Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitu##aa ihmisten piheys kirpputorilla

Vierailija
27.08.2023 |

Mitään ei osteta vaan kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.

Kommentit (452)

Vierailija
61/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tossa just päälle-pois ja ihan totta, mitään ei haluta ostaa, vaikka meillä hinnat tosi alhaiset. Käyttämättömistä merkkivaatteista ja -kengistäkään ei saa mitään.

Kertoisitko paljonko on ei mitään?

Eli mikä vaate oli myynnissä ja paljonko sen hinta?

No esim. EA7 neule, näytti nettikaupoissa olevan 90-110€, meillä 15, kymppiin ois tingitty, laput siis oli vielä kiinni eli näkyi heti ett on käyttämätön.

Siitä saa syytteen jos ostaa varastettua tavaraa

Vierailija
62/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan ja muiden kanssa. Poskettomia hintoja kuluneista tavaroista ja kulahtaneista vaatteista näkee tänä päivänä niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilla oli lasten haalari, samanlainen oli jo omallani. Uutena tuo maksoi 60 euroa. Tästä pyydettiin 50 euroa, oli vielä laput kiinni. Harmi vain, että ko haalarin sai samalla kuosilla uutena 30 eurolla kaupasta, koska oli tullut jo uudet kuosit. Oma käytetty meni torissa 20 eurolla postikuluineen, ennemmin otin sen 13 euroa, kuin 0, koska eihän tuota 50 eurolla osta kukaan..

Vierailija
64/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan ja muiden kanssa. Poskettomia hintoja kuluneista tavaroista ja kulahtaneista vaatteista näkee tänä päivänä niin paljon.

Siis ERI mieltä aloittajan kanssa ja samaa mieltä muiden kanssa :D t.sama

Vierailija
65/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen ajatellut, että pois omista käsistähän nämä on tarkoitus saada, ja olen pyytänyt ihan minimaalista hintaa. Vaatteita en ole myyntiin laittanut, vaan kaikenlaista tavaraa. En koskaan myy missään varsinaisella kirpputorilla, koska sen pitäjä ottaa melkoisen hinnan kuitenkin jostain yhdestä viikostakin. Kerran oli nettoni alle kympin. Sen katsoin jo huonoksi siksi, että olihan se aika homma viedä ne tavarat ja hinnoitella kaikki erikseen.

Olen myynyt kesäisin rompetoreilla, joissa aina ei oteta paikkamaksuakaan tai sitten se on jotain kympin verran.

Myin alkukesästä äitini kuolinpesän tavaraa, jota oli tosi paljon.

Hiukan se masensi, kun ihmiset tinki vielä muutenkin alhaista hinnoista. Miten on muka mahdotonta maksaa ehjästä kukkamaljakosta 50 senttiä? Siitäkin pyydettiin alennusta tai jopa että eikö saisi ilmaiseksi.

Käyttämätön laadukas kausivalosarja, josta pyysin 2 euroa, tarjottiin 1 euro.

Vielä pakkauksessa ollut arabian uunivuoka, aivan käyttämätön siis, pyysin 5 euroa, eikö saisi kolmella...

Oikeasti tollanen masentaa. Matkustin kuitenkin toiselle paikkakunnalle ja maksoin paikkamaksun.

No minä suostuin ja annoin jopa ilmaiseksi. Pääsin tavarasta eroon, mutta olen sitä mieltä, että tuollainen käytös tappaa kirpputorimyynnin pikkuhiljaa.

Tinkiminen monien mielestä kuuluu kirpputoreille, jos myyjä on itse paikalla.

Vierailija
66/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan 29 euroa yhdestä pöytäpaikasta. Miksi minun pitää seistä ilmaiseksi myymässä. Suomalaiset on eri pihejä. 

Taidat olla kokoomuslainen, kun jonkun muun pitäisi maksaa kannattamaton yritystoimintasi?

Vierailija
67/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hinnoittelen myytävät tuotteet sen mukaan, mitä olisin valmis niistä maksamaan käydessäni kirpparilla.

Aina on hyvin kauppa käynyt, jää itsellekin taskurahaa.

Mutta joo, jotkut laittavat ihan liikaa hintaa.

Ja sitä myyntipöytää ei kannata tunkea liian täyteen.

Myös pahalta haisevat vaatteet yms eivät kiinnosta.

Vierailija
68/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia on nää ostajat, pyörivät jokapäivä pöytien ympärillä sotkevat pöydät ja valittavat kallista hinnoista, sitten samat ostavat kaupasta merkkivaatteita, ja ei ollut kallis maksoi vain 150€

Eiköhän toi kirppiksillä pyöriminen ole ihmisille lähinnä ajankulua. Tuskin sinne kukaan ostoksille lähtee. Aina välillä saatta jotain tarttua mukaankin.

Vierailija
69/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ylihintaista tavaraa myynnissä, ei kukaan fiksu maksa samaa hintaa käytetystä kuin kaupasta uutena. 

Toisaalta silloin tällöin näkee myös sitä, että ihmiset myyvät tavaraa ihan pilkkahintaan. Ostin hiljattain Torista muutamalla eurolla uudet laadukkaat kengät, joista olisin ollut valmis maksamaan 10-15 euroa enemmänkin.

Vierailija
70/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tossa just päälle-pois ja ihan totta, mitään ei haluta ostaa, vaikka meillä hinnat tosi alhaiset. Käyttämättömistä merkkivaatteista ja -kengistäkään ei saa mitään.

Kertoisitko paljonko on ei mitään?

Eli mikä vaate oli myynnissä ja paljonko sen hinta?

No esim. EA7 neule, näytti nettikaupoissa olevan 90-110€, meillä 15, kymppiin ois tingitty, laput siis oli vielä kiinni eli näkyi heti ett on käyttämätön.

Aivan liian kallis. Itse maksan neuleesta korkeintaan vitosen, merkki kuin merkki.

Vierailija
71/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin kirpparille kesälomallani pitkästä aikaa:

Esillä pelkkää ylihintaista roskaa

Takista joka olisi kuulunut kierrätyskeskukseen

Hinta 25 euroa

Lycka till🍀

Vierailija
72/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan 29 euroa yhdestä pöytäpaikasta. Miksi minun pitää seistä ilmaiseksi myymässä. Suomalaiset on eri pihejä. 

Ei sinun pidä. Sinä itse valitset myydä ja seisoa siellä.

Ei sitä kukaan vaadi.

Vierailija
73/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen ajatellut, että pois omista käsistähän nämä on tarkoitus saada, ja olen pyytänyt ihan minimaalista hintaa. Vaatteita en ole myyntiin laittanut, vaan kaikenlaista tavaraa. En koskaan myy missään varsinaisella kirpputorilla, koska sen pitäjä ottaa melkoisen hinnan kuitenkin jostain yhdestä viikostakin. Kerran oli nettoni alle kympin. Sen katsoin jo huonoksi siksi, että olihan se aika homma viedä ne tavarat ja hinnoitella kaikki erikseen.

Olen myynyt kesäisin rompetoreilla, joissa aina ei oteta paikkamaksuakaan tai sitten se on jotain kympin verran.

Myin alkukesästä äitini kuolinpesän tavaraa, jota oli tosi paljon.

Hiukan se masensi, kun ihmiset tinki vielä muutenkin alhaista hinnoista. Miten on muka mahdotonta maksaa ehjästä kukkamaljakosta 50 senttiä? Siitäkin pyydettiin alennusta tai jopa että eikö saisi ilmaiseksi.

Käyttämätön laadukas kausivalosarja, josta pyysin 2 euroa, tarjottiin 1 euro.

Vielä pakkauksessa ollut arabian uunivuoka, aivan käyttämätön siis, pyysin 5 euroa, eikö saisi kolmella...

Oikeasti tollanen masentaa. Matkustin kuitenkin toiselle paikkakunnalle ja maksoin paikkamaksun.

No minä suostuin ja annoin jopa ilmaiseksi. Pääsin tavarasta eroon, mutta olen sitä mieltä, että tuollainen käytös tappaa kirpputorimyynnin pikkuhiljaa.

Tinkiminen monien mielestä kuuluu kirpputoreille, jos myyjä on itse paikalla.

Ja ne hinnat voisi laittaa niihin tavaroihin, eikä päättää naamakertoimen mukana paljonko viitsii pyytää.

Vierailija
74/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota. Oma valintasi. Ei ole muiden vastuulla maksaa pöytäpaikkaasi. Jos itse teet sen valinnan että ostat pöytäpaikan ja menet sinne tuotteitasi myymään, se riski on yksinomaan sinulla vastuullasi ettet saa myyntituotostasi edes kasaan pöytäpaikan hintaa.

Vierailija
75/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa kirpparillakävijöistä ei ymmärrä että sille myyjälle tulee kuluja siitä että ne asiat ovat myynnissä siellä kirpparilla. Ei se myyjä saa niitä rahoja puhtaana käteen.

Vain tavaran hinta ratkaisee ostopäätöksen. Kulut ovat myyjän ongelma.

Vierailija
76/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirpputorin ylläpitäjä perkaa pöydän ja sen jälkeen trokari niin ei ihme että pöytään jää vain jätettä.

Vierailija
77/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi roskiin menevästä tavarasta pitää maksaa uuden hinta? Vähän rotia siihen roinan myyntiin..

Kirpputorilla ei ole tarkoitus myydä roskistason tavaraa.

Vierailija
78/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota. Oma valintasi. Ei ole muiden vastuulla maksaa pöytäpaikkaasi. Jos itse teet sen valinnan että ostat pöytäpaikan ja menet sinne tuotteitasi myymään, se riski on yksinomaan sinulla vastuullasi ettet saa myyntituotostasi edes kasaan pöytäpaikan hintaa.

Tästä syystä en myy enää hyväkuntoisia tavaroitani kirppiksellä, vaan heitän suoraan roskiin. En viitsi nähdä sitä vaivaa, että pesen, silitän, hinnoittelen, roudaan tavarat paikalle, käyn päivittäin siivoamassa myllätyt kasat järjestykseen, maksan heikosta myynnistä pöytävuokran ja myyntiprovision ja tavarat eivät mene kaupaksi, koska ostajat haluavat kaikki tuotteet eurolla. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
79/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sitten monet ovat uskomattoman ahneita. Jos joku tuote on Annetaan ilmaiseksi-palstalla niin heti on ottajia. Jos sama tuote on ollut 2 e:n hinnalla myytävänä niin ei kiinnosta ketään kun on niin kallis.

Pikkusieluista touhua.

Vierailija
80/452 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton 12V pistokkeeseen menevä usb laturi kirppiksellä 10e, Motonetissä uutena 6,99e...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä