Miksi naiset katsoo maahan kun heitä vastaan kävelee kadulla
Miehenä yritän katsoa silmiin, mutta naiset ovat todella sulkeutuneita
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo kysymys. Miksi pitäisi katsoa silmiin tuntematonta vastaantulijaa? En yleensä katso vastaan tulevia naisiakaan silmiin.
Katsovatkohan miehet kohdatessaan toisiaan silmiin ja vaivaako ap:tä se, jos miehet eivät katso toisiaan silmiin? Jos ei vaivaa, niin eikä silloin juuri ole joitain tarkoitusperiä toivoa juuri naisten katsekontaktia? Tällöin naisilla on nimenomaan syytä ollakin katsomatta. En katsele ketään ihmisiä, sillä pulut ovat huomattavasti kiehtovampia ja kauniimpia.
On teitä maahan katsovia miehiäkin paljon. Vilkaisen usein vastaantulevia silmiin. Yritän olla tekemättä sitä liian pitkäkestoisesti, mutta luonnostaan katseeni hakeutuu niihin silmiin. Yhtälailla siis sekä miesten kuin naisten silmiin. Harva katsoo takaisin. Eikä se siis minua haittaa lainkaan.
Siellä maassa kulkee ötökkä, jota on mielenkiintoisempi katsella kuin sinua.
En katso tuntemattomia vastaantulijoita koskaan, koska en halua heidän kanssaan mitään kontaktia.
Olen joskus vahingossa katsonut,niin seurataan kauppaan,töihin,käydään ovella ym. Tätä jatkui monta vuotta, Tulin aivan ahdistuneeksi,lopettakaa miehet ajoissa,jos ette saa vastakaikua,ettei mene ahdistelun puolelle.En katso enää miehiä silmiin,ettei tule väärin käsityksiä.
Ei kiinnosta enää miehet,olen jo vanha
En halua että joku vahingossakaan ottaa kontaktia. Esim kaltaisesi.
Mutta mistähän tämä johtuu. En todellakaan ole mikään komea mies, itseni mielestä ruma. Kun liikun kaupungilla, useasti, todella useasti kun vastaani kävelee nainen, hän kauniin hymyn kanssa tervehtii minua ja katsoo silmiin ja kauan. Parikertaa on vastaani tullut kaunis nainen ja hänen silmät on jotain ihmeellistä olen sekaisin vihreistä silmistä ja hymystä ja tervehdyksestä ja kun hän ohitse on mennyt on pakko katsoa taakse ja huomata hänenkin vilkaisevan taakseen. Mistä tämä johtuu, jos joku nainen osaa sanoa.