Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan kokeillut doggyasennossa omaa miestä ja dildoa toiseen reikään,onnistuuko?
Kommentit (6)
tarkennatko kysymystä. Tarkoitatko että onko joku nainen tunkenut vibraa samalla miehen anukseen kun ovat doggy-asennossa puuhissa,
vai
Tarkoititko että onnistuuko doggyasennossa naisen molempien reikien rassaaminen??
Kyselee lukihäiriöinen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hankittiin äskettäin sellainen keskikokoinen jelly pepputappi. On parempi kuin dildo, joka luistaa aina ulos pepusta.
Kokeiltu on.Semmonen pepputappi,sopivan pieni,on oikein kiva.Hurisee sopivasti molemmille ja mies voi vatsallaan tökkiä sitä samalla kun omaa kaluaan toiseen reikään,jessus mutta teköö höpöä...kokeilkaa ihmees,jo tänään!!!!
paitsi ehkä minulle koska mulla on vaan yks reikä.. boy.
Ollaan silloin tällöin kokeiltu, mutta ei koira-asennossa. Meillä suosikki asento on semmonen, jossa minä olen selälläni jalat miehen kyljen päällä. Tässä asennossa käy peppuseksi ja perinteinen. Joskus, kun ollaan vilillä päällä on laitettu sauva peppuun tai pimppiin kun mies on toisella puolella. Mulla on niin ihanan hellä mies, että se ei koskaan tee mitään mitä en halua. Tämä tuplajuttu on tietyusti vain harvinaista juhlaherkkua. N 33 v 2 lasta