Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa saatte piiskaa?

Vierailija
07.05.2006 |

Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin on tullut annettua piiskaa niin, että rouva on vatsallaan sängyllä x-asennossa sidottuna käsistä ja jaloista sängyn nurkkakoukkuihin ja tiukasti niin, ettei juurikaan pääse kiemurtelemaan ja väistelemään; hunajainen peppu hieman koholla (muotoiltu tyyny vatsan alla) ja niin, että pakarat ovat kivasti auki & levällään...

Kaulassa on myös panta, mistä ketju sängyn päädyssä olevaan lenkkiin; silmät peitettyinä ja valaistus erittäin himmeällä...

Rouvani kohdalla ehdoton squirttitakuu ja sessio päättyy pimppifistauksen (takaapäin) myötä orgasmiin...

Tosin pari viikkoa sitten tuli rouva - ex tempore - laitettua käsistä kattokoukkuun... ei niin, että olisi joutunut siinä roikkumaan, vaan ainoastaan niin, että joutui seisomaan kädet hieman koholla, housut nilkoissa, rinnat paljaina & silmät peitettyinä - vibraattori pimpissä & tappi pepussa... ja sitten vain piiskaa sekä aina välillä kädellä/sormilla/vibraattorilla g-piste hierontaa, nännien käsittelyä yms... liekö koskaan ollut niin märkä kuin tuolloin... :)

Onneksi oli housut ja sukat nilkoissa mehuja keräämässä, sillä muuten olisi ollut iso lätäkkö lattialla... ei ehtinyt kuitenkaan orgasmia saamaan, kun aika loppui kesken ja tuli kiire töihin... joten seuraavaa tilaisuutta (ehkä perjantai) odotellessa... ;)

Vierailija
42/125 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen polvien päällä pylly pystyssä ,

Siinä läpsin.pyllylle ja samalla hieron roikkuvia rintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aviomieheltäni selkään aina silloin tällöin koko yhdessäoloaikamme ajan -seurusteluaika mukaan lukien. Nyt olemme jo eläkeiän kynnyksellä. Nykyisin saan useimmiten kurituksen kontalleen pirtin kaksoissohvan välikäsinojan yli painettuna ja siihen nailonköydellä kiinnitettynä, rinnat ja poski alustaan painettuna. Piiskana räväkkä, nuori tuore koivu, pihlaja tai paju. Tuntuu todella kireään pyllistettyyn takalistoon. Mies päättää sivallusten määrästä. Olen täysin alistuva ja kiihotun tuskasta huolimatta. Ja mies vielä enemmän.

Vierailija
44/125 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä (pitkässä) liitossani asiasta ei voitu edes keskustella. Löysin itselleni uuden (näillä näkymin pitkän ajan) miehen, jonka kanssa pystyin ottamaan suhteen alkumetreillä asian puheeksi...olin ollut aina aiheesta hieman kiinnostunut. Miehellä ei ollut asiasta myöskään kokemusta, joten aloitimme kokeilun molemmat noviiseina.

Nykyään saan aika ajoin hieman piiskaa, joka on kyllä kiihottavaa. Mies sitoo käteni selän taakse, piiskaa lähinnä pyllyäni, mutta reisiä ja pohkeita myös. Mies kiihottuu piiskaamisesta myös sekä minun alistamisestani. Välillä mies kääntää minut ja piiskaa myös rintoja. Tätä ei tapahdu joka kerta, kun alamme puuhastella lakanoissa, mutta onkin parempi, että tätä herkkua saa vain satunnaisesti...ei mene ihan rutiinin puolelle.

Vierailija
45/125 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se alkoi joskus yhtenä syysyönä myöhään, kun lapset jo nukkuivat ja haluttiin vaimon kanssa rakastella. Tuli puheeksi, että olisi kiihottavaa joskus kokeilla piiskaamista ja hainkin sitten pihakoivusta vitsat. Vähän mietin, että jos naapurit sattuvat katsomaan, mutta ei varmaan ollut ketään ikkunassa enää....Vaimo halusi heti saada sitä, riisui alasti ja meni sängylle vatsalleen peppu pystyssä. Muistan vieläkin sen, kun hän jalat auki odotti ensi kertaa piiskaa yövalon hämärässä. Ei mitään kovaa ruoskintaa , vaan sopivaa virpomista pepulle ja pimppiinkin asti vähän on se mistä hän kiihottuu.

Myöhemmin olen tehnyt pienen kevyen vitsa-ruoskan itse ja sillä hän saa aina halutessaan ennen muuta seksiä virpomista sinne...Usein haluaakin. Ja kiihottuu aina taatusti, niin minäkin sen antamisesta aina, kun hän voihkii siitä ja peppu liikkuu nautinnosta... Orgasmia hän ei siinä koskaan saa, mutta sitten kun ensin nuolen hänelle yhden ja sitten menen sisään, hän saa ihanan orgasmin ja voihkii alla. Joskus , kun pyydän hän piiskaa minuakin sillä vitsalla vähän pepulle, kun olen päällä naimassa ja kyllä se tuntuu ihanalta laueta sisään piiskauksen aikana.. Koivun oksia käytämme kesällä joskus vaihteluna, saunassa vihdasta otettujakin joskus saunan jälkeen...Kannattaa kokeilla tätä. Tuo tosi ihanaa värinää ja kiihottaa....

Vierailija
46/125 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällaisia kuin edellä.Kertokaa kokemuksia

Vierailija
47/125 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aivan hulluksi kun miesystäväni sanoo jo aamulla tuhmeliiniksi ja lupaa illalla antaa piiskaa kun tulemme töistä kotiin. Koko päivä .menee iltaa ajatellessa ja olen aivan kuumana kun hetki koittaa.

Seksi on tämän jälkeen fantastista.

Voi pojat kun tajuaisitte että saatte naisenne pelkillä sanoilla kuumiksi. Viljelisitte niitä paljon enemmän.

Vierailija
48/125 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on juttua miehiltä jotka saa piiskaa? Itse saan Domina-vaimoltani kunnon selkäsaunan aina silloin tällöin, kerran pari kuukaudessa ehkä. Välineenä on Bauhausista ostettu nivaska kukkakeppirottinkeja. Jeesus että niillä saa pahaa jälkeä aikaan!

Yleensä alkaa siten, että olen kontallani hänen edessään, kumarrun suutelemaan korkokenkiä ja pidän suuni kiinni niissä, koska hänen mukaansa en saa päästää ääniä. Välillä pieniä taukoja, jolloin pääsen suutelemaan hänen takamustaan ja sitten jatkuu. Joskus seisomaan ja piiskaus jatkuu, joskus myös etupuolelleni (käy helvetin kipeesti enkä oikein pidä siitä, mutta hän pitää). Joskus kontalleen sänkyä vasten, joskus sängylle makaamaan. Jossain vaiheessa "maksan palkan" nuolemalla hänet ja sen jälkeen hän päättää saanko vielä kovan lopetuksen, jolloin rottinkia tulee sitten sen verran huolella, että jäljet on näkyvissä noin 2 viikkoa. Ilman tuota selviän vajaa viikon jäljillä.

Olen huomannut, että jos piiskaamisessa pitää pitkän tauon, täytyy "kestäminen" aloittaa aina uudestaan, eli tuntuu että ei kestä kipua niin hyvin.  Jos taas saa jatkuvasti piiskaa, jotenkin kestää kipua paremmin ja se hetki milloin kipu muuttuu nautinnoksi tulee nopeammin. Jos saa parin päivän välein, se on helpompaa ottaa vastaa kuin esim. kuukauden välein, jolloin takamus on "neitsyt" rottingille. 

Meillä käytetään myös ratsupiiskoja, mutta jostain syystä tuo rottinki on mun lemppari. Se ei anna yhtään armoa, eikä myöskään vaimoni. Jos nostan jalkojani estämään piiskaa, piiskaa tulee sitten jalkapojiin (ns bastinado). Turvasanoja ei käytetä, koska vaimo tuntee jo kipukynnykseni hyvin ja osaa olla koko ajan "hieman yli" sen mitä kestän, että en pääse liian helpolla ja hän saa parhaimman nautinnon.

Turha kai sanoakaan, kun saan tuon jälkeen tulla yleensä aika nöyryyttävällä tavalla, meno on silloin melkoista...

Vierailija
49/125 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Sylissä Ystävättäreltäni tänään olin nakuna paljaiten reisien päällä koivuvitsa hyväili pyrstöni punaiseksi.

Vierailija
50/125 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomina antaa takaapäin

Tominan Sylissä Takaapäin vyötäröni jää tominan polvienväliin kätelläläpsien,piiska ja nahkaläpsy kiihotun tässä asennossa eniten.

Vierailija
51/125 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär Antaa Parikertaa vuotessa Rottinkia olen Trets housut jalassa vähän tiukat koska kangas on joustava saan minutin puolitoista housujenpäälle ja pikkareissa lopuksi paljaalle olen pöytäävasten mahallani pyllyjää hyvin esille täpistelen,ääntelen vieläkin on pyrstö hellä paripäivää sitten saatusta piiskauksesta.

Vierailija
52/125 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaamalla alasti sängyssä X asennossa selällään ja myös mahallaan kahleissa tai naruissa kiinni.

Makaamalla toisen henkilön sylissä alasti mahallaan pylly hieman pystyssä.

Kontallaan lattialla.

Makaamalla sängyssä selällään jalat levällään pimppa esillä.

Pöydän päällä makaamalla.

Vierailija
53/125 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrstöhoitoa kirjoitti:

Sain Sylissä Ystävättäreltäni tänään olin nakuna paljaiten reisien päällä koivuvitsa hyväili pyrstöni punaiseksi.

Ystävättären Kanssa touhuamme noin3-4kertaavuotessa piiskaamme tai annamme Remmiä olen mielelläni sylissä paljaiten reisienpäällä ihanaa olla luotettavan naisen sylissä piiskatessa,remmitessä sainRemmiä hiljakkoin sain potkia,vikistä hyvässäkäsittelyssä pyrstöpunoitti ihanaa!

Vierailija
54/125 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaja istuu sohvalla jalatlevitettynä Pyllynilepää polvien välissä kåteni ovat lattiassa jalkani menevät piiskaajan kainalon alle tässä asennossa tykkään saata vitsaa ja itse myös antaa saa piiskattua reisienyläosan,lantion .

Vierailija
55/125 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiskaaja istuu sohvalla jalatlevitettynä Pyllynilepää polvien välissä kåteni ovat lattiassa jalkani menevät piiskaajan kainalon alle tässä asennossa tykkään saata vitsaa ja itse myös antaa saa piiskattua reisienyläosan,lantion .

Kuvailemasi Asento on hyvä haluan saata välillä vanhasta asennostani paljaitenreisien päällä pikkarit polvissa tykkään potkia pikkarithajalle kerran,parivuotessa annamme,saamme samoista asennoista.

Vierailija
56/125 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää ja raivostuttaa lukea näitä ihania kokemuksia aiheesta, koska itse en saa piiskaa nyt enkä varmaan tulevaisuudessakaan- mieheni kieltäytyy puuhasta.

Hankala tilanne... Oletteko puhuneet asiasta? Mitenkä kova tarve on tulla piiskatuksi? Entäpä jos kävisit vieraissa? Aika kova "käsipiiskaus" saa olla etteikö jäljet häivy muutamassa tunnissa...

Vierailija
57/125 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen,Miehen Sylissä mielelläni  takaapäin annan piiskata,remmitä tästä asennosta mielelläni pitkät piiskaukset ja remmitykset ovat ihania haluatko antaa minulle.

Vierailija
58/125 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan käsinoja ylle kumartuneena tai sohvan selkänojaa vasten kontillaan... Sängyllä vatsallaan niin että lantion alla on tyynyjä - pylly nousee ihanasti pystyyn. Piiskauksen jälkeen mies komentaa nurkkaan pylly paljaana ja jonkin aikaa katseltuaan tulee antamaan lisää piiskaa. Joskus myös perinteisesti miehen polvien päällä.

Vierailija
59/125 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko Sexsiä Piiskan yhteytessä.

Vierailija
60/125 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin nussiessani ruoskin naistani selkään ja pakaroille. Peukaloni on myös daamin pyllyssä. Joskus raavin myös hänen selkäänsä ja pakaroita. Muissa asennoissa naiseni ei edes ääntele mutta näillä toimenpiteillä hän saa orkkuja useamman sillä aikaa kun minä yhden. Itse en oikein pidä tästä "pahoinpitelystä" mutta naiseni ääntely saa aikaan minussa jotain miksi suostun tähän ja joskus vähän väkivaltaiseltakin tuntuvaan touhuun. Noin kokonaisuutena hienosti menee! Aika outoa että vasta kolmen vuoden sekstailun jälkeen hän rohkeni tätä minulta pyytämään ja oli tästä vähän häpeissäänkin ja pienessä sievässä kun tästä kertoi. On fantasinoinut tästä jo teini-iästä lähtien!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan