Miksi naiset katsoo maahan kun heitä vastaan kävelee kadulla
Miehenä yritän katsoa silmiin, mutta naiset ovat todella sulkeutuneita
Kommentit (128)
Tykkään lyhyistä miehistä. Siksi katson alas.
Silmiin katsotaan jos puhutaan toiselle. Tuntemattomia en pahemmin silmiin katsele.
Haluan olla rauhassa. Katsekontakiti tuntuu olevan miehille aina joku "kutsu".
Vaihtoehtoja: mies on komea = ujostuttaa ja nainen ei katso, mies on epämiellyttävä = nainen ei halua nähdä, mies on outo ja tulee kiusallinen tunne = nainen ei katso, mies on pelottava ja nainen ei katso, mies on tuntematon hiippari = nainen ei katso, mies on varattu = nainen ei katso. Mies on tarpeeksi erikoinen tai komea = nainen katsoo.
Jospa sulla on sellaiset ns. tappajansilmät. Sen takia naiset ei uskalla katsoa sua silmiin.
Se tarkoittaa, että naista ei kinosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kirjasta tämän luit?
Minä olen sellainen, joka katsoo maahan kun mies kävelee vastaan. Jotenkin pelkään sitä tilannetta, jossa mies ottaisi kontaktia katseellaan. Outoa, mutta en tiedä mistä johtuu, olen kuitenkin sosiaalinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että naista ei kinosta.
Siis kyseessä on ihan normaali kohteliaisuus, että ei katsele maata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naisten ja tyttöjen ikävän laaja kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan omasta kokemuksesta puhun. Ja usein kun se mies on sellainen, että en halua tehdä lähempää tuttavuutta tai alkaa vaihtamaan sanaa, katson muualle. Koska jos katson silmiin, niin mies olettaa sen heti tarkoittavan, että haluan vähintään jutella. En halua.
En katso vieraita silmiin. Oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naisten ja tyttöjen ikävän laaja kokemus.
Eli ahdistaa jos nostaa katseensa sekunniksi?
Nainen ei ehdi katsomaan, on menossa jonnekin. Katsoo maahan ettei kompastu. Jos mies ei ole kiinnostunut edes, on viinamiehiä ja on varattu, miksi se nainen katsoisi.
Kyllä minä katson vastaantulijoita, mutta en jää tuijottamaan.
Olisikohan siksi, että olen sulkeutunut? Pyydä anteeksi, että en toteuta roolia sinun miellyttäjänäsi.
Minä katson alaspäin, koska haluan katsoa miesten kullikohoumia housujen etumuksissa.👵
Yrittävät varmaan vältellä koiran paskaa?
On kasvatettu olemaan ujo ja välttelemään miehiä, ettei luulla helpoksi tai ylpeäksi.
Mietipä sitä.