Suomen kaunein koti 2023 OFFICIAL
Keskustelua tänään alkavasta uusimmasta kaudesta.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1131)
Missä tuon voittajan puoliso on jaksossa, piilossa ei ainakaan ollut
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua patsastella julkisuudessa. Koska Saarelainen on työnsä puolesta julkisuudessa, olivat sopineet, että hän hoitaa tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua patsastella julkisuudessa. Koska Saarelainen on työnsä puolesta julkisuudessa, olivat sopineet, että hän hoitaa tämänkin.
Ne kuuluisat kootut selitykset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan milloin alkaa ohjelmaformaatti "Suomen KAUHEIN koti." Näitähän löytyy pilvin pimein ympäri maata ja valitsijakolmikko saisi oikean kuvan suomalaisten asumisesta viimeisen päälle kiillotettujen, sponsoroitujen edustuskotien sijaan.
Oikean kuvan? Se sinun kauhea kämppäsi ei edusta "oikeaa kuvaa" suomalaisista kodeista.
Totta, kiinteistönvälittäjänä näen lukemattomasti tavaraa täynnä olevia, siivousta vailla olevia (paskat muuttohetkestä alkaen paikoillaan) sekä 40-vuotta sitten hankittuja huonekaluja seinän vierille ripoteltuina, koteja. On tehty remonttia- juu, maalattu seinät niin että kattokin on töhryssä ja valorajat puuttuvat, kas kun ite söhrittiin. Bonuksena tunkkainen haju, paras on koiran ulo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, instagramista nämä haetaan ja tuotannon (huom ei tuomarien) hyvänpäivän tutuista. Usein näkee tv:stä tai aikakauslehdistä tuttuja naamoja. Toisesta suuntaa saattaa tulla ystävänpalveluksena vielä nettiartikkeli tai kaksi (esim voittajakodille ylen artikkeli) ja mahdollisesti printtimediaa "kisan" aikana. Lopulta isoilla seuraajamäärillä pyyhitään pienemmän preesenssin kilpailijat heti pois.
Voittajakoti ja sen puutarha olivat kauniit vaikkei järin persoonallinen kokonaisuus ollutkaan. Ylen artikkelin tultua päätin olla äänestämättä, koska lopputuloksenhan jo tiesi. Voittajalla oli isoin kampanja takanaan. Toki Naantalin luukkukin oli medianäkyvyyttä nauttinut ja se näkyi tuloksissa, mutta se oli niin eriskummallinen olkkariin asti auki olevine vessoineen, etten ihmettele
Tämä. Vaihda siinä vaikka veristä tampoonia kun joku pöllähtää paikalle. Ehkä näin fiinin ja valkoisen talon asukkailla ei tule eritteitä tai ne on kaikki valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen että tällä voittajakaksikolla on vaan iso kaveripiiri ja päälle tunnettavuus somessa ja sai näillä ääniä. Joo olihan se tavallaan kiva ja rahalla laitettua, mutta edusti kyllä tosi epätyypillistä suomalaista sisustusta ja vaikea uskoa että olisi ollut kovin monen makuun.
Hopealle tullut naantalin talo oli mun suosikki. Vaikka oli beige miltei kokonaan niin harkitulla tavalla. Kuitenkin sellainen tavallinen suomalainen uusi koti. Sellainen, joka on monen muunkin saatavilla oleva. Ei mitään turhaa pröystäilyä.
Ehkä noita ääniä keräsi sekin, että suomalaisilla on kuitenkin paha fiksaatio vanhoihin puutaloihin ja pihoihin. Itse muuttaisin tuonne koska tahansa! Minulla meni ohi, että kauanko ovat tuossa asuneet. Puutarhanhan saattaa saada kaupan yhteydessäkin tekemättä mitään. Itsellä on nyt kot
Se koti näytti siltä, että ylläpito vaatii paljon työtä. Kahvia juodessa miettisin enimmäkseen sitä työmäärää.
Mistä se perinnetalo a la Provence löytyy?
Olisin toivonut enemmän satsauksia lastenhuoneisiin. Oli aika vaatimattomia. Itse pidän, että olisi myös kuntoiluun liittyviä elementtejä. Jokaisella tietty oma tyyli, mutta itse diggaan esim.
https://hoset.fi/assets/catalog/36/62754a75ca74b/childrens_design.pdf
Sumari vois tehä jtn tolle kuvottavan näköiselle naamalleen ennen kuin arvostelee toisten koteja tai häipyä telkkarista!
Koettakaapa arvata kuinka monta kertaa nuo juontajat sanoo Ihana 🤪
Naantalin koti oli kuin laboratorio, tosi ruma ja tylsä.