Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
17021/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autotune ounounou

Sitä nyt nykyään käytetään melkein joka biisissä ihan tehokeinona. Varsinkin konemusassa ja melkein joka ainoassa suomalaisessakin räppibiisissä on joku autotune jossain. Sillä luodaan tiettyä soundia ihan tarkoituksella. Joskus varmasti paikataan laulutaitoja, mutta usein kyllä ihan vaan luodaan efektiä.

Joo, on nykyään paljon käytössä ja tyylikeino. Räpissa ja myös monilla popartisteilla. 

Vierailija
17022/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autotune ounounou

Sitä nyt nykyään käytetään melkein joka biisissä ihan tehokeinona. Varsinkin konemusassa ja melkein joka ainoassa suomalaisessakin räppibiisissä on joku autotune jossain. Sillä luodaan tiettyä soundia ihan tarkoituksella. Joskus varmasti paikataan laulutaitoja, mutta usein kyllä ihan vaan luodaan efektiä.

Faktat on tiedossa, ja onhan sille paikkansa välillä. Mutta joo, aina sitten ei toimi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17023/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten paljon makuerojan K:n fanikunnassa on... tulee vastaan paljon kommentteja että toi uusi kertsinpätkä nosti odotukset paljon korkeammalle, kun taas ite oon niitä joihin se tuli vähän silleen että ähh. Mutta mä oonkin niitä jotka tykkää Viulunkielestä paljon enemmän kuin Välikuolemasta jne, mutta monella muulla se on toisin.

Vierailija
17024/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten paljon makuerojan K:n fanikunnassa on... tulee vastaan paljon kommentteja että toi uusi kertsinpätkä nosti odotukset paljon korkeammalle, kun taas ite oon niitä joihin se tuli vähän silleen että ähh. Mutta mä oonkin niitä jotka tykkää Viulunkielestä paljon enemmän kuin Välikuolemasta jne, mutta monella muulla se on toisin.

Mä taas oon niin kaikkoruokainen, että mulle ei mikään tyyli erityisesti vaikuta suuntaan tai toiseen. Samoin kun Ccc:ssä joku tykkää ehdottomasti enemmän alkuosasta, joku taas pelkästään loppupuoliskosta, kun taas mä tykkään ehdottomasti koko biisistä kokonaisuutena ja haluan että siinä on molemmat puolet. Samoin tykkään yhtä paljon Viulunkielestä ja Välikuolemasta. Ehkä mulle tärkeintä on menevä biitti ja Kärden ihana ääni 😊

Vierailija
17025/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herralta löytyy jokaiselle jotakin. 😀 Sehän se rikkaus tässä onkin. Mulle kans toimii se aggressiivisempi laulu ja äänimaailma parhaiten, mut sit taas selkeästi konemusa hevikitarointia paremmin. 

Vierailija
17026/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin tosta uudesta pätkästä. Selvästi biisissä yhdistellään eri tyylejä mistä henkilökohtaisesti pidän. Tykkään myös, miten K käyttää ääntään monipuolisesti. Oliko mitään infoa siitä monelta M&G alkaa? Etel oli ollut meikissä niin pohdin, että osallistuuko hän myös K:n tapahtumaan. Tai sitten ihan joku muu juttu. 😃

Vierailija
17027/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli nyt uus ajatus tosta promopätkästä 😅 Että jos K tuntee olevansa kuin stripparina esiintymässä kanalaumalle, kun fanilaumat kiljuu yleisössä 😅

Vierailija
17028/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin tosta uudesta pätkästä. Selvästi biisissä yhdistellään eri tyylejä mistä henkilökohtaisesti pidän. Tykkään myös, miten K käyttää ääntään monipuolisesti. Oliko mitään infoa siitä monelta M&G alkaa? Etel oli ollut meikissä niin pohdin, että osallistuuko hän myös K:n tapahtumaan. Tai sitten ihan joku muu juttu. 😃

Ei ole mitään tietoa. Kutsuttuja on varmaan pyydetty olla hiljaa sen alkamisajankohdasta kun molemmat joiden someja seuraan jotka on julkisesti kertoneet saaneensa kutsun (hollantilainen corrie ja Pinkkupinsku) ei ole kertoneet ajankohdasta mitään, tehneet muita juttuja kaupungilla vaan.

Vierailija
17029/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se m&g ihan yötämyöten kumminkaan voi olla, kun tää hollantilainen fani mainitsi että hänen paluulento on jo joskus aamuyön aikoihin.

Vierailija
17030/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se m&g ihan yötämyöten kumminkaan voi olla, kun tää hollantilainen fani mainitsi että hänen paluulento on jo joskus aamuyön aikoihin.

Mitä myöhempään menee sitä enemmän taivun uskomaan että kyseessä on jotain spessumpaa. Ei niitä jugurtteja iltamyöhällä tartte syödä ihan muuten vaan, kyl ne tos kuuden aikaan ois voitu popsia ihan hyvin.

Vierailija
17031/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurttipippalot taitaa, hollantilainen fani laitto jst twitteriin päivityksen että "tääl sisällä on 26 astetta kuuma". Nyt odotellaan raportteja mitä siellä oikein tapahtuu, nauretaanko vai itketäänkö. :D

Vierailija
17032/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jugurttipippalot taitaa, hollantilainen fani laitto jst twitteriin päivityksen että "tääl sisällä on 26 astetta kuuma". Nyt odotellaan raportteja mitä siellä oikein tapahtuu, nauretaanko vai itketäänkö. :D

*Taitaa alkaa, siis

Vierailija
17033/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja, onko ne järjestäny jonkun sisäbeachin sinne 😆

Jotenkin ahdistavaa et tietää et jotain mielenkiintosta tapahtuu, mut ei yhtään tiedä, et mitä siellä tapahtuu 😃 Tätäkö nyt sitten on se FOMO.

Vierailija
17034/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaja-Aarnikin on kertonut menevänsä sinne äsken. Vieraaksi siis.

Vierailija
17035/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja, onko ne järjestäny jonkun sisäbeachin sinne 😆

Jotenkin ahdistavaa et tietää et jotain mielenkiintosta tapahtuu, mut ei yhtään tiedä, et mitä siellä tapahtuu 😃 Tätäkö nyt sitten on se FOMO.

Mä veikkasin joskus aikoja sitten että sinne ois roudattu pari tonnia hiukkaa, muovinen vesiallas ja rantatuoleja, ja siellä ne saa hörppiä maidonkorvikkeita Kärtsän kanssa. :)

Vierailija
17036/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää somevaikuttajat käy näköjään kaikenlaisissa brändijutuissa joka päivä. Katon Aarnin ja Pinkun instoja anonyymisivun kautta jossa näkee eilisetkin postaukset, ja löytyy Nivean pilates+lounastapahtumaa, milttonstudio/sini-siivoustuotemediatapahtuma jossa oli joku mulle tuntematon artisti esiintymässä livenä, lidl-ruokailutapahtumaa... eli nää on näköjään ihan vakiojuttuja somettajille, joissa kierretään päivittäin. Outo maailma minulle kun en henkilökohtaisesti seuraa somevaikuttajia enkä piittaa brändeistä oikeastaan yhtään.

Vierailija
17037/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost seuraa muuten nyt neljää henkilöä ig:ssä. Ne kaks uutta on ne sen ns. Dalttonit jotka menee lavalle sen kaa viisuissa. 

Vierailija
17038/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää somevaikuttajat käy näköjään kaikenlaisissa brändijutuissa joka päivä. Katon Aarnin ja Pinkun instoja anonyymisivun kautta jossa näkee eilisetkin postaukset, ja löytyy Nivean pilates+lounastapahtumaa, milttonstudio/sini-siivoustuotemediatapahtuma jossa oli joku mulle tuntematon artisti esiintymässä livenä, lidl-ruokailutapahtumaa... eli nää on näköjään ihan vakiojuttuja somettajille, joissa kierretään päivittäin. Outo maailma minulle kun en henkilökohtaisesti seuraa somevaikuttajia enkä piittaa brändeistä oikeastaan yhtään.

Aarnin eilisessä stoorissa sieltä jostain tuotemarkkinointitapahtumasta näkyy tosiaan että sinne oli hommattu joku artisti esiintyy livenä, ja tekstissä lukee että uus sinkku tulossa perjantaina jne. Eli ei ois näköjään tavasta poikkeavaa jos K vetäis vaikka Kotkotin tänään. :)

Vierailija
17039/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se Corrie jo kippistelee Kärpyn kaa :D 

https://x.com/corr1e/status/1783179677533683890

Vierailija
17040/20838 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joost seuraa muuten nyt neljää henkilöä ig:ssä. Ne kaks uutta on ne sen ns. Dalttonit jotka menee lavalle sen kaa viisuissa. 

Jotain se Joost tosiaan haluaa viestiä tuolla seuraamisjärjestyllä koska hän porukoineen on intohimoisia somemarkkinoinnista. Ehkä se viesti on "vain" se miten tärkeä artistikollegana K on hänelle, mutta vahva viesti se on. Kun loogisin seuraamisjärjestys olisi ollut tuottaja, sitten Dalttoni-vastineet seuraukseen nyt kun heidän kuuluminen viisuesitykseen ilmoitettiin, ja sen jälkeen aikaisintaan K seuraukseen. Nyt se tunki K:n heti toiseksi seurattavaksi tuonne vakiopoporukkansa ja pitkäaikaisten ystävien keskelle. Ja nää sen kaveritkin on varmasti olleet yhteisymmäryksessä että jeps, tällä järjestyksellä mennään ja markkinoidaan.