Miksi naiset katsoo maahan kun heitä vastaan kävelee kadulla
Miehenä yritän katsoa silmiin, mutta naiset ovat todella sulkeutuneita
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalipsykologinen testi kirjoitti:
Mä olen ottanut uuden tavan nyt ihan huvikseen käyttöön. Eli sivusilmällä katson jos mielenkiintoinen profiili. Jos on, niin luon tarkemman katseen.
Joskus tietenkin pakko katsoa jos vaikka asiakaspalvelutilanne, vaikka ei huvittaisi tai kiinnostaisi pätkääkään.Asiakaspalvelijana on kyllä ahdistavaa jos jostain miesasiakkaasta selvästi huomaa että on iskenyt silmänsä minuun ja käy paikassa vain minun takiani. Näille tekee mieli aina olla vähän tympeämpi. Yleensä olenkin.
Tämä. Helposti näistä saa itselleen kunnon riesan jos vain on ystävällinen ja hymyilee. T.kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla rauhassa. Katsekontakiti tuntuu olevan miehille aina joku "kutsu".
Mistä kirjasta tämän luit?
Se on naisten ja tyttöjen ikävän laaja kokemus.
Eli ahdistaa jos nostaa katseensa sekunniksi?
Ei vaan miestä ei voi katsoa silmiin koska mies kuvittelee sen heti olevan kutsu lähempään kontaktiin. Ihan suomimiehistä kyse.
Luulin aikanaan että työpaikalla voi olla normaalisti mies ja naistyökavereiden kanssa kun kerran töissä ollaan ja tehdään töitä. Työpaikalla yli 100 työntekijää. Mutta niinpä yksi mieskollega oli lukenut katseestani että haluan häntä. Pikkujouluissa kävi kunnolla yhtäkkiä käsiksi ja kun huusin mitä helvettiä hän tekee niin hån huusi että tätähån sinä haluat!
Työssäni satuin hänen kanssaan hyvin harvoin esim samaam kokoukseen . Kaiken huippu oli se että hän asui avoliitossa.
Kun olin teini, äitini kertoi esimerkin eräästä tapauksesta, jolloin hän oli tullut töistä kotiin ja katsoi sillalla yhtä miestä silmiin, oli kuulemma deekiksellä olevan näköinen. No mies sanoi "mitäs siinä tuijotat" vihaisesti. Äitini pelkäsi, että voisi heittää hänet yli laidan sillalla. Että sellaista. Ei kannata katsoa silmiin vieraita miehiä. 😅
Vierailija kirjoitti:
En katso epäkiinnostavia miehiä silmiin tai jos, mahdollista, päin ollenkaan.
Joo niin : Sinä Sinä Sinä?
Mikä luulet olevasi?
Kaikissa sosiaalisissa ammateissa on katsottava ihmisiä silmiin, se on itsestään selvyys.
Et ilmeisesti ole missään töissä. Etkä ole koskaan ollutkaan.
Muutoin et noin helvetin pösilöitä viestejä tänne lähettelisi?
Vierailija kirjoitti:
Sairasta on sekin, ellei pysty katsomaan ketään silmiin.
Esim. kaupoissa on miesmyyjiä, etenkin liha-ja kalatiskeillä.
Samoin autoliikkeissä ja elektroniikkaliikkeissä, kodinkoneliikkeissä.Lääkäreissä on runsaasti miehiä, samoin kirjaamoissa, jne.
Etkö muka koskaan katso silmiin henkilöä, joiden kanssa asioit
ja puhut?Jos et, mene hoitoon. Sillä miten tuollanen ihminen pärjää edes työelämässä?
Aika monesti miesmyyjä varsinkin nuorempi alkaa helposti kuvitella jotain, että tuo naisasiakas on minusta kiinnostunut, vaikka ei ole. Joten en halua turhaan herättää kenenkään toiveajatuksia kun en heistä ole oikeasti kiinostunut.
Juu ja pätee myös naismyyjiin ja muihin kanssa-asiakkaisiin.
Yritän olla huomaamaton, ettei se vastaantulija ala haukkuu pahannäköiseksi kääkäksi.
Minä teen silmilläni mitä minua itseäni huvittaa [kunhan en loukkaa enkä satuta muita ihmisiä].
Saa haukkua pösilöksi jos ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin teini, äitini kertoi esimerkin eräästä tapauksesta, jolloin hän oli tullut töistä kotiin ja katsoi sillalla yhtä miestä silmiin, oli kuulemma deekiksellä olevan näköinen. No mies sanoi "mitäs siinä tuijotat" vihaisesti. Äitini pelkäsi, että voisi heittää hänet yli laidan sillalla. Että sellaista. Ei kannata katsoa silmiin vieraita miehiä. 😅
Useimmiten huu mei den käyttäjät ja sekakäyttäjät voi olla arvaamattomia joten sen takia yleisesti ei suositella, että heitä katsotaan silmiin tai kiinnitetään liikaa huomiota.
Miksi vieraita ohikulkevia ihmisiä pitäisi katsoa silmiin?
Vierailija kirjoitti:
veikkauksia onko aloittaja pohjimmiltaan:
narsisti
sosiopaatti
ahdistelija
perheväkivaltainen
alistaja
stalkkeri
vai muu?
Incel. Ei siksi, että katselee ihmisiä silmiin, vaan siksi koska kirjoittelee tällaisia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso epäkiinnostavia miehiä silmiin tai jos, mahdollista, päin ollenkaan.
Joo niin : Sinä Sinä Sinä?
Mikä luulet olevasi?
Kaikissa sosiaalisissa ammateissa on katsottava ihmisiä silmiin, se on itsestään selvyys.
Et ilmeisesti ole missään töissä. Etkä ole koskaan ollutkaan.
Muutoin et noin helvetin pösilöitä viestejä tänne lähettelisi?
Nyt puhutaan kadulla vastaan tulevista tuntemattomista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten huu mei den käyttäjät ja sekakäyttäjät voi olla arvaamattomia joten sen takia yleisesti ei suositella, että heitä katsotaan silmiin tai kiinnitetään liikaa huomiota.
Totta. Äitini sattui katsastamaan häntä silmiin, ei siis ollut katsonut sitä ennen.
Jo lapsena äitini opetti, että ei pidä katsoa ketään vieraita silmiin.
Jos se tuntematon sattuukin olemaan hullu, niin katsekontakti herättää hänen huomionsa jasaa kiinnostumaan sinusta. En katso kadulla tms. koskaan ketään silmiin.
Noh, minä en katso maahan vaan pyrin pitämään pään pystyssä. Ainoastaan kova kiire laittaa ns. laput silmille. Mutta olen siinä vaiheessa elämää ettei minua katso kukaan, olen miehille näkymätön.
N46
Osa ihmisistä pyrkii alistamaan muita ihmisiä katsellaan tai ilmaisemaan jotakin negatiivista tunnetta kuten vahingonilo, halveksunta, ihmettely, hyväksynnän puute tms.
En halua altistaa itseäni tällaisella turhalle jonninjoutavalle, joka on lähtöisin siitä ihmisestä itsestään, ei minusta. En halua pilata päivääni jonkun toisen pahan olon takia.
Asun suhteellisen pienessä kaupungissa, mutta se vahingossakin päin katsominen on aina kostautunut jopa vuosien lähentely yrityksinäaina vastaan tullessa ja seksin vonkaamisena joten olen oppinut katsomaan pois päin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vieraita ohikulkevia ihmisiä pitäisi katsoa silmiin?
Aivan. En minäkään katso. Asiakaspalvelijana asiakasta kyllä. Asiakkaana kaupassa, bussissa jne...
Aika psyko homma tuijottaa tuntematonta silmiin.. kylmikset.
Sairasta on sekin, ellei pysty katsomaan ketään silmiin.
Esim. kaupoissa on miesmyyjiä, etenkin liha-ja kalatiskeillä.
Samoin autoliikkeissä ja elektroniikkaliikkeissä, kodinkoneliikkeissä.
Lääkäreissä on runsaasti miehiä, samoin kirjaamoissa, jne.
Etkö muka koskaan katso silmiin henkilöä, joiden kanssa asioit
ja puhut?
Jos et, mene hoitoon. Sillä miten tuollanen ihminen pärjää edes työelämässä?