Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL
Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1131)
Ihan floppi oli edellinen voittaja. Anteeksi vain, jokaiselle oma koti on varmaan paras ja meillä on eri makuja, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, siitä tässä ei ole kyse, on hyvä että on erilaisia ihmisiä. Mutta toi tuomareiden yltiöhypetys oli teennäistä, sen näki km päähän. Tämä oli varmaan sovittu juttu tai joku muu, koska kukaan ei nyt sanonut mitään levottomasta sisustuksesta eikä muistakaan epäkohdista mitä yleensä mainitaan.
Kolmos talon omistaja taitaakin olla Hannan tuttuja.
Korjaus edelliseen. Siis kakkostalon omistaja.
Tää ois niin kiva ohjelma mutta juontajat pilaavat tämän.
Paras voitti, eikä Hannan tuomaroinnissa ollut mitään vikaa.
Löytyikö syy kolmikon instagram epäselvyyksiin. Sumari antoi kehnot pisteet jolla oma suosikki jatkoon. Saa kikkailtua näppärästi oman suosikin. Vaikka ei talo huono ollut.
Eipä taas yllätä, että Hanna pelaamassa suosikkinsa jatkoon.
Todella kummallista, että Hanna antoi vain 7 kolmannesta talosta, kun yleensä antaa jopa kymppejä ihan kummallisille virityksille! Ja tässä kuitenkin kaksi muuta tuomaria oli ihan myytyjä. Joo, maku meni.
Hannan 7 kolmostalolle viimeisenä oli todellista katsojien älykkyyden aliarviointia. Viimeinen niitti nyt tämän ohjelman seuraamiselle.
EIIIIIII, OIKEUSMURHA!!! Viimeinen provence-henkinen talo oli hitto soikoon täydellinen!!!!!!
Voi fakin Sumari, SEISKA, nyt saa kyllä mennä vaihtoon koko tyyppi!!! Eihän toi tajua hienosta mitään, tossa talossa oli tavaraa aivan täydellinen määrä!
Tämänpäiväisessä ohjelmassa Taalintehtaan asunto oli kaunis ja laadukkaasti tehty. Hyvännäköinen pihapiiri ja saunarakennus. Kyllä toisetkin asunnot olivat persoonallisia ja viihtyisiä, mutta Taalintehtaan asunto oli tyylikkäin ja silti viihtyisä.
Siis niin NAURATTAVA toi Sumarin seiska. En luota TIPPAAKAAN sen arvosteluun enää. Miten kehtaa? Missä oli perustelut? Ei tuossa juuri anneta seiskoja ikinä, ni nyt yhtäkkiä 10, 9 ja SEISKA.
Kakkostalon omistaja Leena Periaho on mainosmaailmassa pitkään pinnalla ollut nimi. TAISI OLLA SUMARIN TUTTUJA!
Ai saakeli etä sieppaa, nyt vihdoinkin uskon että tässä ohjelmassa on pakko olla vilunkipeliä tuomaroinnissa.
Vierailija wrote:
Tämänpäiväisessä ohjelmassa Taalintehtaan asunto oli kaunis ja laadukkaasti tehty. Hyvännäköinen pihapiiri ja saunarakennus. Kyllä toisetkin asunnot olivat persoonallisia ja viihtyisiä, mutta Taalintehtaan asunto oli tyylikkäin ja silti viihtyisä.
Talo oli minusta hengettömästi uudistettu, aivan liikaa valkoista ja paljasta, ei sopinut tuohon rakennukseen.
Minulla meni myös maku Sumarin ihan selkeeseen suhmurointiin, seiska tuosta kohteesta, hohhoijaa. Muutoinkin ollut jo pidempään olo ettei ohjelmaa ehkä enää kiinnosta seurata. Alkanut kyllästyttää. Ja nyt meni maku koko ohjelmaan, joten en katso enää.
Olin Sumarin kanssa samaa mieltä, että se viimeinen, tupaten täynnä oleva talo, ansaitsi seiskan.
Miten voikaan yhteen taloon mahtua sellainen määrä tavaraa. Ja miten sellaisen tavaramäärän keskellä voi asua?
Suuri osa kilpailijoista on tuomarien tuttuja tai liikekumppaneita eli se siitä puolueettomuudesta. Seuraavassa jaksossa tämäkin tulee ilmi. Joka tapauksessa kaikkien aikojen surkein kausi. Tylsää ja kolkkoa....
Törkee tuo seiska tuosta sadunomaisesta talosta.
Ihmettelin tuota seiskaa.... Sumari kyllä heti sisään tultuaan sanoi, että sisustus oli hänen mielestään kaaos. Mielestäni sisustus oli runsas, mutta siinä oli silti levollinentunnelma. Minun silmää miellytti rosoisuus, persoonallisuus ja värimaailma. Olisin toivonut talon pääsevän jatkoon
En ymmärtänyt minäkään yhtään tuon jakson 3.talon hypetystä, se oli NIIIIIIN yliampuva että jo siitä havaitsi ettei se ollut aitoa. Noilla tuomareilla ei oikein ole mitään linjaa, toisaalla arvostavat hillittyä, yhteneväistä ja tyylikästä sisustusta nyt hypetyivät vuolaasti sisustusta joka oli oikea sillisalaatti. Hurjasti eri bärejä, riitadointuja, eri kuoseja eri muotoja ja materiaaleja. Halvan näköistä vaikka olikin uutta. Taulut oli kuin lasten piirustuksia ja rätkitty ympäri taloa sikin sokin.
Mun sattu ihan silmiin kattoo sitä sisustusta, todella levoton ympäristö.
Taatusti oli joku heidän tutun suunnittelema, mä en ois ikinä uskonu että se voittaa, oon kattonu varmaan 2-3 v kaikki jaksot ja aika hyvin osaan ennustaa mikä menee jatkoon.