Suomen kesä on huono vitsi.
Täällä on kevät, syksy ja talvi. Joku päivän kestävä kesä ei ole oikea kesä.
Kommentit (22)
täällä on talvi ja syksy ja kylmä ilmasto, muutama lämmin päivä välissä
mutta ilmastomaksuja maksetaan valtavasti rikkaalle EU eliitille
Katso Suomen sijainti maapallon kartalta. EI täällä kuulu olla kauhean lämpimiä kesiä maantieteellisen sijaintinsa vuoksi.
Suomen kesän takia ei kannata mieltänsä pahoittaa, koska se on lähes aina lyhyt ja sateinen. Jos kesä on tärkeä asia, niin sitten kannattaa oikeasti muuttaa muualle.
Suomessa kesä alkaa vasta heinäkuussa joten lopeta valitus!
On niitä lämpimiäkin kesävaatteita olemassa! Minulla on, en suostu palelemaan. Silti pukeudun kesäkuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on kesää jäljellä.
Niin on ja menen käymään yhdessä taidekahvilassa ostamassa taulun seinälleni.
Kyllä alkaa suomalainen kesä kelpaamaan jos ilmasto lämpenee tätä vauhtia mitä ollaan saatu uutisista seurata. Ilmastopakolaisuus on pian tosiasia. Itse ainakin elän terveys edellä. Ei innosta ihosyöpää lennellä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa suomalainen kesä kelpaamaan jos ilmasto lämpenee tätä vauhtia mitä ollaan saatu uutisista seurata. Ilmastopakolaisuus on pian tosiasia. Itse ainakin elän terveys edellä. Ei innosta ihosyöpää lennellä hakemaan.
Koko muun maailman ilmasto lämpenee mutta suomessa kylmenee. Ei saamari riitä että kokoomus kurjistaa suomea. Kyllä eniten v kaikki.
Tampereella on Lapin sää nyt. Eli 9 astetta ja vettä. Odotan että joku tuo porot tuohon tielle juoksentelemaan, olisi edes tunnelmaa.
Iäkäs äitini aina sanoo, että Suomen kesä on ihana ja siitä nauttiminen pukeutumiskysymys
"Koko muun maailman ilmasto lämpenee mutta suomessa kylmenee. "
Paitsi että kyllä se Suomessakin lämpenee. Se ei vain tarkoita että enää ikinä ei voisi olla koleaa toukokuuta.
Heti kun tulee ekat helteet, mediassa alkaa hirveä rummutus ilmaston lämpenemisestä. Nyt ollaan hissukseen kun on koleampaa.
Vierailija kirjoitti:
On niitä lämpimiäkin kesävaatteita olemassa! Minulla on, en suostu palelemaan. Silti pukeudun kesäkuosiin.
Mulla oli eilen kolmet housut, villasukat, t-paita, 2 hupparia ja takki. Ja niiden päällä vielä kurahousut ja sadetakki. Oli just sopiva, ei kuuma eikä kylmä 😄
Vierailija kirjoitti:
Heti kun tulee ekat helteet, mediassa alkaa hirveä rummutus ilmaston lämpenemisestä. Nyt ollaan hissukseen kun on koleampaa.
Odottelen ensimmäistä tämän kesän sääuutista tyyliin "inha käristyskupoli" kun lämpötila saavuttaa jopa +25 astetta.
Ja asuntoa viilentävät laitteet viedään kauppiaan käsistä muutaman hellepäivän vuoksi.
Kesä on sen verran pitkä, että ehtii muutaman kerran pöllyttää kanervikkoa ihanan naisen kanssa.
Kesä on aina lentokentän päässä.