Missä asennossa saatte piiskaa?
Kuvailkaa asentoa, jossa olette kun annatte/saatte piiskaa?
Kommentit (125)
Sain Vitsaa Tänään Kultani antoi Vetiminut syliinsä Hameen korviin laskettipikkaritpolviin antoi vitsaa potkin,huusin pikkarit hajosi pyllyäkirveli ihanakuumotus levisi pyrstööni.
Pyrstösylissä Nilkatkainalossa näkee miten pimppini toimii orkkujen tullessa samassa asennossa annan myös mielelläni näen miten pippeli toimii piiskatessa,toistemme sylissä
Nojaan käsivarsilla ja käsillä patjaan, jalat lattialla, peppu koholla. Meillä aika korkea sänky.
Mieheni seisoo takanani, sivussani, aloittaa hieromalla takareisiä, pakaroita. Pitää samalla puhuttelua minulle, lutkalleen. Pari kertaa saattaa osua myös huuliini. Varsinkin kun osuu sisimpiin huuliin niin jees, tuntuu tosi hyvältä.
Antaa remmin soida, sitten nai takaanta ja läpsii samalla perseelle.
Tämä piiska on sitten mun idea. Kerran peräti vaipynut johonki nirvanaan tästä. Submissive maschosist.
Tyttö laittaa hiukset poninhännälle, riisuu housut pois ja asettuu istuessani käsinojattomalla tuolilla polvieni päälle poikittain. Sen jälkeen otan tiukan otteen niskasta tai poninhännästä ja annan vitsalla kuritusta pakaroille ja reisille. Loppuun kuuluu vielä viisiminuuttinen nurkassa hehkuvan viirutetuksi käsitelty pylly paljaana.
Vaimoni menee selälleen, ja levittää haaransa. Hapsuruoskalla sivelen hellästi hänen vartaloaan, ja piiskaan tissit ja pillun. Sen jälkeen voikin työntyä sisään.
Rouvani Paljaitenreisien Päällä Piiskaa,Remmiä.
Exä joka oli pienikokoinen 155cm itse 188cm. Otin exän polvieni päälle ja paljaalla kämmenellä puhuen tuhmia. Tykkäsi nimittelystä ja voi pojat että tuli helpolla märäksi..
Vierailija kirjoitti:
Meillä se alkoi joskus yhtenä syysyönä myöhään, kun lapset jo nukkuivat ja haluttiin vaimon kanssa rakastella. Tuli puheeksi, että olisi kiihottavaa joskus kokeilla piiskaamista ja hainkin sitten pihakoivusta vitsat. Vähän mietin, että jos naapurit sattuvat katsomaan, mutta ei varmaan ollut ketään ikkunassa enää....Vaimo halusi heti saada sitä, riisui alasti ja meni sängylle vatsalleen peppu pystyssä. Muistan vieläkin sen, kun hän jalat auki odotti ensi kertaa piiskaa yövalon hämärässä. Ei mitään kovaa ruoskintaa , vaan sopivaa virpomista pepulle ja pimppiinkin asti vähän on se mistä hän kiihottuu.
Myöhemmin olen tehnyt pienen kevyen vitsa-ruoskan itse ja sillä hän saa aina halutessaan ennen muuta seksiä virpomista sinne...Usein haluaakin. Ja kiihottuu aina taatusti, niin minäkin sen antamisesta aina, kun hän voihkii siitä ja peppu liikkuu nautinnosta... Orgasmia hän ei siinä koskaan saa, mutta sitten kun ensin nuolen hänelle yhden ja sitten menen sisään, hän saa ihanan orgasmin ja voihkii alla. Joskus , kun pyydän hän piiskaa minuakin sillä vitsalla vähän pepulle, kun olen päällä naimassa ja kyllä se tuntuu ihanalta laueta sisään piiskauksen aikana.. Koivun oksia käytämme kesällä joskus vaihteluna, saunassa vihdasta otettujakin joskus saunan jälkeen...Kannattaa kokeilla tätä. Tuo tosi ihanaa värinää ja kiihottaa....
Kiihottaa kun lukeekin tätä. Saisipa vaimon jollakin ihmeellä suostumaan vaikka pikku koivun vitsoihin ja voi että kun saisi päällä piiskaa itsekin kun painan sisään. Onko täällä ketään muita jotka tekevät tällaista?
Meillä homma alkoi kärpäslätkäsä saunassa ja ei mennyt kauan kun vaimo odotti oikein peppu pystyssä kaalimadosta tilattua piiskaa. Nykyään talosta löytyy muutama piiska mutta paras on kyllä edelleen se nahkainen kärpäslätkä. Siitä lähtee kiva ääni ja on upea piiskata kevyesti peppu ja reidet punertaviksi. Vaimo välillä tärähtelee kiihottuneena lätkän voimasta.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä homma alkoi kärpäslätkäsä saunassa ja ei mennyt kauan kun vaimo odotti oikein peppu pystyssä kaalimadosta tilattua piiskaa. Nykyään talosta löytyy muutama piiska mutta paras on kyllä edelleen se nahkainen kärpäslätkä. Siitä lähtee kiva ääni ja on upea piiskata kevyesti peppu ja reidet punertaviksi. Vaimo välillä tärähtelee kiihottuneena lätkän voimasta.
Suosittelen.
Saatko itse koskaan päällä ollessasi sitä pepulle?
Sylissä Vitsaa,Remmiä Hevospiiskaa Saatessa Sohvalla Polvillaan OlenLiiveissä,Sukissa Hyväilen samalla itseäni Saan mukavat orkut
Tietämättäni olen kai aina ollut vähän alistuvaa sorttia, siis toki tiedostin että nautin siitä kun mies vie sängyssä enemmän kuin päinvastoin. Mutta jostain se vaan lähti ja sanattomasti molemmat ymmärsivät että se on se mun juttu. Sain siis läpsyjä ja tarjosin takapuolta enemmän enkä vetäytynyt siitä. mies ymmärsi sen ja kovensi läpsyttelyä ja lopulta ihan läimäytteli kunnolla, viimeinen kun pamahti siihen jalkoväliin huulille sain orgasmin. Sen jälkeen silloin tällöin hommaa varten hankitulla piiskalla tulee välillä minulle 'hoitoa', kuten mies sitä kutsuu ja minä kostun kun teidän mitä on tuloillaan. Kontallani ja reidet leveällä on meidän asento.
Släps 47
Meillä sidotaan seisaalleen sellaiseen isoon tolppaan kiinni, kädet köysillä tiukasti yhteen tolpan taakse, myös jalat usein sidottuna, side silmille. Sitten piiskataan tissit, pakaran sivustat, jalkoja jne. Välillä hoidellaan muuten ja sitten taas piiska laulaa.. Toimii!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä sidotaan seisaalleen sellaiseen isoon tolppaan kiinni, kädet köysillä tiukasti yhteen tolpan taakse, myös jalat usein sidottuna, side silmille. Sitten piiskataan tissit, pakaran sivustat, jalkoja jne. Välillä hoidellaan muuten ja sitten taas piiska laulaa.. Toimii!!
Ihan mielenkiinnosta/vinkkinä, oletteko kokeilleet silmien sitomisen lisäksi kuulosuojaimia tai vastaavia?
Viikon Lopulla Naisten kesken sain Rottinkia Sohvalla polvillani reitet pikkasenlevällään sain kovan käsittelyn vieläkin pyllyllä jäljet.
Kun on tyttönä aikoinaan saanut isältä rangaistuksena remmiä paljaalle perseelle 16-vuotiaaksi asti, ei siitä piiskaamisesta löydä oikein mitään seksuaalisesti kiihottavaa. Se on kuitenkin kiihottavaa, että fyysisesti ylivoimaisen vahva mies määrää ja alistaa sängyssä. Ei kysele eikä neuvottele vaan tekee just mitä itse haluaa ja naisena on ihan miehen armoille. Äärimmäisen kiihottavaa ja orkkuvarmaa toimintaa.
Kumarrun etenpäin Ystäväär pitää vyötäröstäni nostaa Hameenhelman ylös Laskettaa Pikkarit Polviin Levitän Jalkani Vitsaa Tai Remmiä Tämä on Mieli Asentoni Saa annettua Reitet,Lantion myös .
En henkilökohtaisesti saa piiskaa mutta annan sitä naiselle joka on kahlittu ja ripustettu kattoon tai muutoin sopivaan kalusteeseen kiinni ja saatu taipumaan kuuteen tahi kahdeksaan eri asentoon..
Lyön myös eri välineillä ja huolella...
Yleensä Sylissä Viime aikoina olen saanut seisaaltaan Kultani on Pikkutopissa,Pikkareissa pitää kätestänikiini Saan Vitsaa,Remmiä .
Vitsakimppua saa annettua hyvin Reisille,Lantiolle+perskannikoille olipa antajana Mies,Nainen molemmatsaa pimppani sylkemään saan Vain Liianharvoin.