Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin kun kerron puolisollani loman alkavan kaksi päivää myöhemmin. Ja olen hotellissa lepäävässä?

Vierailija
17.02.2023 |

Sain tälle lomakaudelle 2 lisälomapäivää kun tuli 15-vuotta täyteen saman työnantajan palveluksessa. Puoliso ei tiedä tästä tai en ole pitänyt kartalla. Sovimme jo yhteiset lomat ja menet tulevalle lomaviikolle mutta aloitan oman lomani jo pari päivää aikaisemmin. Meillä on pienet lapset ja puolisoni ei osallistu kotona tarpeeksi yhteiseen arkeen. Loma tulee olemaan raskasta sukulointia lapsivelvollisuuksineen.

Varasin itselleni työsähköpostin kautta hotellihuoneen pariksi päiväksi ja aion olla ensi viikolla siellä lepäämässä näiden mukatyöpäivieni ajan. Puoliso on normaalisti töissä ja hän hakee lapset normaalista päivähoidosta kuten arkena muutoinkin. Minä vien. Saan tällä järjestelyllä 8-10h ihanaa omaa aikaa vaikka yöt pitääkin viettää kotona.

Puoliso ei ikinä olisi suostunut siihen, että saisin yhtään omaa lepoaikaa. Hän ei ole mustasukkainen minusta mutta omasta ajastaan on. Lisäksi hän olisi vaatinut päästä mukaan ja kuvitellut sen olevan aikuisten seksiloma.

Omatuntoani vähän pistelee mutta en jää tästä kiinni. Hoidan kaiken käteisellä. Teenkö väärin? Mielestäni en.

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sairas suhde. Hyi.

Vierailija
2/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee väärin. Mutta oisko syytä käydä puolison kanssa vakava keskustelu tilanteesta. Sinun pitäisi pystyä kertomaan mitä mieltä olet kotitöiden jakamisesta. Ja aivan ilmeisestä uupumisestasi. Halu tuntuu kun olevan jatkaa yhdessä, keinot vaan täytyy laittaa uusuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk 🤣🤣

Vierailija
4/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet miehellesi.

Vierailija
5/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee räntäsade,kestää koko yön.

Vierailija
6/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mainioin idea. Taidan toteuttaa vastaavan itsekin.

Vierailija
7/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan puolisoani mutta hänen kanssaan täytyy käydä samaa riitaa uudestaan ja uudestaan. Tuntuu, että hän unohtaa kaiken mitä ollaan puhuttu ja sovittu jo parissa päivässä. Joudun esim. valehtelemaan tuloistani, että hän suostuisi maksamaan laskuja suhteessa kummankin tuloihin.

En todellakaan olisi halunnut muuttua tälläIseksi ihmiseksi ja en olisi koskaan uskonut sitä. Mutta +10 vuotta näitä riitoja on opettanut tämän helpomman tien.

Vierailija
8/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit.

Nyt olen viisaampi.

Vierailija
9/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet miehellesi.

Ap ei tainnut mainita sukupuoltaan missään kohtaa..

Vierailija
10/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk 🤣🤣

Juuri näin :)

Vierailija
11/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö.....

Vierailija
12/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teet!

Vierailija
13/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla omaloma loman loppuun niin palautumista on oikeaa hyötyä.

Vierailija
14/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin teit.

Vierailija
15/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali ja terve suhde, jos tekee oman kumppanin selän takana asioita eikä voi niistä kumppanille kertoa. 

Vierailija
16/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää kuulostaa miehen aloitukselta. Ainoa mikä ei matsaa, on se ettei seksi muka kelpaa.

Vierailija
17/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee väärin mutta jos se saa selville että olit hotellissa niin tulee pettämis syytöksiä.

Vierailija
18/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tee väärin mutta jos se saa selville että olit hotellissa niin tulee pettämis syytöksiä.

Todennäköisesti sitä on menossakin tekemään. Tämä koko "meen sinne lepäämään" on vaan peitetarina ja yrittää nyt testata sitä täällä palstalla että menisikö se lävitse. 

Vierailija
19/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muutama vuosi aikaa työmatkalla. Jäin vielä toiseksi vkoksi lomalle. Maan jätän sanomatta ja mies ei tiedä tänäkään päivänä yhtään mitään..

Vierailija
20/230 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaali ja terve suhde, jos tekee oman kumppanin selän takana asioita eikä voi niistä kumppanille kertoa. 

Kukaan ei ala sellaisena suhteeseen. Kumppani on kasvanut perheessä, jossa ei ole käyty missään, eikä kavereita ole saanut käydä kylässä. Nyt joudun pitämään pintani, että lapset saavat harrastaa ja pitää normikaverisuhteet. Toki sitten vanhempina enemmässä määrin kuin nyt. Joudun jo taistelemaan ihan tällaisista arkisistakin asioista.

Hän ei tajua, että myös minun näyttöpäätetyöni on uuvuttavaa. Vain hän saisi levätä kotona. Jos hän tulee kotiin, ja olen esim. syöttänyt jo lapset ja pikasiistinyt paikat yms. ja lepään, niin hän alkaa valittamaan siitä. Minulle vaan riittää. Kun ei hyvällä saa niin pakko tehdä näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan