Onko täällä joku jäänyt koukkuun jauhelihaperunalaatikkoon? Itse jäin moneksi vuodeksi. On todella herkkua.
Kommentit (88)
Se on hyvää. Työlästä vain muussata aina potut siihen erikseen, ellei ole muussia tehenyt.
En ole jäänyt, mutta on tosi helppo perheruoka kun tekee pussimuusiin. Jauhelihaa en tosin enää osta koska hinta. Voihan sen tehdä soijaankin.
Citarista sai aiemmin tarjouksena eurolla, ei taida enää saada?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvää. Työlästä vain muussata aina potut siihen erikseen, ellei ole muussia tehenyt.
Jauhelihaperunalaatikkoon tulee siivutettua perunaa, ei muusattua.
Perunaan jää kyllä koukkuun ja se on yksi parhaita ravinnonlähteitä ihmiselle. Lihaa en laita perunamuhennoksiini.
Vierailija kirjoitti:
En ole jäänyt, mutta on tosi helppo perheruoka kun tekee pussimuusiin. Jauhelihaa en tosin enää osta koska hinta. Voihan sen tehdä soijaankin.
Mun käsittääkseni jauhelihaperunalaatikko on eri kun jauhelihaperunasoselaatikko. Ei mun mielestä tuo viimeinenkään mitenkään suuritöinen ole, perunamuussi ja paistettu jauheliha.
Vierailija kirjoitti:
Aivan eri ruoka.
Anteeksi kun nauran, mutta moneksi VUODEKSI? Ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni jauhelihaperunalaatikko on eri kun jauhelihaperunasoselaatikko. Ei mun mielestä tuo viimeinenkään mitenkään suuritöinen ole, perunamuussi ja paistettu jauheliha.
Käsittääksesi?
Jauhelihaperunalaatikko
Jauhelihaperunasoselaatikko.
Ei niin viatonta aloitusta, etteikö kaikenmaailman nillittäjät paikalle löytäisi😂
Tekee kukin sitten millä tyylillä vaan, niin on hyvää. Laitan keitinveden ja perunan sekaan vähän porkkanaa, punasipulin, puolikas lihaliemikuutio ja vedän sauvalla soseeksi. Ruskistettu jauheliha sekaan ja uuniin muhimaan.
Tuo on 100 % roskaruokaa. Kuituja 0 %. Punaista lihaa ja kovia rasvoja.
Teidän iässä ei kiinteä ruoka enää mene, niin on pakko soseuttaa kaikki.
Liian mössöä, ei kunnolla pureskeltavaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on 100 % roskaruokaa. Kuituja 0 %. Punaista lihaa ja kovia rasvoja.
Hyvää ravintoa se on.
Muusiruoka on yks suosikeistamme. Sit on laatikkoruuat perunasta, lihasta ja makaronista.
Oon tehny stroganoffia, jauhelihapihvejä ja nyhtöpossua pakastimeen.
Kaikki käy perunan/muusin kans
Ostan joskus valmiina, on kyllä hyvää.