Jos kuolisit nyt kotiisi, kauanko arvelet, että kuluisi aikaa siihen, että joku alkaisi ihmetellä onko jotain vialla?
Kommentit (105)
Eiköhän tuo teini parin tunnin sisällä alkais ihmetellä
Kyllä siihen taitaisi mennä viikkoja tai kuukausia.
Varmaan kun kalma haisisi rappukäytävässä, tai kun vuokranantaja suuttuu maksamattomista vuokrista.
Olen 39-vuotias mieskoodari ja deadlinet on tavallisesti 6kk välein ja edellinen oli kolme vikkkoa sitten, joten 5kk menisi täällä maatuessa.
No jos nyt niin mies samantien huomaisi, toivottavasti. Toisaalta katsoo kisoja, niin ei välttämättä huomaa mitä tässä metrin päässä tapahtuu.🙄
Puoliso istuu metein päässä ja katsoo tv-urheilua, joten toivon mukaan ei kovin montaa minuuttia menisi.
Muutama minuutti. Tehdään miehen kanssa molemmat etätöitä kotona, harvoin olen yksin.
Mieheni lähti käymään lähikaupassa (200m) eli max 15 minuuttia.
Kyllä joku tämän vuorokauden sisään tulisi tönimään sohvalta. Saattaisivat katsoa, että olen torkahtanut sinne.
Pari tuntia. Olen yksin kotona mutta mies on yövuorossa ja huolestuisi jos ei minulta tulisi hyvänyönviestiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi katkokävelijä - vai miksi 200 metrin matkaan menee neljännestunti?
Varmaan huomenna töissä alettaisiin ihmetellä kun en normaalisti ole koskaan poissa
Puoliso koluaa jääkaapilla, huomaisi kyllä heti jos nyt kuolisin. Kyselee nimittäin ruoka-aiheisia kysymyksiä.
Jos noin yleisesti ottaen heittäisin veivit, niin kyllä hän vähintään töistä tultuaan käsittäisi ettei asiat ole ihan kohillaan.
Huomenna iltapäivästä tulis jo teini kurkkaamaan raatoa.
Aikas äkkiä perhe mua alkas katella että mikä tuli.
Pari sekuntia. Vaimo istuu tuossa parin metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi katkokävelijä - vai miksi 200 metrin matkaan menee neljännestunti?
No ei kai se nyt pelkästään kävele siihen kaupan pihaan ja käänny heti takaisin:'D
Ukko ihmettelisi aamulla miksi en herää töihin ja tulisi kyselemään/havaitsisi samalla että olen kuollut. Isoäiti joka heräsi aina klo 5 aamulla, kuoli nukkuessaan, ja isoisä meni vasta klo 8 herättelemään. Luulisi että olisi jo kolme tuntia aiemmin ymmärtänyt mitä on tapahtunut, itsehän heräsi aina samaan aikaan. Kaikkia tällaisia tapauksia ei koskaan tutkita by police. Paljon on Suomessa tapettuja naisia.
Pari tuntia korkeintaan. Puoliso nimittäin kotiutuisi.