Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa MICHAEL-elokuvan ja elokuva oli aivan loistava

Vierailija
02.05.2026 |

Elokuva oli todella mielenkiintoinen, hyvin tehty, loistavat näyttelijät ja sisälsi monia upeita musiikkiesityksiä.

Onko muut käyneet katsomassa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Vierailija
2/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä katsomaan, melko varmaan on vuosituhannen paras leffa.

Tj50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti tämä on se versio minkä tulevat sukupolvet hänestä muistavat. Oikeusjutut unohtuu.

Vierailija
4/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva loppuu aikakauteen joka oli ennen niitä lapsiin sekaantumis syytteitä. Nerokkaasti tehty, ettei vaan jouduttu käsittelemään niitä asioita elokuvassa vaan saatiin taas herra näyttämään hyvältä ja ihailtavalta maailmantähdeltä.

Vierailija
5/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, rahan voimalla yritetään valkopestä (no pun intented) musta puolivalkoiseksi. Ja että saadaan lisää rahnaa Miihkalia lapsena hyväksikäyttäneelle veljessarjalle ja silmät sopivasti ummistaneelle äipälle. Fanit rahoittaa uskollisesti!!

 

Miihkali on USA:N Jimmy Savile. Paljon yhtäläisyyksiä:

1) tekivät kaiken yleisön silmien edessä, kumpikin jopa naureskeli asialle, Miihkali omahyväisesti kikatellen ja Savile härskisti virnuillen

2) kumpikin loi suojamuurin, joka sokaisi osan ihmisistä: Miihkalilla lahjakkuus yhdellä alalla sekä itkuinen kertomus 'menetetystä' lapsuudesta, oli siten ikuinen PeterPan, joka ei ikinä, ikinä, ikinä, milloinkaan satuttaisi lapsia (moni nainen kuulee tässä samanlaista onttoutta kuin miehissä, jotka vakuuttelevat 'etteivät ikinä löisi naista' - ja eka riidan aikana jo saattaa napsahtaa), Savilella hyväntekeväisyys, jossa hän sai paljon aikaan ja toisaalta hän esitti ohjelmissaan olevansa suuri kauniiden, nuorten naisten ihailija, ja kun naisystäviä ei näkynyt ei kuulunut, niin  myöhemmin antoi ihmisten rauhassa epäillä, että on homo (no, hän ei ollut naisten perään, eikä miestenkään, hän oli kiinnostunut lapsista)

3) kumpikin käytti hyväksi joko köyhiä tai syrjäytyneitä lapsia (ja heidän mahdollisia perheitään) - hyödyt olivat pedareille monenlaisia: kuka uskoo köyhää (varsinkaan jos hän suostuu rahasopimukseen), kuka uskoo mt-potilasta, kuka uskoo vammaista, joka on saanut maksuja kalliisiin hoitoihinsa (köyhät yrittävät vain lypsää rikkailta rahnat pois), Savilen uhreilla monilla ei ollut edes ketään, joka olisi puolustanut, kukaan ei välittänyt, Miihkali jätti rauhaan esim. Culkinin, jolla oli rahaa ja perhe, ja kuuluisuutta ja asianajajalauma - tämä sopi Miihkalille, onhan Culkinista tullut hänen tähtitodistajansa, että ei se mitään minulle tehnyt, vaikka yövyin siellä  (no eipä niin, pedarit valikoi tarkoin uhrejaan).

4) molempien ulkomuoto muuttui vuosien myötä kammottavaksi tai siis Savilella yhä kammottavammaksi, jonkinlainen fyysinen näytös siitä, että olen sääntöjen, sovinnaisuuksien ja rajojen ulottumattomissa, ettekä te voi sille yhtään mitään

5) kummallakin riittää fanikuntaa, joka ei totuutta kestä tai kiertää sen kaikenlaisella itsepetoksella. Savilella vähemmän, Miihkalilla tuntuu riittävän kiitettävästi näitä hyödyllisiä hölmöjä. 

Vierailija
6/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ja olin ihan myyty. Jaafarin tulkinta sulatti sydämen, hän oli täydellinen. 😍 Aion ostaa elokuvan heti kun tulee myyntiin. Olin siis fani ennestäänkin, mutta se oli unohtunut viime vuosiksi, mutta nyt olen taas innostunut kuuntelemaan. Niin paljon iloa ja lohtua elämään Michaelin musiikista, ikuisesti kiitollinen. RIP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihme jos Jaafar ei saa tuosta parhaan miespääosan Oscaria.

Vierailija
8/44 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Vierailija
10/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät kävelevät nollat ulisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, rahan voimalla yritetään valkopestä (no pun intented) musta puolivalkoiseksi. Ja että saadaan lisää rahnaa Miihkalia lapsena hyväksikäyttäneelle veljessarjalle ja silmät sopivasti ummistaneelle äipälle. Fanit rahoittaa uskollisesti!!

 

Miihkali on USA:N Jimmy Savile. Paljon yhtäläisyyksiä:

1) tekivät kaiken yleisön silmien edessä, kumpikin jopa naureskeli asialle, Miihkali omahyväisesti kikatellen ja Savile härskisti virnuillen

2) kumpikin loi suojamuurin, joka sokaisi osan ihmisistä: Miihkalilla lahjakkuus yhdellä alalla sekä itkuinen kertomus 'menetetystä' lapsuudesta, oli siten ikuinen PeterPan, joka ei ikinä, ikinä, ikinä, milloinkaan satuttaisi lapsia (moni nainen kuulee tässä samanlaista onttoutta kuin miehissä, jotka vakuuttelevat 'etteivät ikinä löisi naista' - ja eka riidan aikana jo saattaa napsahtaa), Savilella hyväntekeväisyys, jossa hän sai paljon aikaan ja toisaalta hän esitti ohjelmissaan olevansa suuri kauniiden, nuorten naisten ihailija, ja kun naisystäviä ei näkynyt ei kuulunut, niin  myöhemmin antoi ihmisten rauhassa epäillä, että on homo (no, hän ei ollut naisten perään, eikä miestenkään, hän oli kiinnostunut lapsista)

3) kumpikin käytti hyväksi joko köyhiä tai syrjäytyneitä lapsia (ja heidän mahdollisia perheitään) - hyödyt olivat pedareille monenlaisia: kuka uskoo köyhää (varsinkaan jos hän suostuu rahasopimukseen), kuka uskoo mt-potilasta, kuka uskoo vammaista, joka on saanut maksuja kalliisiin hoitoihinsa (köyhät yrittävät vain lypsää rikkailta rahnat pois), Savilen uhreilla monilla ei ollut edes ketään, joka olisi puolustanut, kukaan ei välittänyt, Miihkali jätti rauhaan esim. Culkinin, jolla oli rahaa ja perhe, ja kuuluisuutta ja asianajajalauma - tämä sopi Miihkalille, onhan Culkinista tullut hänen tähtitodistajansa, että ei se mitään minulle tehnyt, vaikka yövyin siellä  (no eipä niin, pedarit valikoi tarkoin uhrejaan).

4) molempien ulkomuoto muuttui vuosien myötä kammottavaksi tai siis Savilella yhä kammottavammaksi, jonkinlainen fyysinen näytös siitä, että olen sääntöjen, sovinnaisuuksien ja rajojen ulottumattomissa, ettekä te voi sille yhtään mitään

5) kummallakin riittää fanikuntaa, joka ei totuutta kestä tai kiertää sen kaikenlaisella itsepetoksella. Savilella vähemmän, Miihkalilla tuntuu riittävän kiitettävästi näitä hyödyllisiä hölmöjä. 

Höpö höpö! Michael teki todella paljon hyväntekeväisyyttä, mitä ei edes halunnut julkisuuteen. Teki kaiken puhtaasta halusta auttaa. Hän rakasti nähdä lasten aitoa iloa ja juuri sen vuoksi kutsui Neverlandiin satoja köyhien perheiden lapsia vanhempineen. Hän oli aidosti läsnä lasten leikeissä, jotka häneltä oli itse jäänyt lapsena kokematta. Juutalaiset yritti tuhota hänet. 

Vierailija
12/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi katsotaan seuraavaksi Leaving Neverlandin. Se täydentää hienosti Michaelin taiteilijakuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt.

Minulle riitti Queen-elokuva, jossa Mercuryn hyvin pitkäaikainen kumppani ohitettiin yhdellä kohtauksella ja muutenkin siloiteltiin tarina lapsiystävälliseksi. 

Mikähän into jenkeillä on tehdä tällaisia elokuvia?

Vietnam-elokuvista voisi päätellä, että jenkit voittivat, vaikka oikeasti oli häpeällinen häviö ja sen jälkeen veteraanien täydellinen unohtaminen.

Vierailija
14/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tai sitten hänestä tehtiin likasanko kun kieltäytyi jostain tai tiesi liikaa.

Alan itse kallistua jälkimmäiseen.

Vierailija
16/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt.

Minulle riitti Queen-elokuva, jossa Mercuryn hyvin pitkäaikainen kumppani ohitettiin yhdellä kohtauksella ja muutenkin siloiteltiin tarina lapsiystävälliseksi. 

Mikähän into jenkeillä on tehdä tällaisia elokuvia?

Vietnam-elokuvista voisi päätellä, että jenkit voittivat, vaikka oikeasti oli häpeällinen häviö ja sen jälkeen veteraanien täydellinen unohtaminen.

Oletko nähnyt Rambo First Blood?

Vierailija
17/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt.

Minulle riitti Queen-elokuva, jossa Mercuryn hyvin pitkäaikainen kumppani ohitettiin yhdellä kohtauksella ja muutenkin siloiteltiin tarina lapsiystävälliseksi. 

Mikähän into jenkeillä on tehdä tällaisia elokuvia?

Vietnam-elokuvista voisi päätellä, että jenkit voittivat, vaikka oikeasti oli häpeällinen häviö ja sen jälkeen veteraanien täydellinen unohtaminen.

Luojan kiitos, elokuvassa ei näytetty homostelua, mutta tuo filmi tehtiinkin ennen wokea...

Vierailija
18/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt.

Minulle riitti Queen-elokuva, jossa Mercuryn hyvin pitkäaikainen kumppani ohitettiin yhdellä kohtauksella ja muutenkin siloiteltiin tarina lapsiystävälliseksi. 

Mikähän into jenkeillä on tehdä tällaisia elokuvia?

Vietnam-elokuvista voisi päätellä, että jenkit voittivat, vaikka oikeasti oli häpeällinen häviö ja sen jälkeen veteraanien täydellinen unohtaminen.

Kuka Mercuryn kumppaneista mielestäsi sivuutettiin? Siitä on kauan kun näin elokuvan, mutta minusta siinä kauniisti annettiin ymmärtää, että Jim oli lopulta se, kenen vuoksi hän kantoi sormusta kuolemaansa saakka. 

Vierailija
19/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Katselin Netflixiin juuri tulleen dokumentin, kappas kun tuli samaan aikaan kuin leffa. Mustamaalaaminen siis jatkuu vaikka on jo haudattukin. Dokkarissakin oli sopivasti leikattu kohtauksia pois niin että antoi täysin erilaisen kuvan Michaelista, eli ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän perusteella. Kokonaiskuvan näkee kun kuulee molempia osapuolia ja seuraa yksityiskohtia mitkä ovat ristiriidassa keskenään. 

Vierailija
20/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän