Jos kuolisit nyt kotiisi, kauanko arvelet, että kuluisi aikaa siihen, että joku alkaisi ihmetellä onko jotain vialla?
Kommentit (105)
Mies lähti juuri reissuun, eikä juuri viestitellä päivittäin eli menisi sen puolesta viikon verran. Tosin tiedä sitten löytyskö musta paljookaan jos nuo kolme koiraa ois täällä vkon ruuatta
Vierailija kirjoitti:
Joku 20 minuuttia. Sitten mies kurkistaisi tietokonenurkkauksestaan ja huomaisi minun kuukahtaneen.
Nukkuessa voisi olla joku 7-8 tuntia jos heti illalla kupsahtaisin.
Mulla sama, tai ehkä tunti :D
Voi mennä viikosta pariin kuukauteen tai pidempään.
Pari kolme päivää, luulisin. Olen eläkeläinen ja yksinasuva, mutta soittelen sisarten ja lasten kanssa usein ja on whatsup- ryhmät.
Tästä hetkestä ehkä n. 16 tuntia. Tyttöystävä ehkä alkaisi ensin kysellä että onko kaikki hyvin, yleensä ollaan vaihdettu päivän ensimmäiset snäpit 12 aikoihin
Aamulla viimeistään puoliso ihmettelisi, miksen ole klo 7 keittämässä puuroa ja kahvia.
Korkeintaan pari minuuttia, mies huutelee tuolta toisesta huoneesta minulle jotain ja tulee ihmettelemään kun en vastaa.
Päivä. Äiti whatsappaa päivittäin ja huolestuu jos mitään ei kuulu takaisin
Kyllä meillä viestitellään ja soitellaan ainakin parin tunnin välein. Korkeintaan menis 4 tuntia kun joku kaipaa.
Maanantaina pomo varmaan alkaisi ihmetellä, miksen ole töissä. Mutta vaikea sanoa, ryhtyisikö mihinkään toimenpiteisiin.
12h-kaksi päivää. Olen talonvahtina ja talon omistaja tulee sunnuntaina illalla. Tosin nyt viikonlopuksi olen sopinut pienempiä menoja, en tiedä huolestuisiko kukaan kun en saavu paikalle vai kuitattaisiinko hiljaisuuteni ohareina.
Harrastetaan juuri seksiä miehen kanssa. Jos nyt kuolisin tähän sen alle ihan liikkumattomaksi ruumiiksi, niin varmaan se sitten aamulla sen huomaisi, kun en olekaan aamukahvia keittänyt.
Reilu tunti, mies herää 8 jälkeen
Klo 9.50 työkaveri alkais ihmetellä, miksen oo HalpaHallin pihas odottamas
Kuolemisessa ei ole mitään vikaa.
Tä on mun pahin pelkoni koska olen erakko enkä halua että rakas kissani jää ilman ruokaa. Varmaan parissa viikossa ruumiini alkaa haista.
Kunnes naapurit kyllästyisivät hajuun. Aikaa menisi siis 6 - 12 kk.
Useampi vuosi varmasti muumioituneena jos hajua ei huomattaisi. Laskut menee suoraveloituksena enkä pidä yhteyttä kehenkään.
Joku 20 minuuttia. Sitten mies kurkistaisi tietokonenurkkauksestaan ja huomaisi minun kuukahtaneen.
Nukkuessa voisi olla joku 7-8 tuntia jos heti illalla kupsahtaisin.