Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille on niin paljon tärkeämpää seurustelukumppanin ammatti, kuin miehille?

Vierailija
27.08.2023 |

Tinderissä kun kysyn mikä sai matchin aikaan, niin vastauksessa on usein mukana myös ammatti.

Kommentit (649)

Vierailija
321/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta sen tiedän, että pilkkua ei panna kuin-sanan eteen.

Vierailija
322/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voi kysyä niinkin, että kumman valitset veljeksistä: NHL:ssa pelaavan jääkiekkoilijan vai paikallisessa kiinteistönhuoltoyhtiössä toimivan huoltomiehen?

Palstan naisten vakiovastaus on: Otan mieluummin mukavan huoltomiehen kuin mulkeron NHL-miljonäärin. Jätän tämän tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voi kysyä niinkin, että kumman valitset veljeksistä: NHL:ssa pelaavan jääkiekkoilijan vai paikallisessa kiinteistönhuoltoyhtiössä toimivan huoltomiehen?

Palstan naisten vakiovastaus on: Otan mieluummin mukavan huoltomiehen kuin mulkeron NHL-miljonäärin. Jätän tämän tähän.

Oikeestiko sinä ajattelet, että joku hampaaton kiekon perässä luistelija on kovinkin monen naisen ihannemies? Lapset on söpöjä luistimilla. Aikuiset miehet vois tehdä jotain kehittävämpää.

Vierailija
324/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat henkisen yhteyden ja kumppanuuden. Miehille riittää, että nainen on haluttava.

Tämä karrikoidusti näin.

Henkinen yhteys ja kumppanuus ei kiinnosta miestä, jos nainen ei ole haluttava. Henkistä yhteyttä ja kumppanuutta aletaan etsimään niiden haluttavien naisten joukosta.

Naiset kohdistavat henkisen yhteyden ja kumppanuuden etsinnän siihen miesjoukkoon, joka on hyvin resursoitu: mieluiten pitkä, komea, korkea sosiaalinen status viiteryhmässään, varakkuutta.

Sillä aikaa kun sä runkkaat Hustlerteeveen suolaista palkkaa nauttiville silikonibimboille swaippailee suomalainen nainen pienituloisia virolaisia tai balkaneita. Näin sitä saa hyvinki nopeasti itsensä eksytettyä todellisuudesta.

Vierailija
325/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kysytään naisista tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
326/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sä epäilet tätä? Tiedän vastauksen. Autistina sulla ei ole päässä mitään käsitettä normaalille ihmisten väliselle vuorovaikutukselle. SULLE on ihan sama olisiko se huoltomies tai huippu-urheiluäija, koska et kummankaan kanssa kykenisi normaaliin vuorovaikutukseen. Tuon puutteesi takia et ymmärrä, että nainen ei kykene alkamaan sen jääkiekkoilijan kanssa jos ei ole mitään yhteistä eikä mitään puhuttavaa eikä mitään seksuaalista kemiaa.

Vierailija
327/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä voin sanoa, että tuossa tilanteessa aina huoltomies. Oma urani on minulle tärkeä, joten en todellakaan muuttaisi pitkin poikin maailmaa kotiäitinä vaikka rahaa tulisi ovista ja ikkunoista.

Kaikki eivät halua olla kotona ja elää miesten rahoilla, usko tai älä.

Vierailija
328/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se miehillekin tärkeää, mutta niin päin, että naisella pitää olla huonompi koulutus, palkka ja asema työelämässä kuin miehellä. Itse asiassa tämä on miehille erittäin tärkeää. Paras olisi, jos naisella ei ole työtä tai koulutusta ollenkaan.

Tämä on totta. Paras nainen on sellainen, jolla ei mitään kunnianhimoa, koulutusta eikä työtä, mutta on todella kaunis ja hyvävartaloinen. Naisen ainoana tehtävänä miellyttää miestä ja treenata vartaloaan.

Eihän tuollainen miehille kelpaa, koska mieshän joutuisi elättämään sen!

Eli sanoisin kaunis, hoikka, nuori, miellyttämisenhaluinen, seksistä pitävä kodinhengetär, joka onnistuu tuomaan puolet rahoista kotiin ilman, että käyttää siihen aikaansa kuitenkaan. Ei saa olla miestä älykkäämpi tai ei ainakaan saa näyttää sitä.

Miehen ja naisen työttömyyskorvaukset riittävät. Ei ole pakko tehdä mitään kallista. Harrastaa monta kertaa päivässä seksiä, käy rannalla, käyttää internetissä kiinteähintaisella liittymällä ym. Ei tule hirveän kalliiksi.

Ai mitä elämää tuo olisi :-DDDD

Seksiä ja rannalla käymistä (Suomen ilmastossa), loppuaika vauvapalstalla kumpikin omalla laitteellaan.

Lisäksi vielä kuntosalit, pyöräily, hiihtäminen jne.

Millä rahalla maksat salikortin, pyörän ja sukset? 

Minulla on salikortti, mutta olen havainnut että on tehokkaampaa treenata kotona vapailla painoilla. Koska en ole bodari, normaali käsipainosetti riittää. Ostin sen Torilta pilkkahintaan.

Pyörän ostin myös Torilta 50 eurolla. On hyvä.

Sukset sain vanhemmilta "perintönä".

Olen keskituloinen. Mutta toisin kuin muilla tuntemillani keskiluokkaisilla, minulla ei ole tarvetta käyttää liikuntaa tekosyynä kuluttamiselle. En myöskään osta lisäravinteita, jokaiselle viikonpäivälle erilaisia merkkiliikuntavaatteita tai muuta tarpeetonta.

Naisilla olen huomannut sen, että mikään ei saa olla halpaa jos rahaa on. Ja jos rahaa ei ole, sitä halutaan, ellei sitten oman työn kautta niin pariutumalla.

Vierailija
329/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä voin sanoa, että tuossa tilanteessa aina huoltomies. Oma urani on minulle tärkeä, joten en todellakaan muuttaisi pitkin poikin maailmaa kotiäitinä vaikka rahaa tulisi ovista ja ikkunoista.

Mutta käsi sydämellä, et kelpuuttaisi huoltomiestä.

Mies ei saa koskaan alittaa naista rahan ja statuksen osalta.

Vierailija
330/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei naisen koulutustasolla ole merkitystä, pidän sitä tärkeänä että nainen käy töissä tai pyrkii työllistymään jos se on työtön. 

Se onko nainen siivooja,lääkäri,lakimies,kaupankassa.. jne ei kerro naisesta mitään ja jokaisen noiden ammattien edustajien kanssa voisin seurustella. 

Itse käyn töissä.

M32

Kyllä se kertoo naisesta paljonkin onko juristi vai siivooja ilman mitään koulutusta. Mutta jos sinä et hoksaa mitä se kertoo niin ei voi mitään.

Mitä se kertoo? Minulle se ei kerro mitään muuta kuin että mitä työtä se toinen tekee.

M32

Siivoaminen on yleensä yksinäistä työtä, juristi työ taas hyvinkin sosiaalista. Juristi työ vaatii älykkyyttä, siivoaminen tuskin yhtään. Juristin työ on hyvin palkattua, mutta varmaakin pitkiä päiviä on tehtävä varsinkin alussa. Siivoajan työ on hyvin huonosti palkattua ja fyysisesti rikkovaa. Ei se nyt vaan mee niin että voit mennä tuonne kadulle ja ottaa ensimmäisen vastaantulijan ja määrätä sen juristiksi tai siivoojaksi. Sitähän toi sun idea tarkoittaa että kuka vain pystyy ja suostuu lähtemään jompaan kumpaan.

Siivoaminen ei vaadi älykkyyttä, mutta se ei tarkoita etteikö siivoojakin voisi olla älykäs. On niitä keskiarvoltaan 9,5 henkilöitäkin siivoojina ihan omasta halustaan kutsumusammatissaan. Lehtijuttuja on heistä tehty. Toki ovat poikkeustapauksia, mutta paljon on myös älykkäitä opiskelijoita siivoojina. Kaikilla fiksuilla ei ole kunnianhimoa ja siksi moni älykkö päätyy duunariammattiin tai juopoksi.

Juristeissakin on täysiä sekopäitä, vaikka jollain osa-alueella fiksuja väistämättä ovatkin.

-eri, joka kommentoi vain noita viljelemiäsi stereotypioita

Joka ihmisryhmästä löytyy niitä, jotka eivät sovi yleistykseen. Se ei silti tarkoita, että yleistys olisi tässä kohtaa väärin. Jos haluat fiksun ja koulutetun kumppanin, en aloittaisi hakua siivoojien keskuudessa. Paitsi ehkä tosiaan niiden mamusiivoojien joukosta, jossa monella oikeasti on korkea koulutus ja älliä, puuttuu vain kielitaito.

Vierailija
331/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä porukat pariutuu nuorena kun sosiaalinen status on persaukinen opiskelija. Myöhemminkin elämässä suurimman osan ihmisistä sosiaalinen status on asuntovelkainen tavis. Palstamies kykkii yksin neukkukuutiossaan elämäntapatyöttömänä seuranaan vain omasta mielikuvituksessaan elävät statusmiehet ja joogapöksyiset naapurintytöt.

No minä olen melko lailla keskituloinen, mutta koska en tarvinnut suurta märää tilaa, panostin sijaintiin. Ja voin sanoa että paikka vilisee statusmiehiä ja joogapöksyisiä naapurintyttöjä.

Huomaa todella selkeästi kuinka raha/status ja sporttisuus löytävät toisensa. Rikkaan alueen naiset ovat kuin eri rotua verrattuna köyhemmän alueen naisiin. Voin taata 100% varmuudella että tämä voitaisin myös todeta, esimerkiksi vertaamalla tiimalasikroppaisten tai pitkäsääristen naisten osuutta väestöstä.

"Taviksetkin pariutuvat".

Niin pariutuvat, mutta ääripäät - joita paikalliset rikkaat eivät edes edusta - kertovat siitä mikä on pariutuessa haluttua. Tavismiehellä on riittävä määrä haluttuja ominaisuuksia, jotta tämä saa tavisnaisen. Mutta halutut ominaisuudet ovat samoja kuin stereotyyppisillä huippumiehillä, niitä on vain vähemmän. En ole koskaan kuullut naisen sanovan että noin esimerkiksi lyhyys tai vähään tyytyminen (mikä on muuten ekologista, mitä te naiset väitätte kannattavanne, mutta todellisuudessa yksikään teistä ei kannata silloin kun pitäisi alentaa elintasoa) olisi miehessä haluttavaa.

Vierailija
332/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun täysin tuntemattomana kerrot mitä minä kelpuuttaisin ja en kelpuuttaisi. Ja näiden mansplainaustapojen takia en ainakaan itse koskaan katsoisi suuntaasi, vaikka olisit kuinka rikas ja arvossa pidetty. Huoltomiehen kanssa sopisi hyvinkin hankkia lapsia, oman kovan työtahdin takia he voisivat olla juuri sopiva kumppani auttamaan lastenhoidossa. Työt usein klo 7-15, eli minä voisin hoitaa lapsia aamun, lähteä töihin ja tehsä hyvällä omatunnolla pitkän päivän, kun tietäisin, että mies on sopivan aikaisin kotona hoitamassa lapsia, eikä varmaankaan tuo mitään töitä kotiin. Pahin olisi kahden uraohjuksen perhe, kuka hoitaisi niitä lapsia?

Ja tiedoksi, olen itse maisteri, mieheni on puuseppä, eli amiskoulutus. Hyvin on kelvannut jo kohta 15 vuotta ja lapsiakin ollaan tehty kaksi. Ja hän onkin ihanan omistautuva isä ja myös aviomies, joka antaa minun keskittyä uraani.

Vierailija
333/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se miehillekin tärkeää, mutta niin päin, että naisella pitää olla huonompi koulutus, palkka ja asema työelämässä kuin miehellä. Itse asiassa tämä on miehille erittäin tärkeää. Paras olisi, jos naisella ei ole työtä tai koulutusta ollenkaan.

Tämä on totta. Paras nainen on sellainen, jolla ei mitään kunnianhimoa, koulutusta eikä työtä, mutta on todella kaunis ja hyvävartaloinen. Naisen ainoana tehtävänä miellyttää miestä ja treenata vartaloaan.

Eli sanoisin kaunis, hoikka, nuori, miellyttämisenhaluinen, seksistä pitävä kodinhengetär, joka onnistuu tuomaan puolet rahoista kotiin ilman, että käyttää siihen aikaansa kuitenkaan. Ei saa olla miestä älykkäämpi tai ei ainakaan saa näyttää sitä.

Miehen ja naisen työttömyyskorvaukset riittävät. Ei ole pakko tehdä mitään kallista. Harrastaa monta kertaa päivässä seksiä, käy rannalla, käyttää internetissä kiinteähintaisella liittymällä ym. Ei tule hirveän kalliiksi.

Seksiä ja rannalla käymistä (Suomen ilmastossa), loppuaika vauvapalstalla kumpikin omalla laitteellaan.

Minulla on salikortti, mutta olen havainnut että on tehokkaampaa treenata kotona vapailla painoilla. Koska en ole bodari, normaali käsipainosetti riittää. Ostin sen Torilta pilkkahintaan.

Olen keskituloinen. Mutta toisin kuin muilla tuntemillani keskiluokkaisilla, minulla ei ole tarvetta käyttää liikuntaa tekosyynä kuluttamiselle. En myöskään osta lisäravinteita, jokaiselle viikonpäivälle erilaisia merkkiliikuntavaatteita tai muuta tarpeetonta.

Naisilla olen huomannut sen, että mikään ei saa olla halpaa jos rahaa on. Ja jos rahaa ei ole, sitä halutaan, ellei sitten oman työn kautta niin pariutumalla.

No en osaa tuohon sanoa mitään, sillä olen ihan tavan talliainen tuloiltani ja niin on miehenikin. Halpa hinta olisi enemmän kuin tervetullutta missä tahansa tuotteessa, mutta kun halpa ei yleensä ole laadukasta.

Ennemmin panostan hieman enemmän rahaa laatuun kuin ostan halpaa tavaraa, joka hajoaa seuraavalla viikolla.

Vierailija
334/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ettei mikään saa olla halpaa jos on rahaa? Sillä tavalla rahat hupenee aika nopeasti. Itse olen onnekas, kasvoin varakkaassa perheessä ja opiskelin itse psykiatriksi, jonka takia omakin tulotaso on korkea.

Harkitsen silti tarkkaan ostoksiani, vertailen hinta-laatusuhdetta jne. Sanotaan aina, että köyhällä ei ole varaa halpaan, mutta ei rikkaallakaan ole varaa kalliiseen (eli ts. törsäilyyn). Toki esimerkiksi tulotaso takaa sen, että voin käydä matkoilla enemmän, oataa ehkä normaalia kalliimman lenkkarit, mutta ei se todellakaan tarkoita, että kaiken pitäisi olla merkkituotetta ja korkea hintalappu olisi kaikkien ostosten kriteeri.

Vierailija
335/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä menty laidasta toiseen. Olen ollut työtön, jolloin mies on ollut tietysti paremmin tienaava ja päinvastoin. Miten ihmeessä te inkkelit jaksatte jankuttaa tuosta rahasta, vaikka tavalliset naiset hierovat teidän nokkaanne siihen ulosteeseen, mitä tuotatte ja kertovat sen vääräksi kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
336/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että johtuu siitä, koska naiselle on helpompaa esittää vaatimuksia miesten suhteen. Myös se, että tarvitsee elättäjää ja omat haaveet täytettyä mm omakotitalosta, kesämökistä jne.

Jos mies etsisi kouluttautunutta ja mukiin menevää naista, niin ei olisi niin helppo löytää.

Luulisi olevan helpompaa, koska naiset ovat useammin korkeasti koulutettuja.

Enemmistölle naisista opetetaan pelkkää käsien heiluttelua. Vastaavalle miehelle nauravat harakatkin.

Bongattu ojankaivuumies, hyypiö joka ei tajua että fyysinen työ oli arvokasta joskus satavuotta sitten.

Tämmöistä just yritetään välttää.

Jopas se menikin tunteisiin.

Vierailija
337/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin koulutetut keskiluokkaiset navoivat hyvin elää yksikseenkin, mutta jos alkavat parisuhteeseen etsivät kaltaisensa keskiluokkaisen, koulutetun miehen. Ei ihmiset vaan pariudu eri yhteiskuntaluokkien välillä juurikaan. Ei se juristinainen ota roskakuskia tai ainakaan työtöntä roskakuskia. Ja toisinpäin. Kouluttamattomilla ja duunareilla ei sitten ole niin väliä se toisen ammatti tai koulutus, kun itselläkään ei sitä ole.

Vierailija
338/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua enää miestä. Joudun olemaan ilmainen siivooja sekä kokki. Enkä saa ostella vaatteita joka kuukausi. Asun siis yksin.

Vierailija
339/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin mieheeni jo yliopistossa opiskeluvaiheessa. Nyt ollaan töissä samassa isossa yrityksessä, samantasoiset palkat. Jaetaan samat arvot ja harrastukset kuten nuorenakin. Aplle suosittelisin elämänhallintaa naisvihan ja ruikutuksen sijaan. Ei se opiskelu ja uran luominen niin vaikeaa ole, kun on tahtoa. Uhriutuvaa kitisijää ei kukaan halua, ei parisuhteeseen tai työkaveriksi.

Oletko koskaan miettinyt miten sinusta tuli miesvihaaja?

Minusta tuli sen jälkeen, kun jouduin alaikäisenä useamman keski-ikäisen ja sitä vanhemman miehen seksuaalisesti ahdistelemaksi. Sivusta, mutta ehkä tällaisia syitä on usealla naisella. Itsepä kysyit.

Hyvä, ettet kuitenkaan seksuaalisesti hyväksikäytetyksi.

Vierailija
340/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua enää miestä. Joudun olemaan ilmainen siivooja sekä kokki. Enkä saa ostella vaatteita joka kuukausi. Asun siis yksin.

Tietyissä ammateissa miehet on tottuneet määräämään ja mä en jaksa sellasta kotona, haluan olla vapaasti. Nukun pitkään vapaapäivänä, jos haluan, olen suihkussa pidempään jos haluan, teen sitä ruokaa mitä haluan, siivoan sitten kun itse haluan jne.

En myöskään halua kotona asioista miksi kysymyksiä, että miksi teen jonkun asian niin tai näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan