Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
17041/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oddlygood IG live!

Vierailija
17042/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se Corrie jo kippistelee Kärpyn kaa :D 

https://x.com/corr1e/status/1783179677533683890

Kärppy viisukuteissaan, eli ei taida tulla mitään uuden musan lanseerausta. Saattaa oikeasti olla ihan vaan tavallinen m&g/tuotemarkkinointitapahtuma ilman mitään ihmeen ylläreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17043/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oddlygood IG live!

Raportoihan joku sitten mitä sieltä näkyi? En voi itse just nyt katsoa. Kiitos etukäteen. :D

Vierailija
17044/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oddlygood IG live!

Tais loppua jo? Sen Valerian näin siellä, hengas siellä baaritiskillä ja Kärtsä oli tiskin takana drinkkejä tekemässä. 

Vierailija
17045/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oddlygood IG live!

Raportoihan joku sitten mitä sieltä näkyi? En voi itse just nyt katsoa. Kiitos etukäteen. :D

Ainakin siell näkyi yks hiton hyvännäköinen ja rennon oloinen pottatukka 😍

Vierailija
17046/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, katotaan jos tulee jotain söpöjä kuvia ym myöhemmin illalla, mutta muuten taitaa seuraava odotuksen kohde olla huomisen keskiyön biisi, ja julkkarilive ennen sitä. Ja kiva että K selkeesti voi hyvin, olemuksesta päätellen. :D

Vierailija
17047/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

janhunensara stooreissa näkyy tuota biletilaa, hiekat lattialla yms. 

pesukarhukissa stooreissa myös klippejä, ilmaisia tatskojakin tarjolla

Vierailija
17048/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin olen toivonut ja kuvitellut koko ajan, että Kärpällä tulisi vielä jotain boleron tapaista. Jotain uuttayhtä erikoista ja supersankarimaista eli jokseenkin poikkeuksellista asua. Mutta nyt tajusin, ettei välttämättä näin tapahdu? Eihän hänellä välttämättä ole ketään muotisuunnittelijoita enää messissä. Ehkä hän haluaa käyttää tavallisempia asuja jatkossa.

Vierailija
17049/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin olen toivonut ja kuvitellut koko ajan, että Kärpällä tulisi vielä jotain boleron tapaista. Jotain uuttayhtä erikoista ja supersankarimaista eli jokseenkin poikkeuksellista asua. Mutta nyt tajusin, ettei välttämättä näin tapahdu? Eihän hänellä välttämättä ole ketään muotisuunnittelijoita enää messissä. Ehkä hän haluaa käyttää tavallisempia asuja jatkossa.

No ainakin se yks Muodin huipulle-kisaaja, jota K seuraa, on ilmaissut haluavansa suunnitella sille keikka-asuja ja sama tyyppi teki mm. Porttareille jo asut. Ihan varmasti noita tarjokkaita on muitakin. Se on sit vaan Kärtsästä kiinni, mitä se haluaa päälleen pukea.

En muuten tiedä olisko sillä kiltin tehneellä Skotti tyypilläkin taas jotain työn alla Böleä varten, jotain takin tyyppistä se kai väsää, mut on jäänyt vähän epäselväksi sen projekti tällä kertaa. 🙂

Vierailija
17050/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellaan Böleä, mun veikkaus on että tulee ihan varta vasten suunnitellut uudet asut koko köörille. Voin olla ihan väärässä, mutta Katarina Kekoni voi olla suunnittelija (osallistui Muodin Huipulle kisaan ja oli finaalissa asti). Jossain vaiheessa hän sanoi, että haluaisi tehdä asuja Käärijälle. Tämän jälkeen jossain vaiheessa Kärtsä, Härtsä ja Jaakko ovat alkaneet seurata instassa. Katarina kommentoi myös Kärtsän ekaan tankotanssi reelsiin seitsemällä kukolla. Sit vielä pari päivää sitten näin hänen stooreissaan kysymyksen "arvatkaa kenelle tai keille tuun tekemään asuja". Noh, spekulaatioitahan nämä on, mutta ihan varmasti K:lla on esiintymisasut mietittynä. Kyllähän ne on iso osa showta ja visuaalisuutta.

Vierailija
17051/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän warnerilla on systeemit ja kanavat hoitaa artistille hienot esiintymisasut jos artisti sitä tarvitsee ja haluaa, ihan kuten musavideoihin ym. Ei jokaisen artistin itse tartte palkata henkilökohtaista muotisuunnittelijaa ellei itse halua.

Vierailija
17052/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottatukan mallikin vaikuttais hieman muuttuneen? Oon aiemmin ajatellu että jos on vaan vähän ylikasvanut, mutta kun nyt tuolla jugurttibileissäkin oli otsalta vähän pidempi, niin luulis että olis tota tapahtumaa varten tasoitellut potan.

Jospa jätetään "muotoiluvaraa" että saadaan samanlaisia kiekuroita ku Toiset samanlaiset -videopätkässä ja Emma-gaalassa? 

Vierailija
17053/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

janhunensara stooreissa näkyy tuota biletilaa, hiekat lattialla yms. 

pesukarhukissa stooreissa myös klippejä, ilmaisia tatskojakin tarjolla

Pari tonnia hiekkaa ja aurinkotuoleja, muinoinen arvaukseni oli oikein! Muovinen vesiallas vaan puuttui. Ja olin visioinut mielessäni myös tekopalmuja ja aurikolamppu-valaistuksen ennemin kuin vihreää tunnelmavalaistusta, mutta lähelle osui. :D

Vierailija
17054/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tankotanssipromot hävisivät Kärtsyn instasta? Mahtoiko iskeä paniikki, että nyt ne muutenkin innokkaat fanit innostuvat ihan liikaa! :)

Vierailija
17055/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän warnerilla on systeemit ja kanavat hoitaa artistille hienot esiintymisasut jos artisti sitä tarvitsee ja haluaa, ihan kuten musavideoihin ym. Ei jokaisen artistin itse tartte palkata henkilökohtaista muotisuunnittelijaa ellei itse halua.

Mä uskon, et nimeä hankkivat suunnittelijat jopa kontaktoi artisteja itse ja tarjoutuvat tekemään. Just tänään viimeksi Kärtsän Böle-postauksessa vinkui niiden piikki-plehojen tekijä kredittien puutetta, eli paljon pelkkää mainintaa vastaan tehdään nimekkäille artisteille. 

Vierailija
17056/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tankotanssipromot hävisivät Kärtsyn instasta? Mahtoiko iskeä paniikki, että nyt ne muutenkin innokkaat fanit innostuvat ihan liikaa! :)

Instagram on välillä vähän tiukka noissa, saatto tulla shadowbannit tai suoranainen poistatus. Instahan poistatti Alen paidatonkuvat K:n kanssa useasta uudelleenlatausyrityksestä huolimatta, ja hän joutui antamaan periksi sen kanssa.

Vierailija
17057/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SOS! MITÄ!? Millä mä nyt u nnutan itseni uneen, kun ne on poistettu!? 😱

Vierailija
17058/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei näy. Ei kai IG ole poistanut niitä? Ei niissä kyllä mitään ole miksi poistaisi.🤔 K ei itse ole aiemmin pahemmin mitään poistanut. No faneilla on kyllä tallessa. 😄

Vierailija
17059/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ne edelleen sieltä K:n reels-videoista.

Vierailija
17060/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on reels-osiossa!