Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolisit nyt kotiisi, kauanko arvelet, että kuluisi aikaa siihen, että joku alkaisi ihmetellä onko jotain vialla?

Vierailija
25.08.2023 |

Vai mätänisitkö yksin kaikessa rauhassa?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi ikuisuus kun ei ole enään lähiomaisia.

Vierailija
102/105 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolen nyt, mut löydetään jo tunnin parin sisällä, koska mua ollaan tulossa hakemaan, siskon ja lapseni pitäs kohta hakea mut, mennään äitini luo kaikki syömään. 20v lapsellani on avain, jos en vastaisi lainkaan puhelimeen kun ovat pihalla, tulisivat sisään.

Muina tavallisina arkipäibinä menisi varmaan ainakin vuorokausi. Koskaasun yksin. Olen sopinut siskon kanssa että joka ilta laitan jonkun merkin watsapin perheryhmään, että tietävät että olen ok.

Mutta en oo muistanut sina laittaa. Kyllä vois mennä ylihuomiseenkin kuolemastani, että mut löydetään.

Äitikin soittelee yleensä päivittäin. Huolestuisi jos en vastaisi useampaan kertaan tai soittas takasin.

Minulla on monia sairaulsia ja olen alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko ihmettelisi aamulla miksi en herää töihin ja tulisi kyselemään/havaitsisi samalla että olen kuollut. Isoäiti joka heräsi aina klo 5 aamulla, kuoli nukkuessaan, ja isoisä meni vasta klo 8 herättelemään. Luulisi että olisi jo kolme tuntia aiemmin ymmärtänyt mitä on tapahtunut, itsehän heräsi aina samaan aikaan. Kaikkia tällaisia tapauksia ei koskaan tutkita by police. Paljon on Suomessa tapettuja naisia.

Saattoihan isoisä ajatella että antaa vaimon nukkua. Huolestui vasta kun viimeinenkin takaraja meni.

Kotikonnuilla asuivat kaksin naimattomat siskokset, jotka yhdessä ahkerasti viljelivät maatilaa. He olivat aina kauan ennen kukonlaulua jo työn touhussa, menivät varhain nukkumaan ja heräsivät taas heti päivännousuun. Eräänä aamuna oli toinen sisarista täysin poikkeuksellisesti sanonut toiselle, että lepää vielä ihan hetken ja tulee pian perässä. Ei tullut.

Vierailija
104/105 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä sen tietää, kyllä siihen varmaan 2-3 päivääkin vois mennä. Ku ei sitä ny ihan joka pv olla välttämättä yhteyksis.

103

Vierailija
105/105 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme