Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Pitänee tarkkailla niitä muiden maiden Warner-tilejä myös, jos jotain laittavat.
17000 kommenttia täynnä! Wau!
warnermusicfi -instassa on myös ihan postauksena tuo KotKot-tiiseri ja tekstinä "Viikon päästä juhlitaan vappua eli uusi bilebängeri olisi tarpeen eiks vaan? jne." Tuossa siis suoraan sanotaan, että kyseessä on bilebiisi (no julkaisuajankohta tietty myös vihjaa). Nyt vaan sitten vielä hämmentyneempänä pitää odottaa mitä sieltä tulee? Onko tässä tämänvuotinen "tättärää"?
Kotkotkot
Jokainen uusi juttu kotkotin saralla on ollut hämmennystä hämmennyksen perään, niin odotan hämmentyväni ens yönäkin. :)
Huomenna saadaan varmaan muuten biisijulkkarilive taas, eiks K ole tehnyt niitä kaikille biiseilleen.
Aika jännä uutinen tämä: https://www.v2.fi/uutiset/viihde/49691/Kaarija-julkaisee-perjantaina-uu… :D Mistäköhän toi on peräisin että tankotanssishow nähdään "kokonaisuudessaan myöhemmin"
Käärijä julkaisee perjantaina uutta - Kot kot.
Viisusta on tikTokissa nähty jo näyte, varsinkin muualla nauretaan uutuuden lyriikoille.
Kot (kåt) tarkoittaa nimittäin ruotsiksi ja norjaksi kiimaista, ja esimerkiksi puolaksi kissaa.
Käärijän Instagramista löytyvän videoennakon perusteella ollaan hyvinkin ruotsin ja norjan kielessä kuvatun sanan kaltaisissa tunnelmissa!
Käärijän tangotanssishow nähdään kokonaisuudessaan myöhemmin.
Parin viikon kuluttua Ruotsissa juhlitaan euroviisuja - nähdäänkö Kot kot lavalla?
Warner Music toivottaa rapsutuksien täyteistä Koiranpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä uutinen tämä: https://www.v2.fi/uutiset/viihde/49691/Kaarija-julkaisee-perjantaina-uu… :D Mistäköhän toi on peräisin että tankotanssishow nähdään "kokonaisuudessaan myöhemmin"
Käärijä julkaisee perjantaina uutta - Kot kot.
Viisusta on tikTokissa nähty jo näyte, varsinkin muualla nauretaan uutuuden lyriikoille.
Kot (kåt) tarkoittaa nimittäin ruotsiksi ja norjaksi kiimaista, ja esimerkiksi puolaksi kissaa.
Käärijän Instagramista löytyvän videoennakon perusteella ollaan hyvinkin ruotsin ja norjan kielessä kuvatun sanan kaltaisissa tunnelmissa!
Käärijän tangotanssishow nähdään kokonaisuudessaan myöhemmin.
Parin viikon kuluttua Ruotsissa juhlitaan euroviisuja - nähdäänkö Kot kot lavalla?
Ööö, tää artikkeli vaikuttaa vähän siltä että siihen on vaan poimittu eri fandomin puolilta tiedonpätkiä ja spekulointeja, ei että kirjoittajalla olisi mitään sisäpiiritietoa tai olisi muutenkaan ensikäden raportoija. Voi hyvin olla että ptomoklippi on osa pidempää videota, mutta artikkelin kirjoittaja on tainnut kyllä vaan laittaa sen tuohon oletuksena ilman oikeaa lähdettä.
Joo.. aika köykäinen aviisi tuo.
Apua! menkääs äkkiä Kärtsän instaan! uusi reels + stoori. Lisää tarinaa ja biisiä
Täällä mä oon! Mä ja Celine Dion! Kanapuvut oli hyvin hoksattu! Ja lisää sitä paalua :D
En kyl yhtään osaa hahmottaa millainen biisi tästä tulee kokonaisuudessa ja osuuko mun musamakuhermoihin... pitää odottaa huomiseen. :'D
Äh, mulla tökkäsee ja tulee liikaa inhokkini Portion Boys vibat. Mut en vieläkään hutki, ennen kuin oon tutkinut.
Vierailija kirjoitti:
En kyl yhtään osaa hahmottaa millainen biisi tästä tulee kokonaisuudessa ja osuuko mun musamakuhermoihin... pitää odottaa huomiseen. :'D
Samat fiilikset! Tuo uusikin klippi loppuu juuri ennen kliimaksia :D Mutta vaikuttaa lupaavalta!
Hmmm.. tässä olis yksi teoria Corrielta (on tänään niissä jogurttibileissä). Mitä jos Kot Kot onkin koko albumi ja nää viimeisimmät tiisaukset ovat pätkiä johtosinkusta. https://x.com/Corr1e/status/1783127811525390408
Kärtsä julkaisi tämän viimeisen tiisauksen TikTokissa, mutta siihen liittyvää musanpätkää ei olekaan saatavilla siellä eli on mykkänä. Siis olisko se kotkot vaan joku introtyyppinen juttu? Apua sentään. Jätkä senkun hämmentää taas tätä soppaa oikein isolla kauhalla. hahah.
Vierailija kirjoitti:
Äh, mulla tökkäsee ja tulee liikaa inhokkini Portion Boys vibat. Mut en vieläkään hutki, ennen kuin oon tutkinut.
Itelläni ei ole mitään inhokkifiiliksiä porttareita vastaan, heillä on muutamia kivoja bilebiisejä joista tykkään, mutta kieltämättä tämä kertsi (?) kuulosti tossa vähän semmoiselta halvanpuoleiselta hempeältä tekoälypopilta johon heilläkin on tosiaan välillä tapana sortua, niin innostus notkahti mulla ihan pikkuisen. Mutta juu, ei hutkita täälläkään. Se että toinen osa on jotain dubstep-räppiä tarkoittaa että biisissä voi olla erittäin mielenkiintoisia kulkuja jotka kumoaa tuon halvan tekoälysoundin.
Vierailija kirjoitti:
Autotune ounounou
Sitä nyt nykyään käytetään melkein joka biisissä ihan tehokeinona. Varsinkin konemusassa ja melkein joka ainoassa suomalaisessakin räppibiisissä on joku autotune jossain. Sillä luodaan tiettyä soundia ihan tarkoituksella. Joskus varmasti paikataan laulutaitoja, mutta usein kyllä ihan vaan luodaan efektiä.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.. tässä olis yksi teoria Corrielta (on tänään niissä jogurttibileissä). Mitä jos Kot Kot onkin koko albumi ja nää viimeisimmät tiisaukset ovat pätkiä johtosinkusta. https://x.com/Corr1e/status/1783127811525390408
Kärtsä julkaisi tämän viimeisen tiisauksen TikTokissa, mutta siihen liittyvää musanpätkää ei olekaan saatavilla siellä eli on mykkänä. Siis olisko se kotkot vaan joku introtyyppinen juttu? Apua sentään. Jätkä senkun hämmentää taas tätä soppaa oikein isolla kauhalla. hahah.
Pieni pedanttisuus, mutta jos albumin nimi on Kot Kot niin se ei välttämättä ole johtosinkku, vaan se on nimikkosinkku. Johtosinkut on yleensä ne joille pyritään saamaan mahdollisimman paljon radiosoittoa ym promoa ja jonka levy-yhtiö uskoo saavan kaupallista menestystä, nimikkosinkku voi olla puolestaan enemmän taiteellinen ja levyn tunnelmaa asettava/alustava sinkku.
Esimerkksi Kuumaan levyn nimikkosinkku on Pisara Meressä, mutta johtosinkku oli selkeästi Tuhoaisti.
Jos et tykkää klikata tiktok-linkkejä syystä tai toisesta nin joku latasi sen pätkän myös Tumblriin: https://www.tumblr.com/submariini/747825625683968000/k%C3%A4%C3%A4rij%C…