Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset katsoo maahan kun heitä vastaan kävelee kadulla

Vierailija
27.08.2023 |

Miehenä yritän katsoa silmiin, mutta naiset ovat todella sulkeutuneita

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah :D nuorena naisena tein sen virheen, että hymyilin miehille ystävällisesti kaupassa yms., koska luulin sen olevan kohteliasta. Sitten ihmettelin, kun he tulivat tekemään juttua ja pyytämään numeroa/kahville. Että miksiköhän katson maahan/poispäin.

Mutta mistähän tämä johtuu. En todellakaan ole mikään komea mies, itseni mielestä ruma. Kun liikun kaupungilla, useasti, todella useasti kun vastaani kävelee nainen, hän kauniin hymyn kanssa tervehtii minua ja katsoo silmiin ja kauan. Parikertaa on vastaani tullut kaunis nainen ja hänen silmät on jotain ihmeellistä olen sekaisin vihreistä silmistä ja hymystä ja tervehdyksestä ja kun hän ohitse on mennyt on pakko katsoa taakse ja huomata hänenkin vilkaisevan taakseen. Mistä tämä johtuu, jos joku nainen osaa sanoa.

Vierailija
122/128 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outo kysymys. Miksi pitäisi katsoa silmiin tuntematonta vastaantulijaa? En yleensä katso vastaan tulevia naisiakaan silmiin.

Katsovatkohan miehet kohdatessaan toisiaan silmiin ja vaivaako ap:tä se, jos miehet eivät katso toisiaan silmiin? Jos ei vaivaa, niin eikä silloin juuri ole joitain tarkoitusperiä toivoa juuri naisten katsekontaktia? Tällöin naisilla on nimenomaan syytä ollakin katsomatta. En katsele ketään ihmisiä, sillä pulut ovat huomattavasti kiehtovampia ja kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teitä maahan katsovia miehiäkin paljon. Vilkaisen usein vastaantulevia silmiin. Yritän olla tekemättä sitä liian pitkäkestoisesti, mutta luonnostaan katseeni hakeutuu niihin silmiin. Yhtälailla siis sekä miesten kuin naisten silmiin. Harva katsoo takaisin. Eikä se siis minua haittaa lainkaan.

Vierailija
124/128 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä maassa kulkee ötökkä, jota on mielenkiintoisempi katsella kuin sinua.

Vierailija
125/128 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tuntemattomia vastaantulijoita koskaan, koska en halua heidän kanssaan mitään kontaktia.

Vierailija
126/128 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vahingossa katsonut,niin seurataan kauppaan,töihin,käydään ovella ym. Tätä jatkui monta vuotta, Tulin aivan ahdistuneeksi,lopettakaa miehet ajoissa,jos ette saa vastakaikua,ettei mene ahdistelun puolelle.En katso enää miehiä silmiin,ettei tule väärin käsityksiä.

Vierailija
127/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää miehet,olen jo vanha

Vierailija
128/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että joku vahingossakaan ottaa kontaktia. Esim kaltaisesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi