Missä asennossa saatte piiskaa?
Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?
Kommentit (125)
Onenpolvillani sohvalla nojaanselkänojaan jalatlevitettynä hieman saan nahkalätkää perääsilitellään välillä pyöritänpyrtöäni tulenkiimaiseksi lopuksi saan 60cmrottinkia ohutta pyrstössä tuntuuhyvälle vaikka sattuukin.
Meillä harvakseltaan, vaikka minulle sopisi useamminkin. Lähes aina sellaisen ison leveän istuimen/rahin päällä ylävartalo. Kädet sidottu jalkoihin ja jalat polvitaipeista kiinni rahin jalkoihin ihan leveelle. Mies slittelee peppua ja vuoroin antaa piiskaa, kiihottuessani saan sitä välillä vähän pimpallekin suoraan. Lopulta saan kullia oikein kunolla ja osaan taas olla kiltisti. Orgasmit ovat isoja ja jos tiedän etukäteen tulevasta käsittelystä olen vähän väliä pitkin päivää kosteana ajatuksesta.
Vaimon sylissä peppu pystyssä ja lujaa tulee avokämmentä
Aamuyöstä, tukistus ja piiskaa pyllylle, kunnolla. Kontillaan olin ja aika kova käsittely. Ei ollut oma mies.
Mieli Asentoni on Saata Takaapäin peppu piiskaajan sylissä Nilkkani piiskaajan Kainalossa vanhan ajan nojatuoli polveni jäävät käsinojan päälle paripaksua tyynyä lattialla joihin nojaan nakuna,rintsikoissa olempa miehen tai naisen sylissä näkee pimpin toiminnon orkunkourissa Annan myös mielelläni tästä asennosta lyhyet piiskat,remmit ovat hyviä tässä asennossa saa annettua lantiolle myöshyvin pimppani sylkee nesteet piiskaajan syliin saan parin viikon välein.
Käteni sidotaan selän taakse kaulaliinalla. Sitten minut laitetaan sängyn päälle kontalleni. Housuni revitään pois. Nyt alan saada remmistä iskuja pepulle. Vyö paukahtelee osuessaan pepulle. Lyöntejä tulee vaihtelevalla vauhdilla. Välillä yksi kerrallaan pitkän tauon jälkeen, välillä hyvinkin tiheässä nipussa. Minua haukutaan ja solvataan. Kun kuritus päättyy, palkitsen kurittajani nuolemalla tämän peppua ja imemällä kalua.
Jalat jä kädet sidottuna levälleen, siis X asento sängyllä. Pepulle, reisille ja välillä vähän jalkoväliinkin ihan suoraan. Sen jälkeen hän nai minut oikeen kunnolla, joskus vaan tyytyy runkkaamaan ylleni.
Rouvani pulskien reisienpäällä vitsaa,remmiä Ihanaa
Joko alasti sidottuna vatsalleen sänkyyn tyyny lantion alla tai sitten vaan tulee komento mennä kontilleen ja laskea itse housut polviin. Piiskaa tulee välillä ihan kunnolla ja virbraakin välillä. Jos tulee 'itkuorkku' saan hellyyttä ja kullin sisälleni. Joskus vaan spermat selälle ilman naintia. Tätä muutamia kertoja vuodessa, ei sen enempää.
Vaimo konttaus asennossa alasti,
Siinä annan piisaa pyllylle.
Jos valittaa työnnän sormen anukseen ja hänhän valittaa.
Silloin nautinto kertautuu kiimaksi
Olen Mielelläni Seläll'ni Sängyllä polvet kainalossa Vitsaa,Remmiä Tässä Asennossa Näen kun reitet saavat ja kun pimpukalle annetaan näen piiskaajan hevospiiskaa otan mielelläni polvillani tai muutama tyynymasunalla pyrtö on hyvin tarjolla ömpa piiskaaja Mieheni Tai Naisystävätär .
Meillä on "harrastetilassa" crossi ja piiskauspukki. Pukkia on tullut käytettyä sekä pitkittäin että poikittain. Myös polvelle on kiva ottaa, jos läimäyttelee kämmenellä tai käyttää lyhyttä välinettä, vaikkapa vaateharjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?
Uskoisin, että moni muukin kun me jotka olemme vastanneet, ovat saaneet tai antaneet piiskaa, ja lukijoitahan tässä asiassa on käynyt aika mukavasti onko se monille vaan pelkkä fantasia?.
Mulla on pelkkä fantasia. Vaimo ei halua väkivaltaista kohtelua. Työtoverinainen olisi joka haluaisi piiskaa, mutta en halua rikkoa avioliittoa, joskus kun ollaan kahden niin olen kämmenellä vähän läiskäissyt, ihan housun päältä vaan.
Peppu pystyssä läpsin pehmeällä paksulla nahkarukkasella pakaroille, ja jalkoväliin. ääni ja pehmeä tuntemus kiihottaa molempia valtavasti.
Tämän jälkeen saa kovaa sisäänsä
Pyrstö Sylissä Nilkatkainalossa .
Kumpa saiskin piiskaa kelpais mikä asento vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyrstö Sylissä Nilkatkainalossa .
Tässä asennossa annan Mieluummin Ja haluansaata myös näkeemiten pimpitoimii orgasmissa piiskaus alue on hyvinesillä.
Sain ensimmäisen kerran ihan vartavasten nyt viikonloppuna. Sidottuna käsistä ja jalat leveälle ison rahin jalkoihin kaikki paikat kunnolla esillä. Jännitti ja kiihotti niin, että joku miniorkku tuli pelkästä hapsuruoskasta kun tuli lopuksi muutama sivällus suoraan jalkoväliin. Tästä tuli mun 'juttu' kyllä.
46N
Yleisin on konttausasento. Oma suosikkini on ottaa suihin samalla kun saan piiskaa. Mies istumaan sängyn päätypuolelle seinään nojaten. Itse miehen jalkojen väliin ottamaan suihin ja tässä mies yltää piiskaamaan pyllyäni. Antaa kivasti vauhtia suihin ottoon ja huudot tukahtuu luonnollisin keinoin.