Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Olen niin fiiliksissä Trafikista ja musavideosta. Tykkäsin tosta biisistä heti kun kuulin sen. Rakastan sitä kielten yhdistelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes on vähän sellainen ettei tiedä onko lintu vai kala
Avaatko vähän? Mulle Kuumaa on tullut tutuksi lähinnä vain Spotifyn kautta biisejä kuunnellessa, ja Johanneksen tiedän, siis miltä näyttää yms. mutta en tiedä oikein mitään muuta. En seurannut UMK:ta silloin 2023, ja Kärtsänkin löysin vasta kun hän voitti UMK:n.
Johannes on sellainen vanha sielu. Vaikuttaa aika hillityllä ja kiltiltä, mutta niin kuin noista lavaesityksistä K:n ja Olavin kanssa huomaa niin ei pelkää heittäytyä. T. Eri
Mulle ainakin tuli puskista tommonen kiehnäily :D
Vähän kieltämättä. Tai no K:lta ei yllättänyt mutta se että Johannes oli noin aktiivinen osap
mua naurattaa vieläkin se voi herranjumala vai mitä se yks sano siinä insta stoorissa. Se oli niin jotenkin aito ja ei ollut videon kuvaaja vaan joku sieltä tausalla :DD
Vierailija kirjoitti:
Olen niin fiiliksissä Trafikista ja musavideosta. Tykkäsin tosta biisistä heti kun kuulin sen. Rakastan sitä kielten yhdistelemistä.
Mä vihaan (vähän vahva ilmaus mut niin) hollantia, mutta tossa biisissä! super
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen koppero varmaan tupeksii vihreän Dodgen edessä, saadaan kunnon rattiraivoa. 😀
Voisikohan vastoin odotuksia Kärpällä olla se sininen ja Joostilla se vihreä Dodge! :) Koska se on muistaakseni Joost, joka siinä biisissä räppää, että "my car is automatic", mikä sopii paremmin siihen Dodgeen.
Joost näkyy sinisen auton sisällä. Eikä ole mahdollista että se onkin K joka hiusten takia näyttäisi J:ltä, koska sen käsi roikkuu myös ikkunasta ulos, jossa näkyy J:n sormitatuoinnit.
"mua naurattaa vieläkin se voi herranjumala vai mitä se yks sano siinä insta stoorissa. Se oli niin jotenkin aito ja ei ollut videon kuvaaja vaan joku sieltä tausalla :DD"
Sanoi "hyvänen aika sentään", oli kyllä osuvaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes on vähän sellainen ettei tiedä onko lintu vai kala
Avaatko vähän? Mulle Kuumaa on tullut tutuksi lähinnä vain Spotifyn kautta biisejä kuunnellessa, ja Johanneksen tiedän, siis miltä näyttää yms. mutta en tiedä oikein mitään muuta. En seurannut UMK:ta silloin 2023, ja Kärtsänkin löysin vasta kun hän voitti UMK:n.
Johannes on sellainen vanha sielu. Vaikuttaa aika hillityllä ja kiltiltä, mutta niin kuin noista lavaesityksistä K:n ja Olavin kanssa huomaa niin ei pelkää heittäytyä. T. Eri
Mulle ainakin tuli puskista tommonen kiehnäily :D
Vähän kieltämättä. Tai no K:lta ei yllättä
Onko kellään tätä tallessa että voisi linkata tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopealla lukemalla luulin että tarkoitit että vihaan itse maata hollantia, ja olin että oho mikäköhän traumaattinen lomareissu tämän taustalla on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopealla lukemalla luulin että tarkoitit että vihaan itse maata hollantia, ja olin että oho mikäköhän traumaattinen lomareissu tämän taustalla on. :D
Ei ei, maassa ei mitään vikaa, kieltä tarkotin kuten kirjotit :D en tykkää myöskään ranskasta mutta se ei kuulu enää tähän 🤣
Vierailija kirjoitti:
"mua naurattaa vieläkin se voi herranjumala vai mitä se yks sano siinä insta stoorissa. Se oli niin jotenkin aito ja ei ollut videon kuvaaja vaan joku sieltä tausalla :DD"
Sanoi "hyvänen aika sentään", oli kyllä osuvaa! :)
Pliis linkatkaa tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen koppero varmaan tupeksii vihreän Dodgen edessä, saadaan kunnon rattiraivoa. 😀
Voisikohan vastoin odotuksia Kärpällä olla se sininen ja Joostilla se vihreä Dodge! :) Koska se on muistaakseni Joost, joka siinä biisissä räppää, että "my car is automatic", mikä sopii paremmin siihen Dodgeen.
Mut eikös ärtsä laula madafakin Ladasta, joka ajaa kylkeen kolmion takaa, niin toi sininen näyttäis kyllä epäilyttävästi Ladalta. 😀
Hehe, jonku pitäs mennä tänne kertomaan et Joost on ite tykänny siitä fan artista: https://x.com/eurovisiongirly/status/1805581410205331637
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eikös ärtsä laula madafakin Ladasta, joka ajaa kylkeen kolmion takaa, niin toi sininen näyttäis kyllä epäilyttävästi Ladalta. 😀
Niin taitaa ollakin, eli kyllä se on Joost, jolla on se sininen koppero!
parasta kun aurocorrect on korjannut ainakin kepiksi ja jäätiköksi ja silti on ymmärretty ketä tarkotan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt hollantia vähän kovana kielenä, mutta Trafikissa Joostin osuudet on tosi pehmeitä ja soljuvia. Tykästyin kyllä myös Europapan r-äänteeseen että jotain on nyt naksahtanut korvissa Joostin myötä 😁
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ohjaaja on sama kuin Europapassa , afrolyon insta
Ei ole Europapa-musavideon ohjaaja, vaan Luchtballon-musavideon ohjaaja. Joostilla on molemmissa se sininen puku niin se hämää. Europapan ohjaaja oli Véras Fawaz, joka on myös yksi Joostin ystävistä.
Vierailija kirjoitti:
ärtsä! :D uus lempinimi?
😆 No voidaan ottaa käyttöön. Oikeasti on kyse vaan mun liian vikkelistä peukaloista, joiden perässä mun puhelin ei aina pysy. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 No voidaan ottaa käyttöön. Oikeasti on kyse vaan mun liian vikkelistä peukaloista, joiden perässä mun puhelin ei aina pysy. 😄
Musta ärtsä on aika kiva🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ärtsä on aika kiva🤣
Sopii hyvin ketjuun. Tietty kohta joku trolli on täällä valittamassa että se on Kärtsä ja miten fanit ei osaa edes kirjoittaa artistin lempinimeä oikein 😂