Missä asennossa saatte piiskaa?
Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?
Kommentit (125)
Mikään ei kiihota niin paljon kuin polvien päälle komentaminen housut nilkoissa. Tarvittaessa kovempia välineitä, jos ei kämmen tehoa.
Sängyssä nainen on joko sidottuna käsistään ja jaloistaan sänkyyn tai sitten osittain tai kokonaan vapaana. Hän on vatsallaan ja hänen allaan on muutamia tyynyjä niin, että takamus on hyvin esillä piiskattavaksi.
Pystyssä otan häntä selänpuolelta vyötäröstä kiinni, jolloin hänen yläruumiinsa on selkäni puolella ja takamus vapaasti toisella kädellä paljastettavana ja piiskattavana.
Tehokkaimpaan piiskaamiseen ja naisen käyttämiseen on meillä suuri pehmustettu rahi, jonka korkeus on juuri oikea, jotta hänen ollessaan polvillaan sen edessä hänen voi asettaa mukavasti vatsansa ja rintansa rahia vasten. Kädet kiinnitän ranteista rahin jalkoihin ja ja jalat reisistä rahin takimmaisiin jalkoihin. Näin hän on tukevasti ja mukavasti kiinni ja takamus juuri sopivasti pystyssä pidempiaikaiseen ja tehokkaampaan piiskaamiseen. Hänen suunsa takapuolensa ja tietenkin itse pillunsa ovat myös tässä virityksessä siteitä irrottamatta täysin valmiina käyttöön. Paikat ei naisella puudu, mutta saa tuntea turvallsta ja nautinnollista piiskaamista ja laistumistaan rauhassa. Miehelle näky taas on erittäin kaunis ja alistumisesta nauttivan naisen tehokkaaseen käyttöön loistava.
Itkettää ja raivostuttaa lukea näitä ihania kokemuksia aiheesta, koska itse en saa piiskaa nyt enkä varmaan tulevaisuudessakaan- mieheni kieltäytyy puuhasta.
Itkettää ja raivostuttaa lukea näitä ihania kokemuksia aiheesta, koska itse en saa piiskaa nyt enkä varmaan tulevaisuudessakaan- mieheni kieltäytyy puuhasta.
On se nyt kumma. Onko suhteessanne kaikki muuten kunnossa? Kyllä miehen nyt pitäisi ymmärtää antaa vaimolleen piiskaa, jos tämä on halunsa siihen selkeästi kertonut. Hänen tulisi ryhdistäytyä ja ryhtyä myös tässä toteuttamaan miehen velvollisuuksiaan vaimoaan kohtaan, johon siis kuuluu myös naisen piiskaaminen tämän sitä halutessa.
Jos hän vain ottaisi itseään niskasta kiinni ja toimisi kuten miehen tulee, hän huomaisi miten mukavaa ja hyödyllistä puuhaa se on. Turhat aggressiot häviävät ja saa näin naisensa todelliseen kiimaan. Kunnon piiskaamisen jälkeen myös naiselta ovat kadonneet kaikki kiukuttelun tai turhautumisen elkeet pitkäksi aikaa. Elämästä tulee paljon hauskempaa ja yksinkertaisempaa, kun tyydyttää naisensa tarpeet. Ja nyt on vain kyse hyvin helposta tavasta tyydyttää nämä tarpeet. Ei tarvittaisi muuta kuin kunnon piiskaaminen ja nainen olisi tyytyväinen pitkään.
Äitin sylissä koivuvitsaa pylly paljaana tarvittaissa
Olin äitin pikku poikana eilen sain äitin reisillä vitsaa pyllyni oli punaine,pikkasen hellä vitsan jälkeen tulihyvä olo.
Mamman Sylissä piiskaa ja remmiä tekee hyvää!
Yleensä olen ruokapöydällä täysin alastomana vatsallani sidottuna pöydänjalkoihin käsistäni ja jaloistani. Sitten saan piiskaa.
Muutaman kerran olemme kokeilleet sellaista, että mieheni on netin kautta järjestänyt täysin vieraan miehen mukaan leikkiin. Olen "joutunut" riisuuntumaan tuon vieraan miehen nähden, sitten mieheni ja tuo vieras ovat sitoneet minut ja vieras mies on antanut piiskaa. Se on ollut todella kiimaista menoa.
kontallaan sängyssä ja kädet kahlirttuna sängyn päätyyn
ja en ainoastaan piiskaa
vaan sitten yleensä mieheni rakastelee
joskus jopa saan molempiin reikiin halusin tai en
Mimosa
..ja piiska viuhuu makeasti pakaroihin, takareisiin ja selkään. Aah!
Meillä piiskaus liittyy leikkiin, jossa yritän vastustella ja mies ottaa väkisin. Oikeassa mielentilassa tosi kiihottavaa.
Meillä piiskaus liittyy leikkiin, jossa yritän vastustella ja mies ottaa väkisin. Oikeassa mielentilassa tosi kiihottavaa.
Minusta on tosi kiihottavaa yrittää vastustella, mutta turhaan sillä mies pystyy helposti heittämään minut vatsallen sängylle, vetämmän hameen ylos ja pikkarit alas ja antamaan piiskaa. Piiskaa saan sellaisella rottinkipiiskalla, jolla aika kevyetkin iskut tuntu niin ettei tee mieli enää vastustella (eikä oikeastaan teekään:)
Välillä alan taas vastustella kun mies kääntää minut selälleen. Silloin saan oikein kunnon piiskauksen, mutta oikeassa mielentilassa se on hyvin kiihottavaa.
ja en ainoastaan piiskaa
joskus jopa saan molempiin reikiin halusin tai enMimosa
ja en ainoastaan piiskaa
joskus jopa saan molempiin reikiin halusin tai enMimosa
Myös rinnat ovat ihanan ruoskittavat, ai että ovat hyvän näköiset kun punertavat, ja tosiankin kunnon nainti kruunaa kummatkin, tästä asiasta täytyy tykätä kummankin muuten siitä ei tule mitään.
Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?
On todella ihanaa saada piiskaa perseelle olen sängyssä perse pystyssä. Olen pitkähiuksinen ja hyvän näköinen monen mielestä, mitähän tuumaisivat minun mieltymyksestäni kostun kun ajattelenkin asiaa N37.
Nostan vaimoni pikkuhameen helman ylös raipallani, kun hän kumartuu eteenpäin. Sitten otan häntä vasemmalla kädelläni niskasta kiinni ja pakotan polvilleen sohvalle pylly pystyssä. Oikealla kädelläni annan enisin kämmenellä lämmittelyä parikymmentä kertaa, jonka jälkeen siirrytään raipalla piiskaamiseen. Jälleen parikymmentä kertaa. Minua kiihottaa suunnattomasti nähdä punaiset viirut pepussa. Jos vaimo on ollut tuhma, niin annan vielä ruoskalla ja puisella paddlella parinkymennen lyönnin sarjat. Tässä vaiheessa peppu punoittaakin jo herkullisesti ja hänellä pimppi valuu kunnolla.
Annan hänen kiittää minua piiskasta imemällä kaluani pitkään ja hartaasti. Sitten otan hänet rajusti takaapäin ja vielä samalla annan kämmenelläni vauhtia pakaroille.
Lopuksi hyväilemme toisamme hellästi sylikkäin.
Olen kontillaan sängyn päällä alasti , mies ruoskii nahkarukkasella .
Välillä kokeilee reiästä kuinka olen kostunut,
Lopetta kun on tarpeeksi märkää
Olen niin katkeran kateellinen teille. Mieheni kieltäytyy antamasta piiskaa, vaikka olen monta kertaa pyytänyt. En ilmeisesti saa sitä kokea tässä elämässä, vaikka se on suurin toiveeni seksin suhteen.
halkaistu rottinki olikokeilussa olin vaimon sylissä perä hellänä vieläkin vaimo saa tänään samanlaisen käsittelyn.