Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa saatte piiskaa?

Vierailija
07.05.2006 |

Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin on konttausasento. Oma suosikkini on ottaa suihin samalla kun saan piiskaa. Mies istumaan sängyn päätypuolelle seinään nojaten. Itse miehen jalkojen väliin ottamaan suihin ja tässä mies yltää piiskaamaan pyllyäni. Antaa kivasti vauhtia suihin ottoon ja huudot tukahtuu luonnollisin keinoin.

Vierailija
62/125 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onenpolvillani sohvalla nojaanselkänojaan jalatlevitettynä hieman saan nahkalätkää  perääsilitellään välillä pyöritänpyrtöäni tulenkiimaiseksi lopuksi saan 60cmrottinkia ohutta pyrstössä tuntuuhyvälle vaikka sattuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harvakseltaan, vaikka minulle sopisi useamminkin. Lähes aina sellaisen ison leveän istuimen/rahin päällä ylävartalo. Kädet sidottu jalkoihin ja jalat polvitaipeista kiinni rahin jalkoihin ihan leveelle. Mies slittelee peppua ja vuoroin antaa piiskaa, kiihottuessani saan sitä välillä vähän pimpallekin suoraan. Lopulta saan kullia oikein kunolla ja osaan taas olla kiltisti. Orgasmit ovat isoja ja jos tiedän etukäteen tulevasta käsittelystä olen vähän väliä pitkin päivää kosteana ajatuksesta.

Vierailija
64/125 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sylissä peppu pystyssä ja lujaa tulee avokämmentä

Vierailija
65/125 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä, tukistus ja piiskaa pyllylle, kunnolla. Kontillaan olin ja aika kova käsittely.  Ei ollut oma mies.

Vierailija
66/125 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli Asentoni on Saata Takaapäin peppu piiskaajan sylissä Nilkkani piiskaajan Kainalossa vanhan ajan nojatuoli  polveni jäävät käsinojan päälle paripaksua tyynyä lattialla joihin nojaan nakuna,rintsikoissa olempa miehen tai naisen sylissä näkee pimpin toiminnon orkunkourissa Annan myös mielelläni tästä asennosta lyhyet piiskat,remmit ovat hyviä tässä asennossa saa annettua lantiolle myöshyvin pimppani sylkee nesteet piiskaajan syliin saan parin viikon välein.

Vierailija
67/125 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut piiskaa.

Vierailija
68/125 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteni sidotaan selän taakse kaulaliinalla. Sitten minut laitetaan sängyn päälle kontalleni. Housuni revitään pois. Nyt alan saada remmistä iskuja pepulle. Vyö paukahtelee osuessaan pepulle. Lyöntejä tulee vaihtelevalla vauhdilla. Välillä yksi kerrallaan pitkän tauon jälkeen, välillä hyvinkin tiheässä nipussa. Minua haukutaan ja solvataan. Kun kuritus päättyy, palkitsen kurittajani nuolemalla tämän peppua ja imemällä kalua.

Vierailija
69/125 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat jä kädet sidottuna levälleen, siis X asento sängyllä. Pepulle, reisille ja välillä vähän jalkoväliinkin ihan suoraan. Sen jälkeen hän nai minut oikeen kunnolla, joskus vaan tyytyy runkkaamaan ylleni.

Vierailija
70/125 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvani pulskien reisienpäällä vitsaa,remmiä Ihanaa

Vierailija
71/125 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alasti sidottuna vatsalleen sänkyyn tyyny lantion alla tai sitten vaan tulee komento mennä kontilleen ja laskea itse housut polviin. Piiskaa tulee välillä ihan kunnolla ja virbraakin välillä. Jos tulee 'itkuorkku'  saan hellyyttä ja kullin sisälleni.  Joskus vaan spermat selälle ilman naintia. Tätä muutamia kertoja vuodessa, ei sen enempää.

Vierailija
72/125 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo konttaus asennossa alasti,

Siinä annan piisaa pyllylle.

Jos valittaa työnnän sormen anukseen ja hänhän valittaa.

Silloin nautinto kertautuu kiimaksi

Vierailija
73/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mielelläni Seläll'ni Sängyllä  polvet kainalossa Vitsaa,Remmiä Tässä Asennossa Näen kun reitet saavat ja kun pimpukalle annetaan näen piiskaajan hevospiiskaa otan mielelläni polvillani tai muutama tyynymasunalla pyrtö on hyvin tarjolla ömpa piiskaaja Mieheni Tai Naisystävätär .

Vierailija
74/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "harrastetilassa" crossi ja piiskauspukki. Pukkia on tullut käytettyä sekä pitkittäin että poikittain. Myös polvelle on kiva ottaa, jos läimäyttelee kämmenellä tai käyttää lyhyttä välinettä, vaikkapa vaateharjaa. 

Vierailija
75/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?

Uskoisin, että moni muukin kun me jotka olemme vastanneet, ovat saaneet tai antaneet piiskaa, ja lukijoitahan tässä asiassa on käynyt aika mukavasti onko se monille vaan pelkkä fantasia?.

Mulla on pelkkä fantasia. Vaimo ei halua väkivaltaista kohtelua. Työtoverinainen olisi joka haluaisi piiskaa, mutta en halua rikkoa avioliittoa, joskus kun ollaan kahden niin olen kämmenellä vähän läiskäissyt, ihan housun päältä vaan.

Vierailija
76/125 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu pystyssä läpsin pehmeällä paksulla nahkarukkasella pakaroille, ja jalkoväliin. ääni ja pehmeä tuntemus kiihottaa molempia valtavasti.

Tämän jälkeen saa kovaa sisäänsä

Vierailija
77/125 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrstö Sylissä Nilkatkainalossa .

Vierailija
78/125 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa saiskin piiskaa kelpais mikä asento vaan.

Vierailija
79/125 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrstö Sylissä Nilkatkainalossa .

Tässä asennossa annan Mieluummin  Ja haluansaata myös näkeemiten pimpitoimii orgasmissa piiskaus alue on hyvinesillä.

Vierailija
80/125 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen kerran ihan vartavasten nyt viikonloppuna. Sidottuna käsistä ja jalat leveälle ison rahin jalkoihin kaikki paikat kunnolla esillä. Jännitti ja kiihotti niin, että joku miniorkku tuli pelkästä hapsuruoskasta kun tuli lopuksi muutama sivällus suoraan jalkoväliin. Tästä tuli mun 'juttu' kyllä.

46N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi