Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit tupaantuliaiskassin, mihin olisi laitettu kodin tarvikkeita tyyliin

Vierailija
27.08.2023 |

leivinpapereita, folioita, kahvia, kaakaaota ym. Mitä itse haluaisit sieltä löytyvän jos kassi olisi sulle?

Kommentit (525)

Vierailija
441/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä nirsoja lahjansaajia! Ette ehkä tarvitsekaan tuparilahjoja, jos on noin varaa nirsoilla? Sekin on ok ja kannattaa silloin kirjoittaa jo kutsuun että lahjoja ei tarvitse tuoda. :)

Tämän ketjun mukaan joku lahja on ihan ihan pakko viedä, halusi se kutsuja sitä tai ei.

Vierailija
442/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, maustettua oliiviöljyä, saippuaa, erilaisia pähkinöitä, jotakin pientä makeaa, erilaisia juustoja, kuivattuja sieniä tai marjoja, kynttilöitä, jokin lahjansaajan makuun sopiva/tyylinen pieni käyttöesine tai koriste yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieltä pitäisi löytyä? Timantteja ja kultaa? Kamalaa jos ihmiset antaa sen mukaan mihin on varaa?

Vierailija
444/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä nirsoja lahjansaajia! Ette ehkä tarvitsekaan tuparilahjoja, jos on noin varaa nirsoilla? Sekin on ok ja kannattaa silloin kirjoittaa jo kutsuun että lahjoja ei tarvitse tuoda. :)

Tämän ketjun mukaan joku lahja on ihan ihan pakko viedä, halusi se kutsuja sitä tai ei.

Ahaa, no en kyllä itse veisi kuin korkeintaan kukkia tai kahvia/teetä/suklaata, jos lahjoja ei ole toivottu mutta luultavasti en veisi mitään.

Vierailija
445/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjaksi annetaan luksusta, sellaista jota ei ehkä itse tule ostettua. Ei tarvitse olla kallista mutta ei nyt mitään helvetin vessanraikastajaa tai naulojakaan.

Tupareihin mennessä järjestäjä on tuttu ihminen ja sen perusteella valitaan lahja. Viimeisimpiin tupareihin vein lahjaksi kauniita pellavaisia servettejä. Ystäväni pitää ruoanlaitosta, kutsuu meitä aika usein syömään ja väri sopi sisustukseen.

Oli oikein tyytyväinen!

Tottakai lahjan saaja on tyytyväinen ainakin olevinaan, ei kai voi sanoa, että hui stana, en tykkää noista, kun ne ovat niin karheita ja pitää silittääkin.

Vierailija
446/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä voi olla niin erilaisia tilanteita, kun muuttaa. Yleensähän muuttoihin kuitenkin sitä rahaa saa uppoamaan ja kaikilla ei sitä ylimääräistä rahaa ole ja joku voi aloittaa vaikka ihan nollasta vanhempanakin.

Voi olla useamman kuukauden takuuvuokrat, ehkä päällekkäisetkin vuokrat ja muuttopalvelu, mahdollisesti uusien huonekalujen hankintaa ym.

Olin iloinen lahjakortista huonekaluliikkeeseen. Olen saanut myös kahvinkeittimen ja olen antanut itse lähes uuden itselle tarpeettoman maton "tuparilahjaksi" sellaiselle henkilölle, jolla ei ollut juuri mitään tyhjässä kodissa.

Aika hyvin tuntuu palstalaisilla asiat olevan, kun kelpaa vain samppanjat ja muu luksus suurelle osalle.

Mielestäni tuparilahja on eri asia kuin syntymäpäivälahja tai joululahja, toki se leivinpaperi, pesuaine ja tiskirätti syntymäpäivälahjana on huono, mutta en kyllä tuparilahjana ottaisi sitä v*ttuiluna.

Aikuisella ihmisellä nyt soisikin olevan sellainen elämäntilanne ettei ole kavereiden ostamien vessapaperien ja fairyjen varassa, vaikka ei mikään kroisos olisikaan. Ei se ole mitään luksusta, vaan ihan normaalia elämää jollaista toivoisi jokaisen aikuisen ihmisen saavan elää. Hienoa toki että apua löytyy heille joilla elämä on mennyt toisenlaiseen suuntaan.

Vierailija
447/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukas käsisaippua

- ei, laatukäsityksemme eivät kohtaa tässä asiassa

kauniit käsipyyhkeet

- ei, sinun mielestäsi kiva kuosi ei ole sitä minun mielestäni

suklaa

- vain tiettyä

alkoholi

- vain tiettyä

servietit

- on jo

parempi öljy

- en käytä

herkulliset säilykkeet

- ei, makuaistimme eivät kohtaa tässä asiassa

pannulaput

- on jo

lasinaluset

- on jo

tiskiharjan vaihtopäät (tai kaunis tiskiharja)

- on jo

vessapaperi

- vain tietty

talouspaperi

- vain tietty

kivat tiskirätit

- vain tietyt

roskapussit jne.

- on jo

Joillekin kaikki olisi tervetullutta, minulle ei.

Vierailija
448/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa muiden tuparivieraiden kanssa, että yksi vie koiran ja toiset sille pedin ja ruokaa ämpäreissä ja muita koiratarvikkeita.

Vierailija
449/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kyllä klassikkoainesta, yhtä ämpäri- ja leivinpaperijankutusta.

Kuparikattila olisi kyllä hyvä ja arvokas lahja.

Vierailija
450/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti parhainta vessapaperia.

Vierailija
451/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan noin että kassin sisältö on aika triviaalia, ajatushan on tärkein, kun joku on nähnyt hiukan vaivaa ja ajatusta ettei ihan tyhjin käsin kuleksi :)

Olenpas minä joviaalilla päällä tänään ;)

Vierailija
452/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä, maustettua oliiviöljyä, saippuaa, erilaisia pähkinöitä, jotakin pientä makeaa, erilaisia juustoja, kuivattuja sieniä tai marjoja, kynttilöitä, jokin lahjansaajan makuun sopiva/tyylinen pieni käyttöesine tai koriste yms..

Älä tuo mitään noista, varsinkaan mitään esineitä tai koristeita kun juuri pääsin muutossa niistä kaikista ylimääräisistä eroon.

Vierailija
453/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laadukas käsisaippua

- ei, laatukäsityksemme eivät kohtaa tässä asiassa

kauniit käsipyyhkeet

- ei, sinun mielestäsi kiva kuosi ei ole sitä minun mielestäni

suklaa

- vain tiettyä

alkoholi

- vain tiettyä

servietit

- on jo

parempi öljy

- en käytä

herkulliset säilykkeet

- ei, makuaistimme eivät kohtaa tässä asiassa

pannulaput

- on jo

lasinaluset

- on jo

tiskiharjan vaihtopäät (tai kaunis tiskiharja)

- on jo

vessapaperi

- vain tietty

talouspaperi

- vain tietty

kivat tiskirätit

- vain tietyt

roskapussit jne.

- on jo

Joillekin kaikki olisi tervetullutta, minulle ei.

"vain" tietty vika päässä ja kukaan ei tule, ja sinun ei tarvitse tulla? "Joillekin kaikki olisi tervetullutta, minulle ei." No kukaan ei varmaan kaipaa sinua?

Sinulle kelpaa ihan kaikki mitä vain suinkin saat ilmaiseksi? Ota toki ihan rauhassa, ei ole minulta pois.

Vierailija
454/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketti parhainta vessapaperia.

Minkä merkkinen on parasta?

kysyy utelias ja tietämätön

Vierailija
455/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomaila vieraita varten.

Vierailija
456/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas se nähtiin! Konvehtirasia on hieno ja riidaton tuliainen.

Kaikki tykkää suklaasta, rasian voi myös antaa edelleen toisin kuin pussin makaronia tai rasian nastoja.

Vierailija
457/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuparilahja jonka olen saanut sisälsi mm. pastaa, tonnikalaa, säilykeananasta, varrasleipää ym hyvin säilyvää ruokaa. Kaikki tuli käyttöön. Lahjaksi saatuja viinejä en ole koskaan juonut yhtäkään.

Vierailija
458/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa muiden tuparivieraiden kanssa, että yksi vie koiran ja toiset sille pedin ja ruokaa ämpäreissä ja muita koiratarvikkeita.

Minipossukin olisi kiva ylläri.

459/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä voisi olla hyvälaatuista kukkaa?

Vierailija
460/525 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malviina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minipossukin olisi kiva ylläri.

Tai minihevonen ja heinäpaali.