Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa saatte piiskaa?

Vierailija
07.05.2006 |

Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, siis nainen, olen alasti tai lyhyessä teepaidassa ja nojaan seinään seisaaltani. Mies seisoo takani ja läpsii vyöllä pakaroille. Välillä hän lopettaa ja hivelee pakottavia pakaroitani käsillään ja jatkaa sitten taas.

Joskus olen myös ihan perinteisesti polvella...

Vierailija
2/125 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän vaimoni silmät ja sidon kädet yhteen löysästi selän taakse. Laitan kaulaan koiran kaulapannan ja hihnan siihen kiinni. Aluksi läpsin kehyesti vyöllä pepulle ja komentelen ja koskettelen häntä. Kun vaimo alkaa olla mukana komennen häntä polvilleen pyllistämään. Riippuen vaimon viiliksestä hän sitten vastustelee ja vastustelun määrä säätää kuinka kovaa saan piiskata. Kun hän on kiltisti peppu pystyssä pidän vähän taukoa ja sitten annan loppusilaukseksi 1-6 napakkaa lyöntiä ja sitten siirryn puhtaaseen hellyyteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrstö pystyssä Sohvalla

Vierailija
4/125 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaan naistani perseelle ja tisseille, laitan tämän jälkeen vielä nännin nipistimet ja annan suuseksiä, naiseni suorastaan valuu mahlaa.

Vierailija
5/125 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Mieheltäni Piiskaa Tappelen vastaan Mieheni Riisuu Hameenijapikkarit polviin Koivuvitsalla saan pyllylle Olenmieheni polvien päällä potkin ilmaa vikisen tulen vähitellen kiimaan Pyrstöni heiluu piiskan tahtiin piiskan jälkeen Mieheni ottaa minut Kielen kanssa pitän piiska hetkistä.

Vierailija
6/125 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?

Uskoisin, että moni muukin kun me jotka olemme vastanneet, ovat saaneet tai antaneet piiskaa, ja lukijoitahan tässä asiassa on käynyt aika mukavasti onko se monille vaan pelkkä fantasia?.

Vierailija
7/125 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni On pulska Nainen Vaimoni Paljailla reisillä Saan vitsaa Keran viikossa.

Vierailija
8/125 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä piiskaamisessa kiihottaa?, vaimoni vaatii melkein jokakerta ennen kun alamme naimaan piiskaa perseelle ja tisseille. Kerran kokeiltiin toisteppäin vaimoni piiskasi minua ei paljon kiihottanut. Myönnetään että annan hänelle piiskaa mielelläni koska hän niin haluaa.

Vierailija
9/125 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuhma vaimo saa piiskaa polven päällä kämmenestä, jos vaimo on ollut oikein tuhma annan raippaa seinää vasten nojaten.

Vierailija
10/125 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni piiskaa minut sylissään jos vstustelen ottaa vyönsä käyttöön käyttää vyötä kovin pylly on helakan punainen remmin jäljiltä.

Vierailija
11/125 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pylly jareitet saavat tässä asennossa hyvin reisien sisäpuoli saa makeastivitsaa pitän siitä kun reisiin punakat juomut.

Vierailija
12/125 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pylly jareitet saavat tässä asennossa hyvin reisien sisäpuoli saa makeastivitsaa pitän siitä kun reisiin punakat juomut.

Vierailija
13/125 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistemme Sylissä koivuvitsaa.

Vierailija
14/125 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kontillaan tai makoillen. saisi mies ryhdistäytyä tuossa piiskaamisessa. mutta onhan se niinkin että kun on pienet lapset niin eipä siinä kummoisia systeemejä voi viritellä kun n.8 kertaa 10stä joku muksuista herää kesken kaiken...ehkä parin kymmenen vuoden päästä. :/

Vierailija
15/125 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kontillaan tai makoillen. saisi mies ryhdistäytyä tuossa piiskaamisessa. mutta onhan se niinkin että kun on pienet lapset niin eipä siinä kummoisia systeemejä voi viritellä kun n.8 kertaa 10stä joku muksuista herää kesken kaiken...ehkä parin kymmenen vuoden päästä. :/

Heippa, vastasin tuolla yhdessä kysymyksessä näin,

kun kysyttiin jotenkin näin. Missä iässä seksi on ollut parasta?. Tuohon sinun piiska-asiaasi vastaisin näin että, kyllä tässä viimeiset kymmenen vuoden aikana on saatu rauhassa temmeltää kun lapset ovat omissa kodeissaan, kun esimerkiksi piiskaan vaimoani niin kyllä siinä jonkinlaisia äännähdyksiä lähtee, sama pätee myös suuseksiin ja naimiseen. Jos haluaisi kaikki nämä äänettömästi tehdä niin sais kyllä laittaa ilmastointi teippiä suiden eteen. Sorry poikkesin kyllä varsinaisesta aiheesta mutta ymmärtänette mistä on kysymys.

Vierailija
16/125 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, voi voi taas väärinkäsitys. En tarkoittanut että käyttäisimme emmekä käytä mitään teippejä. Oletteko koskaan naineet niin ettei äännähdyksiä tule?.

Vierailija
17/125 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän erilainen kun piiskaan vaimoani lähetyssaarnaaja-asennossa naidessa. Kun vaimon jalat ovat ylhäällä, ovat pakarat ihan mukavasti tarjolla kun vähän kääntyy sivuun. Tuntuu ihanalta kun kaluni saa nauttia pillun hyväilystä samalla kun piiskaan vaimoa niin että varmasti sattuu. Takaapäin naidessa on myös ihana piiskata mutta jotenkin tämä lähetyssaarnaaja-asento on enemmän mieleen minulle.

Piiskaaminen on ihanaa. Yleensä en pysty enää hillitsemään laukeamistani siinä vaiheessa.

Vierailija
18/125 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemme joskus myös.Tavallisesti piiskaan vaimoa ensin vitsalla, kun olemme kyljittäin sängyssä. Hän hieroo itseään ( klitoristaan) kovaa kaluani vasten kun vasemmalla kädellä piiskaan häntä peppuun ja jalkojen väliin. Ei kovin kovasti, mutta niin, että hän kiihottuu oikein kunnolla ja pyytää sitten aikanaan tulemaan pian. Se ääntely ja voihke kiihottaa minuakin ihanasti.Sen jälkeen on tosi mahtavaa työntyä häneen ja joskus tosiaan piiskata pepulle vielä kun olemme puoliksi kyljittäin. Vaimo nauttii siitä tosiaan, voihkii ja pitkitän molempien nautintoa hitaalla ja vähän peppuani pyörittävällä naimisella...Kunnes on pakko oikein kovasti PANNA..kun vaimokin pyytää nopeammin...nopeammin...

Vierailija
19/125 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hame korvissa ennäe piiskaajaa voin kuvitella tilanteen itselleni sopivaksi housut polvissa kovastivitsaa pikkarit hajoaa potkimisestani reiteni rummuttavat piiskaajan reisiä jalkoväli kastuu kunnolla pitän remmin saannista farkkujen päälle lopuksi farkut reisillä pikkarit jalassa on Ihanaa saata kunnolla pyllylleni!

Vierailija
20/125 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli seksistä on sovittu etukäteen niin silloin vaimo pukeutuu ja kerää kaiken tarvittavan rekvisiitan esille sekä käy kontilleen sängylle odottamaan minua.

Mikäli seksistä ei ole etukäteen sovittu niin silloin minä vien ja vaimoni vikisee. Joskus piiskaan hänet vain huvin vuoksi ja joskus tyydytän vain omat tarpeeni jne meille on yllätyksellisyys kaikkein tärkein seikka. Olen myöskin piiskannut vaimoni juuri ennen vieraiden tuloa tai kylään menoa ja nautiskellut sen aiheuttamasta väristä vaimoni poskilla.

Piiskautelineenä olemme käyttäneet Ikeasta ostettua talousjakkaraa. Siihen saan sidottua vaimoni erinomaiseen asentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi