittiön seinille, kun raivostuin mieheen ja sen ääliömäiseen jankkaamiseen ja kuuntelemattomuuteen.

Ette usko, minkä sotkun sillä saa aikaan. Seinien, katon ja lattian pesuun meni ainakin pari tuntia =)

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitellyt tauluja, ketsuppipullon, lehtiä, mitä milloinkin lähimmäksi sattuu. Tuli vain äidin heittämisistä ja miehen kiinni pitämisestä mieleen, että meillä vielä mies joutuu pideltäväksi kun suutun (taitaa olla taktiikkaa), olen nimittäin sen " pitämisen" suhteen aika ammattilainen ja meillä siis rauhoittelija päätyy lattialle ja raivoajaa alkaa naurattamaan.

Vierailija
42/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa apua itsellenne. Tänäänkin oli lehdessä uutinen, jossa äiti oli lyönyt nyrkillä viisivuotiasta lastaan murtaen tämän leuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin vääntää ruuvia auki, mutta se perkele ei lähteny... hakkasin pannua lattiaan ja huusin täysillä, että irtoo ny perkele!!!! oli varmaan naapureilla ihmettelemistä! oon välillä heittänyt kanssa tota puhelinta, mutta miehen huomion sain kun revin sen Veikkaajan pieniks palasiks.

Vierailija
44/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen isäni kerrankin hätkähti, kun oli heittänyt mun päälle lasin kylmää vettä, ja mulla sattui olemaan kalakeittolautanen edessä ja annoinkin takaisin. Onneksi ei ollut niin kuumaa, että olis saanut palovammoja. Sillä kertaa en ihme kyllä saanut edes turpaan.

Herätyskello on joskus myös tullut heitettyä seinään.

Vierailija
45/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ratkiriemukasta tämä, että aikuiset ihmiset kilpailevat siitä kuka on saanut suurimmat sotkut ja eniten tuhoa aikaiseksi. Ja sitten jotkut NIPOT kehtaavat tulla tänne jeesustelemaan ja luulevat olevansa parempia ihmisiä kun eivät koskaan ole heittäneet kuumaa keittolautasta kenenkään päälle tai rikkonut jonkun kännykkää.

Vierailija
46/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kerran löin suutuksissani miehen eväsruoka-annosta (muusi+lihapullat) nyrkillä. "

Paras! :D

Kiitos tästä. :)

Vierailija
47/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä, sormus, kodinavaimet, jne.

Vierailija
48/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muutama täpötäynnä oleva pissavaippa on saanut kyytiä. Siitäkin syntyy yllätävän pahaa jälkeä. Pieniä tahmeita kuulia on hankala siivota ja imurin pölypussi on sen jälkeen pakka vaihtaa, ellei halua, että talo haisee kuselle imuroinnin jälkeen... Vinkkinä vaan muille.

Vierailija
49/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oo nakellu sen kummepia. Mutta baarista tullessa kerran viskasin baarikengät rapakkoon ja ukko nouti ne.

Vierailija
50/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(huulta ja perää en kattoon)

Vierailija
51/81 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tungin ne sängyn alle. Miksikö? En tiedä, mutta se helpotti. Olin yleensä tosi korrekti, mies katsoi mykistyneenä vieressä.

Myöhemmin tietysti viikkailin vaatteet takaisin kaappiin kiltisti...

Vierailija
52/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää nauran täällä vedet silmissä!! Onneksi on muitakin raivopäitä, kun minä.

Vierailija
53/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puolestaan rikkoi uuden kännykkänsä ja lopulta kaikki taloudesta löytyvät tuolit ja muut tarpeeksi isot irralliset esineet ikkunoista läpi. Ei naurattanut lainkaan. Mies puolusteli, että heittelenhän minäkin tavaroita (huulirasvapurkkeja...). Mies on nykyään entinen mies.

Vierailija
54/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sotkun sain siivota.

Nykyselle miehelle kerran sain raivarit mutta silloin heittelin vain suljetun oven takana makkarissa tyynyjä seinään. Se ihmetteli kun kuulu vaan tömps tömps ja mä kiljuin ja itkin.

Vierailija
55/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena heittelin puhelinta (vanhempien kiinteä puhelin) ja saivatkin aika uin ostaa uuden. Sitten ostivat seinämallin, mutta kylläpä lensi sekin... Kaukosäätimet saa nykyään meidän prheessä kyytiä ja olen siivooillut kerran kylmägeelipussin sisällön tapeteista. Onneks ei kukaan ollut näkemässä =)

Vierailija
56/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksia, kännyköitä on mennyt palasiksi, kaikkea..

Pelkäsin itseäni ja näitä raivonpuuskia, joskus alkusyksystä romahdin täysin, kun heitin 500euron puhelimen niin, että palasiksi meni. Elämäntilanne on ollut sekava ja kamala jo kauan, sitä on korjailtu, mutta silloin tuli sellanen paniikki, että jos en kerran osaa itseäni hillitä tavaroiden kanssa, onko lapset turvassa mun kanssa, oikeasti.

No, nyt on asioita saatu järjestykseen, elämäntilanne selkiytynyt muutenkin ja tuon episodin jälkeen varasin ajan lekurille ja aloitettiin uusi lääkitys, kun aiemmat ei olleet sopineet. Tämä sopii ja nyt on kamat ehjänä.

Vierailija
57/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku p..seeseen ammuttu karhu. Heitin vesilasillisen vettä miehen naamalle, paiskasin voileivän lattiaan, heitin hiusharjan palasiksi seinään, huusin niin että kuului varmaan naapuritaloon saakka.. Ja, kun olin laittamassa kinkkukiusausta, paiskasin peruna-sipulisekoituspussin täysillä uunivuokaan ja siitä tuli aikas kiva sotku. Raivo hyytyi, kun näin sen sotkun määrän ja sanoin vaan, ettei tosiaan ollut tarkoitus aiheuttaa tällasta siivoa.=)

Koskaan ei sen raskausajan jälkeen ole tapahtunut mitään tollasta, ei edes toisilla raskauskerroilla.

Vierailija
58/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmeko outoja?

Vierailija
59/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paiskasin isäni yskänlääkepullon lattialle, kun isä oli viikkoja putkeen käyttänyt viinaa ja lääkkeitä sekaisin. Yskänlääkkeet olivat hänen suosikkipäihteensä. Sotku oli aika kamala, tahmea yskänlääke roiskui ikkunalle ja verhoille. Pesin sitten kiltisti elämäni ensimmäisen kerran ikkunat. Silloin olin vain niin kamalan väsynyt, kun isä valvotti kaikki yöt tokkuroidessaan ympäri huushollia.

Tuon jälkeen en ole koskaan heittänyt mitään ja tuskin heitänkään. Taidan olla niitä lehmänhermoisia muutenkin, mutta ymmärrän ihan hyvin, että jskus voi " napsahtaa" . Toivottavasti nämä raivarit eivät kuitenkaan tapahdu lasten silmien edessä.

Vierailija
60/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi