Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Tämä ei ole tavallaan "tavallinen" tuoksu, mutten voi sietää vaniljahajusteita. Jotkut käyttävät vaniljan tuoksuisia huonetuoksuja ja halpoja hajuvesiä ja minulle tulee niistä oksettavan paha olo, vaikkei minulla mitään hajuste- tai kemikaaliherkkyyksiä ja -allergioita olekaan.
Intialainen ruoka. Rupee vatsassa vellomaan, jos jossain sellanen haisee.
Inhoan ranskalaisia paperipussissa. Siis sellanen take out annos jostain mäkkäristä. Se yhdistelmä aiheutaa mulla oksennusrefleksin.
Mikään ei haise kauheammalta kuin valkosipulia syönyt ihminen.
Ketsuppi. En käsitä mikä siinä on, mutta se haisee mielestäni aivan kamalalle.
Bitumi, se haju kun asfalttia tehdään.
Toisesta ketjusta: huuhteluaine
Vanilja kaikissa muodoissaan. Mausteena,hajusteena,wc suihkeena. Oksennus tulee hajusta,minulla on erittäin paha migreeni jonka tuoksu myös laukaisee..
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei haise kauheammalta kuin valkosipulia syönyt ihminen.
Tätä olin juuri tulossa sanomaan. Toinen ykkösinhokki on mummoparfyymi. Sellainen etova kukkaishaju jota eräät vanhemmat naishenkilöt käyttävät ehkä peittääkseen muita odöörejään. En oikein tiedä mitä se on, kun tuntuu että kaikilla mummoilla on sama parfyymi?
Männyntuoksuinen vessaraikastin. Yrjö meinaa tulla hajusta.
Toinen semmonen valkaisematon luomuvessapaperi, haisee kamalalle.
Kauppojen grillatut broilerit. Aikaisemmin tuoksu oli mielestäni herkullinen ja ruokahalua herättävä, mutta raskauspahoinvoinnin vuoksi alkoi oksettaa. Nyt kun raskaus ja siihen liittyvä pahoinvointi ovat olleet ohi vuosia, yökötys tuota hajua kohtaan on jäänyt.
Samaan kategoriaan ja samasta syystä kuuluu myös metrilakumyyntipisteiden lähellä leijuva makea tuoksu. Kahviin liittyvä kuvotus ei onneksi jäänyt.
Soijakastikkeen haju. Eipä tuota nyt joudu haistelemalla haistelemaan mutta pahaa tekee, jos joku käyttää soijakastiketta samassa ruokapöydässä missä itse istun. Sanomattakin selvää, etteivät sushi-ravintolat ole mun paikkoja.
En kyllä yhtään ymmärrä, miksi saan niin voimakkaan etovan reaktion tuosta.
vaippajemmaaja kirjoitti:
Siis tiiätkö kun laitat vauvan tuhraaman vaipan odottamaan tiskipöydälle? Ja kun se jää sinne muutamaksi päiväksi odottamaan? Hyi!
Ymmärrän että vaippa voi jäädä döfäämään johonkin nurkkaan tai roskiksen pohjalle, mutta ei kai se nyt TISKIPÖYDÄLLE jää muutamaksi päiväksi? Teettekö ruokaa siinä vieressä?!?
Kahvia juuri juoneen ihmisen hengitys :x Juon itsekin kyllä, mutta se haju ällöttää.