Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit tupaantuliaiskassin, mihin olisi laitettu kodin tarvikkeita tyyliin

Vierailija
27.08.2023 |

leivinpapereita, folioita, kahvia, kaakaaota ym. Mitä itse haluaisit sieltä löytyvän jos kassi olisi sulle?

Kommentit (525)

Vierailija
501/525 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä rahaa. Ei mitään sun maun mukaista krääsää.  Viini ja kahvi on aina ok.

Vierailija
502/525 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle tulee, just omaan asuntoon muuttaneelle nuorelle leivinpaperit, folio, makaronit jees. Itse 50+ ja thkkäisin luomuhunajasta, teestä, juustosta. Mutta myös hajuttomat pesuaineet olisi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteistä rahaa. Ei mitään sun maun mukaista krääsää.  Viini ja kahvi on aina ok.

Viini ja kahvi ei aina ole järkeviä viemisiä. Kannattaa miettiä, että tuotteet tulevat myös käyttöön.

Mieheni teki naapurille (monen tunnin) työn. Naapuri kysyi, että mitä hän voisi tuoda miehelleni kun ei huolinut rahaa. Naapuri vielä kysyi, että mitä alkoholia mieheni juo. Sanoin ettei mitään ja silti naapuri toi konjakkipullon! 

Vierailija
504/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisimpia sulakkeita, sammutuspeite, itsetehtyjä patalappuja pari kappaletta.

Unohdit talous- ja wcpaperin!

Vierailija
505/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim pillu vois löytyä. Tykkään syödä pillua.

Vierailija
506/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös saanut tuparikassin jossa oli vaikka mitä Fairya, makaroonia, kahvia, keksejä,leivinpaperia, näkkäriä..En muista mitä mutta sen muistan että tykkäsin kovasti koska kaikki tulivat hyötykäyttöön.

Tehtiin kerran tyyliin : pikkuisia nauloja, jeesusteippiä, sinitarraa, tavallista teippiä, hakaneuloja, ompelulankaa ja neuloja, yliviivaustussi, lyijykynä ja teroitin, muistilappuja laastareita,...kaikkea sitä pientä sälää mitä kotona ei koskaan ole.

Toimii vain sille joka muuttaa lapsuudenkodista ensimmäisen kerran omaan kotiin.

Jep, ja itse en ole tarvinnut noista juurikaan muuta kuin tavallista teippiä (ja sitä löytyy kyllä) ja olen jo pitkälti päälle 40.

Vierailija
507/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viini olisi aina hyvää. Yksi punkku ja yksi valkoinen vaikka.

Juopothan ne aina viinaa haluaa.

Vierailija
508/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut edes astioita kahteen viikkoon kun joskus muutin. 

Vierailija
509/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen paljon juuri tuollaisia koreja, mutta tiedän kenelle ne teen niin osaan ostaa sinne tarvittavia tavaroita.

yksi ystävistäni tykkää kutoa ja virkata niin ostin lankoja ja virkkuukoukun sekä uusimman aiheeseen liittyvän lehden, sekö teetä ja hunajaa.

tuollaiseen yleiskoriin ostaisin käyttötavaraa mutta sellaista vähän luxusta kuten juuri vähän parempaa käsisaippuaa, oliiviöljyä, pistaasipähkinöitä, hillokkeita.

juuston ystävälle olen kerännyt juustotarjottimen, ja siihen oheistuotteet ja viiniä.

Vierailija
510/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuainetta- välineet siivoukseen ja ohjeet päälle.

Vierailija
511/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu osti omakotitalon. Tuparilahjaksi ostin kaikenlaista pikkusälää, kuten teippiä, lamppuja, kynttilöitä, hiirenloukun, tiskirätin, pussin nauloja yms ja keksejä. Ojensin nämä yksi kerrallaan ja kerroin miksi juuri tämä, keksejä vierasvaraksi, hiirenloukku kutsumattomille vieraille, lamput poksahtelee just kun ei pääse kauppaan, kynttilöitä on oltava sähkökatkon varalle, teippi pelastaa tilanteen aina jne

sinun piti sitten oikein tehdä ohjelmanumero itsestäsi

Vierailija
512/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin mielelläni luomutuotteita. Saippuaa, astianpesuainetta, kahvia, yrttiteetä, jotain suklaata tai keksejä vieraille tarjottavaksi, mehua, kosteusvoidetta. Näitä pyrin käyttämään muutenkin, vaikka ovatkin usein aika kalliita. 

Vierailija
513/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu osti omakotitalon. Tuparilahjaksi ostin kaikenlaista pikkusälää, kuten teippiä, lamppuja, kynttilöitä, hiirenloukun, tiskirätin, pussin nauloja yms ja keksejä. Ojensin nämä yksi kerrallaan ja kerroin miksi juuri tämä, keksejä vierasvaraksi, hiirenloukku kutsumattomille vieraille, lamput poksahtelee just kun ei pääse kauppaan, kynttilöitä on oltava sähkökatkon varalle, teippi pelastaa tilanteen aina jne

sinun piti sitten oikein tehdä ohjelmanumero itsestäsi

Ja sinun piti oikein tulla ilkeilemään.

eri

Vierailija
514/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärillinen kondomeita ja pari pakettia talouspaperia.

Vierailija
515/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös saanut tuparikassin jossa oli vaikka mitä Fairya, makaroonia, kahvia, keksejä,leivinpaperia, näkkäriä..En muista mitä mutta sen muistan että tykkäsin kovasti koska kaikki tulivat hyötykäyttöön.

Tehtiin kerran tyyliin : pikkuisia nauloja, jeesusteippiä, sinitarraa, tavallista teippiä, hakaneuloja, ompelulankaa ja neuloja, yliviivaustussi, lyijykynä ja teroitin, muistilappuja laastareita,...kaikkea sitä pientä sälää mitä kotona ei koskaan ole.

Kun sinitarraa ja neuloja on kerran ostanut, ne riittävät koko loppuelämäksi. Eli jos ei ole vasta muuttanut ensimmäiseen kotiin niin sitten ne on todennäköisesti turhia. (Mihin neulat muka ikinä kuluisi?)

Vierailija
516/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä rahaa.

Vierailija
517/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim pillu vois löytyä. Tykkään syödä pillua.

No sitten Paimioon MM-kisoihin. 

Vierailija
518/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella loukkaantunut jos joku toisi tupareihin jonkun kusisen kassin. Kyllä meillä annetaan ihan fyrkkaa, ostaa sitten mitä tarvii. 

Vierailija
519/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinitarraa ja neuloja on kerran ostanut, ne riittävät koko loppuelämäksi. Eli jos ei ole vasta muuttanut ensimmäiseen kotiin niin sitten ne on todennäköisesti turhia. (Mihin neulat muka ikinä kuluisi?)

Minulla neulat tuntuu katoavan ihmeen usein, joten minulle uudet neulat olisivat mieluisia koska tiedän että tulen niitä tarvitsemaan. 

Vierailija
520/525 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoitu aloitus. Tuollainen kassien antaminen tuntuu todella sukupuolittuneena tapana. Eikö ajatella yhtään trans ihmisiä?