Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
En koskaan meinaa muistaa että kuumaa ja k oli samaan aikaan umk
Vierailija kirjoitti:
Johannes on vähän sellainen ettei tiedä onko lintu vai kala
Avaatko vähän? Mulle Kuumaa on tullut tutuksi lähinnä vain Spotifyn kautta biisejä kuunnellessa, ja Johanneksen tiedän, siis miltä näyttää yms. mutta en tiedä oikein mitään muuta. En seurannut UMK:ta silloin 2023, ja Kärtsänkin löysin vasta kun hän voitti UMK:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vähän? Mulle Kuumaa on tullut tutuksi lähinnä vain Spotifyn kautta biisejä kuunnellessa, ja Johanneksen tiedän, siis miltä näyttää yms. mutta en tiedä oikein mitään muuta. En seurannut UMK:ta silloin 2023, ja Kärtsänkin löysin vasta kun hän voitti UMK:n.
En osaa selittää tarkemmin. Ehkä avautuu jos katsot haastatteluita jne
Harva kiehnäystä päätyy iltalehden uutiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä niin että käännös alkaa kiertää ulkkisfanienkin keskuudessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko k ja kuumaa ekaa kertaa lavalla keskenään?
Ihan sitä varten et jos oli eka kerta niin mitä tapahtuu tokalla kerralla 😂
Joku emossa pyysi linkittämään: https://www.tumblr.com/blatantlyhidden/754242446369685504/turns-out-joo…
Trigger-warning: graafinen fan art kuva, ei herkimmille. Kuvassa Joost ja Kärtsä.
Joost oli tykännyt tuosta kyseisen lahjakkaan artistin fan artista ig:ssä.
Ig:ssä: blatantmistake
Oliko joost tägätty tohon vai miten löysi
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tägännyt Joostia, mutta hashtageissä oli mm #joostklein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko k ja kuumaa ekaa kertaa lavalla keskenään?
Ainakin silloin UMK-keväänä heillä oli keikat peräkkäisinä päivinä Rukalla ja K vieraili Kuumaan keikalla, taisi vetää Cha Cha Chaan.
Mä muistan UMK:sta sellasen että Kärtsä oli Kuumaan kanssa "treffeillä", varmaan vieläkin löytyy UMK:n youtubesta tms.
Vierailija kirjoitti:
Emosta kehotettiin tulemaan tänne jos tahtoo puhua Kärtsästä ja Johanneksesta.
Ei hätää, en shippaa! :D
Mutta siis, juhannuksen tapahtumien myötä oon alkanu aatella että kyllä vain se yhteisbiisi Kuumaa x Kärtsä vois toimia!
Heidän kemiat sopii hyvin yhteen, ja Johannes ja Kärtsä antoi kunnon shown siellä lavalla!Ja ihana reels tullut Kuumaan ig-tilille, jossa Johannes soittaa koskettimia ja laulaa Luotan tulevaan. Kyllä musta nyt tuli Kuumaa-fanikin kertaheitolla.
Olen samaa mieltä! Ruoskakin jo todistaa, että K:n rap+melodinen kertsi toimii hyvin! Ja kun yhdistelmä on kuumin bändi+ K, niin biisi voisi menestyäkin
Vierailija kirjoitti:
Emosta kehotettiin tulemaan tänne jos tahtoo puhua Kärtsästä ja Johanneksesta.
Ei hätää, en shippaa! :D
Mutta siis, juhannuksen tapahtumien myötä oon alkanu aatella että kyllä vain se yhteisbiisi Kuumaa x Kärtsä vois toimia!
Heidän kemiat sopii hyvin yhteen, ja Johannes ja Kärtsä antoi kunnon shown siellä lavalla!Ja ihana reels tullut Kuumaan ig-tilille, jossa Johannes soittaa koskettimia ja laulaa Luotan tulevaan. Kyllä musta nyt tuli Kuumaa-fanikin kertaheitolla.
Jaaha, nyt on kiltti Johanneskin ollut liikaa jollekin sitten. Ei se mitään, kyllä tänne mahtuu kaikki Kärtsän kaverit, Johannes myös! :) Kärtsältä ja Joostilta ei ole tainnut vielä tulla mitään uutta yhteistä materiaalia minnekään tältä vierailulta. Toivottavasti jotain pientä sentään tulee, ettei tarvitse varsinaiseen musavideon julkistamiseen asti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tägännyt Joostia, mutta hashtageissä oli mm #joostklein.
Kiva et seuraa tota
Joista ja k ei postaa varmaa siksi ettei tiedetä missä ovat. Oon varma et tulee myöhemmin matskua!
Vierailija kirjoitti:
Joista ja k ei postaa varmaa siksi ettei tiedetä missä ovat. Oon varma et tulee myöhemmin matskua!
Autocorrect ei tykkää joostista. Aina tulee jotain muuta kuten joista tai kolarista 😂
Vierailija kirjoitti:
Joku emossa pyysi linkittämään: https://www.tumblr.com/blatantlyhidden/754242446369685504/turns-out-joo…
Trigger-warning: graafinen fan art kuva, ei herkimmille. Kuvassa Joost ja Kärtsä.
Joost oli tykännyt tuosta kyseisen lahjakkaan artistin fan artista ig:ssä.
Ig:ssä: blatantmistake
Kiitos! 😊 Siisti!
Tulossa saattaa kyllä olla varsin ainutlaatuinen musavideo. Molemmat osapuolet ovat niin ainutlaatuisia, eivät kumpikaan ole mitään kolmetoista tusinassa -tyyppejä. Luovuuttakin löytyy molemmissa ja taustajoukoissa myös.