Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
whale.amsterdam instan stoorissa epämääräinen kuva ja pari tägiä
Kuvaukset käynnissä
Se video voi olla mitä vaan, mutta ehkä trafikki näkyy siinä jotenkin ? :D ehkä tai sit ei liity sanoihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
whale.amsterdam instan stoorissa epämääräinen kuva ja pari tägiä
Kuvaukset käynnissä
Eli ainakin autoja :D
Ilmeisesti ohjaaja on sama kuin Europapassa , afrolyon insta
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ohjaaja on sama kuin Europapassa , afrolyon insta
omg tää lupaa hyvää
jos nyt kuvataan niin joudutaanko monta viikkoa/kuukautta odottaa vai kuinka nopeesti laitetaan purkkiin ?
lumiilo ig stooreissa myös autokuva, mahd. liittyy kuvauksiin . Tämä sama hlö oli eilisessä Pirkka-jutussa myös mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulossa saattaa kyllä olla varsin ainutlaatuinen musavideo. Molemmat osapuolet ovat niin ainutlaatuisia, eivät kumpikaan ole mitään kolmetoista tusinassa -tyyppejä. Luovuuttakin löytyy molemmissa ja taustajoukoissa myös.
veikkaan että siinä on paljon erilaisia kerroksia eikä aukea vasta kun useamman katselun jälkeen ja kun on puhunut muide kanssa miten he näkevät. Tuleekohan video ja julkasu samaan aikaan ettei saada edes biisiä eka?
Jotenkin minusta tuntuu, että biisi julkaistaan ensin joku perjantai, mutta musiikkivideo kuitenkin sitten aika pian sen jälkeen, ehkä jopa saman viikonlopun aikana.
Eli vihreä ja sininen auto, Käärijänvihreä aavistuksen räyhäkkäämpi menopeli. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulossa saattaa kyllä olla varsin ainutlaatuinen musavideo. Molemmat osapuolet ovat niin ainutlaatuisia, eivät kumpikaan ole mitään kolmetoista tusinassa -tyyppejä. Luovuuttakin löytyy molemmissa ja taustajoukoissa myös.
veikkaan että siinä on paljon erilaisia kerroksia eikä aukea vasta kun useamman katselun jälkeen ja kun on puhunut muide kanssa miten he näkevät. Tuleekohan video ja julkasu samaan aikaan ettei saada edes biisiä eka?
Jotenkin minusta tuntuu, että biisi julkaistaan ensin joku perjantai, mutta musiikkivideo kuitenkin sitten aika pian sen jälkeen, ehkä jopa saman viikonlopun aikana.
Mulle riittäisi alkuun toi biisi mutta mietin vaan kun esim icip taidettiin julkasta videon kans ? ei eka biisiä
Vierailija kirjoitti:
Eli vihreä ja sininen auto, Käärijänvihreä aavistuksen räyhäkkäämpi menopeli. 😄
Yllättävät väri valinnat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emosta kehotettiin tulemaan tänne jos tahtoo puhua Kärtsästä ja Johanneksesta.
Ei hätää, en shippaa! :D
Mutta siis, juhannuksen tapahtumien myötä oon alkanu aatella että kyllä vain se yhteisbiisi Kuumaa x Kärtsä vois toimia!
Heidän kemiat sopii hyvin yhteen, ja Johannes ja Kärtsä antoi kunnon shown siellä lavalla!Ja ihana reels tullut Kuumaan ig-tilille, jossa Johannes soittaa koskettimia ja laulaa Luotan tulevaan. Kyllä musta nyt tuli Kuumaa-fanikin kertaheitolla.
Olen samaa mieltä! Ruoskakin jo todistaa, että K:n rap+melodinen kertsi toimii hyvin! Ja kun yhdistelmä on kuumin bändi+ K, niin biisi voisi menestyäkin
Ja täällä se kuuluisa kolmas komppaaja 😁 Oikeasti olen jo pidempään miettinyt että ainakin K ja Johannes voisi tehdä yhteisbiisin joskus. Hyvin sopisi myös koko Kuumaa bändin kanssa collab. Mukaan vielä Johanneksen viulun soittoa, jota K on fiilistellyt. Yhteisesitys toi hyvin esiin, miten noiden äänet sopii yhteen ja kemiaakin on. Mitä olen seurannut niin aika paljon suositut artistit tekee Suomessa yhteisjuttuja. K ja Kuumaa on tosiaan molemmat nyt pinnalla ja hyviä ystäviä, joten hyvin voi jotain tullakin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi alkuun toi biisi mutta mietin vaan kun esim icip taidettiin julkasta videon kans ? ei eka biisiä
Icip julkaistiin yöllä, ja sit mustq aamulla joskus kasin pintaan maikkarin ensiesityksen jälkeen se musavideokin.
Mä uskon että biisi tulee jos tulee Kuumaan kans ei johanneksen kans yksin. Esitys osoitti, että sopisivat hyvin yhteen. Äänet siis tai no miksi ei muutenkin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes on vähän sellainen ettei tiedä onko lintu vai kala
Avaatko vähän? Mulle Kuumaa on tullut tutuksi lähinnä vain Spotifyn kautta biisejä kuunnellessa, ja Johanneksen tiedän, siis miltä näyttää yms. mutta en tiedä oikein mitään muuta. En seurannut UMK:ta silloin 2023, ja Kärtsänkin löysin vasta kun hän voitti UMK:n.
Johannes on sellainen vanha sielu. Vaikuttaa aika hillityllä ja kiltiltä, mutta niin kuin noista lavaesityksistä K:n ja Olavin kanssa huomaa niin ei pelkää heittäytyä. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vähän? Mulle Kuumaa on tullut tutuksi lähinnä vain Spotifyn kautta biisejä kuunnellessa, ja Johanneksen tiedän, siis miltä näyttää yms. mutta en tiedä oikein mitään muuta. En seurannut UMK:ta silloin 2023, ja Kärtsänkin löysin vasta kun hän voitti UMK:n.
Johannes on sellainen vanha sielu. Vaikuttaa aika hillityllä ja kiltiltä, mutta niin kuin noista lavaesityksistä K:n ja Olavin kanssa huomaa niin ei pelkää heittäytyä. T. Eri
Mulle ainakin tuli puskista tommonen kiehnäily :D
Sininen koppero varmaan tupeksii vihreän Dodgen edessä, saadaan kunnon rattiraivoa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Sininen koppero varmaan tupeksii vihreän Dodgen edessä, saadaan kunnon rattiraivoa. 😀
Hahahah toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuli puskista tommonen kiehnäily :D
Vähän kieltämättä. Tai no K:lta ei yllättänyt mutta se että Johannes oli noin aktiivinen osapuoli yllätti. 😁