Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autotune ounounou
Sitä nyt nykyään käytetään melkein joka biisissä ihan tehokeinona. Varsinkin konemusassa ja melkein joka ainoassa suomalaisessakin räppibiisissä on joku autotune jossain. Sillä luodaan tiettyä soundia ihan tarkoituksella. Joskus varmasti paikataan laulutaitoja, mutta usein kyllä ihan vaan luodaan efektiä.
Faktat on tiedossa, ja onhan sille paikkansa välillä. Mutta joo, aina sitten ei toimi...
Huomaa miten paljon makuerojan K:n fanikunnassa on... tulee vastaan paljon kommentteja että toi uusi kertsinpätkä nosti odotukset paljon korkeammalle, kun taas ite oon niitä joihin se tuli vähän silleen että ähh. Mutta mä oonkin niitä jotka tykkää Viulunkielestä paljon enemmän kuin Välikuolemasta jne, mutta monella muulla se on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten paljon makuerojan K:n fanikunnassa on... tulee vastaan paljon kommentteja että toi uusi kertsinpätkä nosti odotukset paljon korkeammalle, kun taas ite oon niitä joihin se tuli vähän silleen että ähh. Mutta mä oonkin niitä jotka tykkää Viulunkielestä paljon enemmän kuin Välikuolemasta jne, mutta monella muulla se on toisin.
Mä taas oon niin kaikkoruokainen, että mulle ei mikään tyyli erityisesti vaikuta suuntaan tai toiseen. Samoin kun Ccc:ssä joku tykkää ehdottomasti enemmän alkuosasta, joku taas pelkästään loppupuoliskosta, kun taas mä tykkään ehdottomasti koko biisistä kokonaisuutena ja haluan että siinä on molemmat puolet. Samoin tykkään yhtä paljon Viulunkielestä ja Välikuolemasta. Ehkä mulle tärkeintä on menevä biitti ja Kärden ihana ääni 😊
Vierailija kirjoitti:
Herralta löytyy jokaiselle jotakin. 😀 Sehän se rikkaus tässä onkin. Mulle kans toimii se aggressiivisempi laulu ja äänimaailma parhaiten, mut sit taas selkeästi konemusa hevikitarointia paremmin.
Mä tykkäsin tosta uudesta pätkästä. Selvästi biisissä yhdistellään eri tyylejä mistä henkilökohtaisesti pidän. Tykkään myös, miten K käyttää ääntään monipuolisesti. Oliko mitään infoa siitä monelta M&G alkaa? Etel oli ollut meikissä niin pohdin, että osallistuuko hän myös K:n tapahtumaan. Tai sitten ihan joku muu juttu. 😃
Mulle tuli nyt uus ajatus tosta promopätkästä 😅 Että jos K tuntee olevansa kuin stripparina esiintymässä kanalaumalle, kun fanilaumat kiljuu yleisössä 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin tosta uudesta pätkästä. Selvästi biisissä yhdistellään eri tyylejä mistä henkilökohtaisesti pidän. Tykkään myös, miten K käyttää ääntään monipuolisesti. Oliko mitään infoa siitä monelta M&G alkaa? Etel oli ollut meikissä niin pohdin, että osallistuuko hän myös K:n tapahtumaan. Tai sitten ihan joku muu juttu. 😃
Ei ole mitään tietoa. Kutsuttuja on varmaan pyydetty olla hiljaa sen alkamisajankohdasta kun molemmat joiden someja seuraan jotka on julkisesti kertoneet saaneensa kutsun (hollantilainen corrie ja Pinkkupinsku) ei ole kertoneet ajankohdasta mitään, tehneet muita juttuja kaupungilla vaan.
Ei se m&g ihan yötämyöten kumminkaan voi olla, kun tää hollantilainen fani mainitsi että hänen paluulento on jo joskus aamuyön aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se m&g ihan yötämyöten kumminkaan voi olla, kun tää hollantilainen fani mainitsi että hänen paluulento on jo joskus aamuyön aikoihin.
Mitä myöhempään menee sitä enemmän taivun uskomaan että kyseessä on jotain spessumpaa. Ei niitä jugurtteja iltamyöhällä tartte syödä ihan muuten vaan, kyl ne tos kuuden aikaan ois voitu popsia ihan hyvin.
Jugurttipippalot taitaa, hollantilainen fani laitto jst twitteriin päivityksen että "tääl sisällä on 26 astetta kuuma". Nyt odotellaan raportteja mitä siellä oikein tapahtuu, nauretaanko vai itketäänkö. :D
Vierailija kirjoitti:
Jugurttipippalot taitaa, hollantilainen fani laitto jst twitteriin päivityksen että "tääl sisällä on 26 astetta kuuma". Nyt odotellaan raportteja mitä siellä oikein tapahtuu, nauretaanko vai itketäänkö. :D
*Taitaa alkaa, siis
Vierailija kirjoitti:
Luoja, onko ne järjestäny jonkun sisäbeachin sinne 😆
Jotenkin ahdistavaa et tietää et jotain mielenkiintosta tapahtuu, mut ei yhtään tiedä, et mitä siellä tapahtuu 😃 Tätäkö nyt sitten on se FOMO.
Meikkaaja-Aarnikin on kertonut menevänsä sinne äsken. Vieraaksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja, onko ne järjestäny jonkun sisäbeachin sinne 😆
Jotenkin ahdistavaa et tietää et jotain mielenkiintosta tapahtuu, mut ei yhtään tiedä, et mitä siellä tapahtuu 😃 Tätäkö nyt sitten on se FOMO.
Mä veikkasin joskus aikoja sitten että sinne ois roudattu pari tonnia hiukkaa, muovinen vesiallas ja rantatuoleja, ja siellä ne saa hörppiä maidonkorvikkeita Kärtsän kanssa. :)
Nää somevaikuttajat käy näköjään kaikenlaisissa brändijutuissa joka päivä. Katon Aarnin ja Pinkun instoja anonyymisivun kautta jossa näkee eilisetkin postaukset, ja löytyy Nivean pilates+lounastapahtumaa, milttonstudio/sini-siivoustuotemediatapahtuma jossa oli joku mulle tuntematon artisti esiintymässä livenä, lidl-ruokailutapahtumaa... eli nää on näköjään ihan vakiojuttuja somettajille, joissa kierretään päivittäin. Outo maailma minulle kun en henkilökohtaisesti seuraa somevaikuttajia enkä piittaa brändeistä oikeastaan yhtään.
Joost seuraa muuten nyt neljää henkilöä ig:ssä. Ne kaks uutta on ne sen ns. Dalttonit jotka menee lavalle sen kaa viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Nää somevaikuttajat käy näköjään kaikenlaisissa brändijutuissa joka päivä. Katon Aarnin ja Pinkun instoja anonyymisivun kautta jossa näkee eilisetkin postaukset, ja löytyy Nivean pilates+lounastapahtumaa, milttonstudio/sini-siivoustuotemediatapahtuma jossa oli joku mulle tuntematon artisti esiintymässä livenä, lidl-ruokailutapahtumaa... eli nää on näköjään ihan vakiojuttuja somettajille, joissa kierretään päivittäin. Outo maailma minulle kun en henkilökohtaisesti seuraa somevaikuttajia enkä piittaa brändeistä oikeastaan yhtään.
Aarnin eilisessä stoorissa sieltä jostain tuotemarkkinointitapahtumasta näkyy tosiaan että sinne oli hommattu joku artisti esiintyy livenä, ja tekstissä lukee että uus sinkku tulossa perjantaina jne. Eli ei ois näköjään tavasta poikkeavaa jos K vetäis vaikka Kotkotin tänään. :)
Siellä se Corrie jo kippistelee Kärpyn kaa :D
Vierailija kirjoitti:
Joost seuraa muuten nyt neljää henkilöä ig:ssä. Ne kaks uutta on ne sen ns. Dalttonit jotka menee lavalle sen kaa viisuissa.
Jotain se Joost tosiaan haluaa viestiä tuolla seuraamisjärjestyllä koska hän porukoineen on intohimoisia somemarkkinoinnista. Ehkä se viesti on "vain" se miten tärkeä artistikollegana K on hänelle, mutta vahva viesti se on. Kun loogisin seuraamisjärjestys olisi ollut tuottaja, sitten Dalttoni-vastineet seuraukseen nyt kun heidän kuuluminen viisuesitykseen ilmoitettiin, ja sen jälkeen aikaisintaan K seuraukseen. Nyt se tunki K:n heti toiseksi seurattavaksi tuonne vakiopoporukkansa ja pitkäaikaisten ystävien keskelle. Ja nää sen kaveritkin on varmasti olleet yhteisymmäryksessä että jeps, tällä järjestyksellä mennään ja markkinoidaan.
Joo, on nykyään paljon käytössä ja tyylikeino. Räpissa ja myös monilla popartisteilla.