G: PAHIN pimahduksesi tavaroiden heittelyn tiimoilta?
Itse paiskoin eräänä ehtoona kilon kypsiä kiiwihedelmiä keittiön seinille, kun raivostuin mieheen ja sen ääliömäiseen jankkaamiseen ja kuuntelemattomuuteen.
Ette usko, minkä sotkun sillä saa aikaan. Seinien, katon ja lattian pesuun meni ainakin pari tuntia =)
Kommentit (81)
Nyt näin vanhemmalla iällä heittelyistä tulee mieleen: Arvostelin miehen tapaa tehdä mureketta, hän hermostui ja kumosi kipollisen mureketaikinaa päähäni, otin taikinaa käteeni ja vinttasin miestä päähän. Sitä mureketta löytyi pitkän aikaa joka paikasta :D
Kerran heitin miestä teekupilla, jossa oli todella kuumaa teetä, onneksi sai väistettyä.
Mies ja lapset ärsyttivät minua kun yritin lukea lehteä, heitin pöydältä vedenkeittimen lattialle ja aloin hakkaaamaan sitä päreisellä puunkanto kopalla, lastut vaan lentelivät. Alkoi kyllä itseänikin naurattamaan mokoma touhu.
Kihlasormuksen heitin parvekkeelta alas ja sitä sitten etsittiin monta tuntia, mutta löytyi!
Miestä heitin lampulla joka oli päällä ja perään viskasin lasillisen vettä... sattuivat vaan käteen :/
Hakkasin painavalla pianojakkaralla reiän nuorisokodin kanslian oveen. Aikuisiällä en ole pimahdellut.
Sisäoveen tuli reikä kun potkasin sitä. Pari miehen paitaa olen repinyt sen päältä raivoissani.
on outo.
" Revin aina kaikki yhteiset kuvat" .
Tapahtuu siis usein...? Huh.
kamalasti, jos mieheni paiskoisi tavaroita. Jotenkin todella inhottava ajatus. Mitä teidän puolisot ajattelee, kun käyttäydytty noin? Saati sitten lapset? Aika hämmästyttävää, että näinkin moni tuntuu useinkin pistävän tavaroita tuhannen pillun päreiksi.
Itse en muista erikoisesti heitelleeni mitään, joskus ehkä jotain, muttei mitenkään merkittävää ole ollut. Ketjua lukiessani en halua arvostella muita, mutta siitä olen tyytyväinen että edes tämä heittelyn pahe minulta tuntuis puuttuvan, muita kyllä löytyy paheksuttavaksi asti. temperamenttinen olen kuitenkin ja tulistun helposti, jolloin tulee tuuletettua keuhkoa ym. ala-arvoista. Ehkä en sitten kuitenkaan ole aivan toivoton! Kiitos hauskasta ketjusta, olemme erilaisia suuttuessammekin.
ruokaa heitin viimeksi kaksi päivää sitten, lihapiirakan viskasin lavuaariin (levisi hellalle ja mikron päälle) kun kuopus leikki taas ruualla... argh.
muita lentäviä esineitä meillä: puhelimet, lautaset, kahvikupit ja lasten lelut...
Aivan älytöntä suuttua niin, että tavarat lentelevät. Rahaakin
menee ihan hukkaan. :(
Tavaroiden heittely ja särkeminen on muuten yksi
väkivallan muoto. En halua moralisoida, mutta jokin
muu tapa pitäisi löytää vihan purkamiseksi!
Voi mennä huutamaan toiseen huoneeseen, lähteä
lenkille, aloittaa suursiivouksen tms.
Vierailija:
ruokaa heitin viimeksi kaksi päivää sitten, lihapiirakan viskasin lavuaariin (levisi hellalle ja mikron päälle) kun kuopus leikki taas ruualla... argh.
muita lentäviä esineitä meillä: puhelimet, lautaset, kahvikupit ja lasten lelut...
Sitten jälkeenpäin kaduttaa ja yritän teippailla niitä kasaan :(
Yhden pullon kaulalla revin lisäksi ranteet, reidet ja vatsanahkan rikki. Reisissä näkyy arvet vieläkin, vaikka tästä on jo vuosia.
Enempi sellanen, että tulee raskaan päivän jälkeen tylsistyneenä kotiin.
Kerta oli ensimmäinen ja sotku aikamoinen. Ja ikävä kyllä yksi sirpale lensi mieheeni asti, en siis ollut tähdännyt vaan toiselta puolelta huonetta lensi niin, että jouduttiin lähtemään ensiapuun. :(
Huono tuuri. Mutta sen jälkeen en ole kyllä heitellyt mitään.
Hulluin kuulemani juttu on se, kun enoni (hullu) vaimo heitti yläkerrasta television enoni päälle. Käsi meni enolta poikki...
kun mies rämpytti vaikkei osaa. Mies kävi kyllä heti hakemassa pois sen lumihangesta, paljain jaloin.
Et sä sitä tavaraa heittämällä satuta..
En siis mitenkään kannusta tavaroiden heittelyyn, tyhmää touhua. Halusin vaan tarkentaa.
kerran heitin suutuspäissäni meidän vihkikuvan makkarin laminaattiin täysillä... =/ jälkihän siihen jäi ja kehyksen lasi meni rikki...myöhemmin eräs sukulainen ihmetteli uudessa lattiassa olevaa jälkeä ja minä jotain selittelin... =)
enpä muista muuta heittäneeni...
en tosin osunut :) sitten joskus jotkut pojan lelut pikkasen lentelee kun suutun kun niitä löytyy keittiöstä, olohuoneesta eteisestä ja niiden päälle tulee vahingossa astuttua ja se sattuu ihan p*rkeleesti.. ja jotkut muoviastiat on kans lentänyt tiskialtaaseen kun on tiskivuori v*tuttanut :) mitään pahempaa raivoa en koskaan koe :)