Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
17241/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mäkin tykkäsin. Ekan kuuntelun jälkeen olin pöllähtänyt, tuntui että oli liikaa kaikkea mutta samalla liian vähän mitään huippu-kohtaa. Mutta jäin nälkäiseksi kuuntelemaan toisen kerran. Toisella kuuntelulla se olikin ihan mieluista, ja laitoin työsoittolistalleni olankoauksen saattelemana. Sitten huomasin soittolistaa kuunnellessani haluavani aina kelata tätä biisiä takaisin usean kerran kun se loppui, niin siinä vaiheessa jouduin toteamaan että oikeasti tykkään kuunnella tätä kahelia biisiä. CCC, HHH ja Ruoska on vielä mun henkilökohtaiset lempparit, mutta heitän tän heti siihen perään, ehkä jopa sinne sekaan riippuen mielialasta.

Ja kiva että ne teki taas todella erilaisen biisin erilaisilla genreillä taas, joka silti toimii. Dubstep-brumandbass-räp-diskopoppi. Odotan kyl tosi innolla levyä, kun sieltä ei voi kyl yhtään olettaa mitä kaikkea lopulta löytyy.

Vierailija
17242/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin juuri, että Itävallan viime vuoden viisuesiintyjä Teya on julkaissut tämän vuoden Tsekin viisuartistin Aikon kanssa yhteisbiisin. Täällä kun oli aiemmin puhetta, että tällaista ei kukaan voi tehdä. Näköjään voi ja just vielä ennen viisuja 😄

Totta, mäkin huomasin. He taitavat tosin olla pitkä-aikaisia musa-kollegoja ystäviä (naapurimaat joissa päällekäin meneviä kielialueita), Teya nimittäin mainitsi että hän ennakkokuuntelutti Aikolle oman viimevuotisen viisubiisinsä ennen omaa osallistumistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17243/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyin kyllä oikeesti vähän siihen että biisijulkkariliveä ei tullut 😅 Meni illasta tunti siihen et epätoivosesti kyttäsin vaan instaa liven toivossa. Vaik toki itseä saa vaan syyttää, kun ei kukaan oo mitään livejä lupaillutkaan, ja toisaalta ymmärrän et Kärtsä ei ehkä halua totuttaa ihmisiä siihen et joka biisinjulkistuksessa pitäis olla live. Mutta silti olisin niin kaivannu sitä.

Vierailija
17244/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄÄLLÄ MÄ OOOOOOOO-OOOON

MÄ JA CELIN DIOOOOOO-OOOOON

Rakastan tätä biisiä, ihan joka ainutta kotkotusta myöten! 🔥💥🤩🥳💚

KOT! 🐔

KOT! 🐔

Vierailija
17245/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläki joku pohti että keitä ovat kanapukuiset tyypit: https://www.tumblr.com/lasthumaninwales/748807140311973888/maybe-this-i…

Ja nyt kun aattelen, niin allu baaritiskin takana makes sense. Ja Jukka sekä Jaakko lavalla Kärtsän kaa?

Vierailija
17246/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä petyin kyllä oikeesti vähän siihen että biisijulkkariliveä ei tullut 😅 Meni illasta tunti siihen et epätoivosesti kyttäsin vaan instaa liven toivossa. Vaik toki itseä saa vaan syyttää, kun ei kukaan oo mitään livejä lupaillutkaan, ja toisaalta ymmärrän et Kärtsä ei ehkä halua totuttaa ihmisiä siihen et joka biisinjulkistuksessa pitäis olla live. Mutta silti olisin niin kaivannu sitä.

Veikkaan, että Malmössä meni myöhään jossain hommassa tai ehkä oli jo tulossa takaisin Suomeen? Toinen juttu voi olla se, että luvattu albumi tulee ihan kohtsillään ja K haluaa säästää livetyksen sitä varten tai livettää ennen Böleä.

Vierailija
17247/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että muuten ois ollut, mut kun se on siellä Ruotsissa. Eikä se halua että ihmiset kysyy siltä mitään, kun nyt taitaa olla liikaa juttuja mitä se haluaa pitää yllätyksinä, ja se on tosi huono pitämään naaman peruslukemilla jos joku kysyy oikeat täsmäkysymykset. Niin live = riski.

Mut siihen liittyen, niin olen ihan varma että se halus vihjata olevansa siel Malmön arenalla nyt, sen nimilapun näkyminen ei ollut vahinko. Jos se ois huippu-salaista niin K tietää kyllä ettei se saa filmata yhtään mitään, kun sen fanikunta on salapoliisipainotteinen muutenkin, ja joku sen tuhansista ulkkarifaneista huomaa että "öö, just toi purkka tuolla seinässä on siltä ja siltä areenalta, oon töissä tuolla ja näen sen joka aamu, tässä todistuskuva". Mutta ennemin se otti ensin molemmat tanssijat kuvaan, ja sitten se teki viel 4 sekunnin täysin tarkoituksettoman keksinsyöntiklipin, jossa "sattumalta" K kääntää kameraa just sen verran että taustalla näkyy viisujen juontajan nimi ovessa. Sen tokan klipin pointti oli tasan tarkkaan saada vihje kiertämään fanikunnassa että se on Malmössä eikä vaan UMK-studioilla.

Vierailija
17248/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tainnut huomata mitään biisipromoa missään mediassa? Meneeköhän tämä sitten ilman.. 🤔

Vierailija
17249/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläki joku pohti että keitä ovat kanapukuiset tyypit: https://www.tumblr.com/lasthumaninwales/748807140311973888/maybe-this-i…

Ja nyt kun aattelen, niin allu baaritiskin takana makes sense. Ja Jukka sekä Jaakko lavalla Kärtsän kaa?

Muista ei mun mielestä oikeen pysty sanoa, mutta pitkässä kanassa on mun mielestä jotenkin selkeesti Jukka-vibat. Voin olla väärässäkin, mutta jotenkin yleinen olemus on musta ihan Jukka 😄

Vierailija
17250/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ei mun mielestä oikeen pysty sanoa, mutta pitkässä kanassa on mun mielestä jotenkin selkeesti Jukka-vibat. Voin olla väärässäkin, mutta jotenkin yleinen olemus on musta ihan Jukka 😄

Aloin nauraa ääneen kun luin sun viestin. :D Apuaa... Kana jossa Jukka-vibat! 

Vierailija
17251/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että muuten ois ollut, mut kun se on siellä Ruotsissa. Eikä se halua että ihmiset kysyy siltä mitään, kun nyt taitaa olla liikaa juttuja mitä se haluaa pitää yllätyksinä, ja se on tosi huono pitämään naaman peruslukemilla jos joku kysyy oikeat täsmäkysymykset. Niin live = riski.

Mut siihen liittyen, niin olen ihan varma että se halus vihjata olevansa siel Malmön arenalla nyt, sen nimilapun näkyminen ei ollut vahinko. Jos se ois huippu-salaista niin K tietää

Tää on kyllä totta. Muutenkin se keksinsyöntipätkä tuntui vähän tehdyltä, tai siis että on varmaan ihan varta vasten kuvattu vaan jotain siinä.

Vierailija
17252/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä x Pirkka: https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010382673.html

"Pirkka-tennareista tuli hitti vain viikossa tämän verran niitä on jo myyty

Kysyntä on ollut niin suurta, että tietyt koot loppuivat joistain marketeista heti alkuun, Keskolta kerrotaan."

Vierailija
17253/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tainnut huomata mitään biisipromoa missään mediassa? Meneeköhän tämä sitten ilman.. 🤔

Juu, voi olla että tää saa HHH-kohtelut, eli K ei edes käy missään haastiksessa. Eihän se edes voi kun se on ulkomailla taas... eli tää ois enemmän fanikunnalle tarkoitettu julkaisu, eikä sitä yritetä edes saada radioihin ym.

Mikä käy järkeen, kun Ruoska pyörii siellä vielä aktiivisesti. Ja samalle artistille ei tykätä antaa julkaisuhaastiksia liian usein per kanava, niin ne säästetään varmaan levyä varten. Mikä ihan varmana tulee täs kuukauden sisällä (pliis pliis)

Vierailija
17254/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyntä on ollut niin suurta, että tietyt koot loppuivat joistain marketeista heti alkuun, Keskolta kerrotaan."

Duudsonien joku jätkä oli kans Suomipopissa niitten tennarien asialla. Olin vaan että vtun pirkka-tennarit, painukaa jo kuuseen. xD

Vierailija
17255/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tässä on nyt paljon kulutettavaa ja odotettavaa seuraaville viikoille. Kotkotin fiilistelyä, ja viikon päästä Böle. Sit katotaan meneekö K viisuviikoks pyörimään Malmöseen miten paljon ja keiden kanssa, vai pläjähtääkö se sinne ruudulle jossain vaiheessa. Tuleeko Joostin kanssa tehty "juttu" ennen vai jälkeen viisujen. Malmössä sillä on kai aika varmasti edes joku haastis. Ja kai sen levy-ilmoituskin tulee jossain vaiheessa. Ja kesän keikkakalenteri. Ja sit levyjulkkarit, ja haastiksia niin tuutin täydeltä! Unohtuiko jotain?

Vierailija
17256/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost kotkottaa Kärpän uusimman ig-julkasun alla. :D

Vierailija
17257/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joost kotkottaa Kärpän uusimman ig-julkasun alla. :D

Mä luulen Joost oikeasti tykkää tästä aika paljon, hänen oma musatyylinsä on vähän enemmän tämmöiseen päin kuin K:n hevimpi puoli. Paljon dubsteppiä, efektejä ja diskoa, mutta myös paljon surullisia alavireitä sanoissa.

Vierailija
17258/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli niitä ei alunperinkään tehty kovin suurta määrää. Vanha markkinointikikka puree aina yhtä hyvin .

Vierailija
17259/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli niitä ei alunperinkään tehty kovin suurta määrää. Vanha markkinointikikka puree aina yhtä hyvin .

Jutun mukaan vähintään 10.000 paria.

Vierailija
17260/20838 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siitä loppuosasta erityisesti kun lauluosuus ja kot kot sulautuu yhteen, se laulun taustalla oleva kot kot on jotenkin sellainen surumielinen. Kunnes tulee se rääkäisy ja ollaan takas maan pinnalla. 

Mäkin rakastan tätä kohtaa. Ja toisen räposuuden vähän erilainen biitti ja siitä liukuma kertsiin on toinen suosikkikohta. :D