Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
17001/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen uusi täällä. Mistä tuosta KotKotista pystyy kuuntelemaan pätkän? Joku kirjoitti että siitä oli kuultu jo pieni pätkä jossain.

Jos et tykkää klikata tiktok-linkkejä syystä tai toisesta nin joku latasi sen pätkän myös Tumblriin: https://www.tumblr.com/submariini/747825625683968000/k%C3%A4%C3%A4rij%C…

Vierailija
17002/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee tarkkailla niitä muiden maiden Warner-tilejä myös, jos jotain laittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17003/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17000 kommenttia täynnä! Wau! 

Vierailija
17004/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

warnermusicfi -instassa on myös ihan postauksena tuo KotKot-tiiseri ja tekstinä "Viikon päästä juhlitaan vappua eli uusi bilebängeri olisi tarpeen eiks vaan? jne." Tuossa siis suoraan sanotaan, että kyseessä on bilebiisi (no julkaisuajankohta tietty myös vihjaa). Nyt vaan sitten vielä hämmentyneempänä pitää odottaa mitä sieltä tulee? Onko tässä tämänvuotinen "tättärää"?

Kotkotkot

Vierailija
17005/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uusi juttu kotkotin saralla on ollut hämmennystä hämmennyksen perään, niin odotan hämmentyväni ens yönäkin. :) 

Vierailija
17006/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saadaan varmaan muuten biisijulkkarilive taas, eiks K ole tehnyt niitä kaikille biiseilleen.

Vierailija
17007/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä uutinen tämä: https://www.v2.fi/uutiset/viihde/49691/Kaarija-julkaisee-perjantaina-uu… :D Mistäköhän toi on peräisin että tankotanssishow nähdään "kokonaisuudessaan myöhemmin"

Käärijä julkaisee perjantaina uutta - Kot kot.

Viisusta on tikTokissa nähty jo näyte, varsinkin muualla nauretaan uutuuden lyriikoille.

Kot (kåt) tarkoittaa nimittäin ruotsiksi ja norjaksi kiimaista, ja esimerkiksi puolaksi kissaa.

Käärijän Instagramista löytyvän videoennakon perusteella ollaan hyvinkin ruotsin ja norjan kielessä kuvatun sanan kaltaisissa tunnelmissa!

Käärijän tangotanssishow nähdään kokonaisuudessaan myöhemmin.

Parin viikon kuluttua Ruotsissa juhlitaan euroviisuja - nähdäänkö Kot kot lavalla?

Vierailija
17008/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warner Music toivottaa rapsutuksien täyteistä Koiranpäivää! 

https://www.instagram.com/p/C6JIo-poiCw/?hl=fi&img_index=1

Vierailija
17009/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä uutinen tämä: https://www.v2.fi/uutiset/viihde/49691/Kaarija-julkaisee-perjantaina-uu… :D Mistäköhän toi on peräisin että tankotanssishow nähdään "kokonaisuudessaan myöhemmin"

Käärijä julkaisee perjantaina uutta - Kot kot.

Viisusta on tikTokissa nähty jo näyte, varsinkin muualla nauretaan uutuuden lyriikoille.

Kot (kåt) tarkoittaa nimittäin ruotsiksi ja norjaksi kiimaista, ja esimerkiksi puolaksi kissaa.

Käärijän Instagramista löytyvän videoennakon perusteella ollaan hyvinkin ruotsin ja norjan kielessä kuvatun sanan kaltaisissa tunnelmissa!

Käärijän tangotanssishow nähdään kokonaisuudessaan myöhemmin.

Parin viikon kuluttua Ruotsissa juhlitaan euroviisuja - nähdäänkö Kot kot lavalla?

Ööö, tää artikkeli vaikuttaa vähän siltä että siihen on vaan poimittu eri fandomin puolilta tiedonpätkiä ja spekulointeja, ei että kirjoittajalla olisi mitään sisäpiiritietoa tai olisi muutenkaan ensikäden raportoija. Voi hyvin olla että ptomoklippi on osa pidempää videota, mutta artikkelin kirjoittaja on tainnut kyllä vaan laittaa sen tuohon oletuksena ilman oikeaa lähdettä. 

Vierailija
17010/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. aika köykäinen aviisi tuo.

Vierailija
17011/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! menkääs äkkiä Kärtsän instaan! uusi reels + stoori. Lisää tarinaa ja biisiä

Vierailija
17012/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä oon! Mä ja Celine Dion! Kanapuvut oli hyvin hoksattu! Ja lisää sitä paalua :D

Vierailija
17013/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl yhtään osaa hahmottaa millainen biisi tästä tulee kokonaisuudessa ja osuuko mun musamakuhermoihin... pitää odottaa huomiseen. :'D

Vierailija
17014/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mulla tökkäsee ja tulee liikaa inhokkini Portion Boys vibat. Mut en vieläkään hutki, ennen kuin oon tutkinut. 

Vierailija
17015/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl yhtään osaa hahmottaa millainen biisi tästä tulee kokonaisuudessa ja osuuko mun musamakuhermoihin... pitää odottaa huomiseen. :'D

Samat fiilikset! Tuo uusikin klippi loppuu juuri ennen kliimaksia :D Mutta vaikuttaa lupaavalta!

Vierailija
17016/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. tässä olis yksi teoria Corrielta (on tänään niissä jogurttibileissä). Mitä jos Kot Kot onkin koko albumi ja nää viimeisimmät tiisaukset ovat pätkiä johtosinkusta.  https://x.com/Corr1e/status/1783127811525390408

Kärtsä julkaisi tämän viimeisen tiisauksen TikTokissa, mutta siihen liittyvää musanpätkää ei olekaan saatavilla siellä eli on mykkänä. Siis olisko se kotkot vaan joku introtyyppinen juttu? Apua sentään. Jätkä senkun hämmentää taas tätä soppaa oikein isolla kauhalla. hahah.

Vierailija
17017/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotune ounounou

Vierailija
17018/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, mulla tökkäsee ja tulee liikaa inhokkini Portion Boys vibat. Mut en vieläkään hutki, ennen kuin oon tutkinut. 

Itelläni ei ole mitään inhokkifiiliksiä porttareita vastaan, heillä on muutamia kivoja bilebiisejä joista tykkään, mutta kieltämättä tämä kertsi (?) kuulosti tossa vähän semmoiselta halvanpuoleiselta hempeältä tekoälypopilta johon heilläkin on tosiaan välillä tapana sortua, niin innostus notkahti mulla ihan pikkuisen. Mutta juu, ei hutkita täälläkään. Se että toinen osa on jotain dubstep-räppiä tarkoittaa että biisissä voi olla erittäin mielenkiintoisia kulkuja jotka kumoaa tuon halvan tekoälysoundin.

Vierailija
17019/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autotune ounounou

Sitä nyt nykyään käytetään melkein joka biisissä ihan tehokeinona. Varsinkin konemusassa ja melkein joka ainoassa suomalaisessakin räppibiisissä on joku autotune jossain. Sillä luodaan tiettyä soundia ihan tarkoituksella. Joskus varmasti paikataan laulutaitoja, mutta usein kyllä ihan vaan luodaan efektiä.

Vierailija
17020/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. tässä olis yksi teoria Corrielta (on tänään niissä jogurttibileissä). Mitä jos Kot Kot onkin koko albumi ja nää viimeisimmät tiisaukset ovat pätkiä johtosinkusta.  https://x.com/Corr1e/status/1783127811525390408

Kärtsä julkaisi tämän viimeisen tiisauksen TikTokissa, mutta siihen liittyvää musanpätkää ei olekaan saatavilla siellä eli on mykkänä. Siis olisko se kotkot vaan joku introtyyppinen juttu? Apua sentään. Jätkä senkun hämmentää taas tätä soppaa oikein isolla kauhalla. hahah.

Pieni pedanttisuus, mutta jos albumin nimi on Kot Kot niin se ei välttämättä ole johtosinkku, vaan se on nimikkosinkku. Johtosinkut on yleensä ne joille pyritään saamaan mahdollisimman paljon radiosoittoa ym promoa ja jonka levy-yhtiö uskoo saavan kaupallista menestystä, nimikkosinkku voi olla puolestaan enemmän taiteellinen ja levyn tunnelmaa asettava/alustava sinkku.

Esimerkksi Kuumaan levyn nimikkosinkku on Pisara Meressä, mutta johtosinkku oli selkeästi Tuhoaisti.