Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Joku tumpussa sai tallennettua tatuointiliven, eli siinä muutama minuutti Kärppyä: https://www.tumblr.com/soizoukoi/748670056119025664/hey-i-recorded-the-…
Vierailija kirjoitti:
janitaautio stoorissa ja reelsissä vähän pidempänä Kärtsää ja Härtsää
Tää oli hauska pikku klippi!
"Europe tour? After summer, maybe october."
https://twitter.com/Corr1e/status/1783225699014242801/mediaViewer?curre…
Niinkuin nyt arvattiinkin. Hyvä, että joku osaa kysyä oleellisia. 🙂
Joo. Hän kysyi myös että onko ne kot kot promoklipit samasta biisistä. Vastaus oli kryptinen. :D
Ja kysyi myös että meneekö Kärtsä Malmön Joostin kaa (maybe? Cant tell?). Ja kuulemma on tehnyt jotain (biisin?) Joostin kanssa!!!
En tiedä onko soveliasta kommentoida mutta Kärppä näyttää jotenkin tosi hyvinvoivalta noissa eilisissä kuvissa 😊
toivottavasti on loman aikana saanut varmasti hullun viime vuoden jäljiltä sekaisin mennyttä elämän hallintaa ja terveempiä elintapoja takaisin. Silloin jaksaa hoitaa hommatkin paremmin kun perusta on kunnossa 🙏
Mun eka primitiivireaktio siihen ananas-tatskaan että apua älä pyörry omassa meet & greetissäsi, ja ettei vaan tulis verenmyrkytystä ennen Böleä. Huvitti itseänikin. :D
Hyvä että siellä on kysytty juuri näitä kiperiä kysymyksiä 🙏🥹 ja Joost x K Collab luultavasti on olemassa, niin kuin veikkasin! En Malta odottaa!
Voi jehna, nyt on kyllä toukokuussa paljon odotettavaa ja jännättävää. 😮 Ehkä ihan hyvä, että tässä sai itsekin vetää happea pari kuukautta, pystyy taas paremmin hyperventiloimaan. 😆
Mc Avuton on uus käärijä :D
Tää on kiva stoori. Rohkea fani tuo Valeria!
https://www.instagram.com/stories/valeriaspis/3353499205329271666
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että siellä on kysytty juuri näitä kiperiä kysymyksiä 🙏🥹 ja Joost x K Collab luultavasti on olemassa, niin kuin veikkasin! En Malta odottaa!
Sama! Mietin että oisko Joost feat Kärtsä.
Onpa tyhmä tatuointi Kärtsän kauniissa käsivarressa. Rukoilen, ettei oo pysyvä
Vierailija kirjoitti:
Typerää esittämistä
dyannehaags stooreissa myös muutama kiva klippi ja kuva eiliseltä, mm. Europapa-tanssia ensin Häärijän ja sitten Käärijän kanssa
Oddygood on jakanut paljon stooreja eiliseltä. Siellä myös kuva/ inuk.tattoo , selviää, että K on itse suunnitellut ananastatskan (oisko jopa itse piirtänyt?) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Mietin että oisko Joost feat Kärtsä.
Tai oma veikkukseni on ettei ole feat. Vaan puhtaasti tasavertainen yhtesibiisi 🤔
Mä oon edelleen siinä eurochacha-leirissä, että moinen mashup tai versiointi olis tehty siihen esc "a little bit more" konseptiin. Haluaisin, että tyypeiltä tulis ihan joku varsinainen yhteisbiisi, mut tällä hetkellä uskon enemmän tuohon. Toivottavasti luuloni on väärä.🙂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko soveliasta kommentoida mutta Kärppä näyttää jotenkin tosi hyvinvoivalta noissa eilisissä kuvissa 😊
toivottavasti on loman aikana saanut varmasti hullun viime vuoden jäljiltä sekaisin mennyttä elämän hallintaa ja terveempiä elintapoja takaisin. Silloin jaksaa hoitaa hommatkin paremmin kun perusta on kunnossa 🙏
Näyttää jotenkin enemmän viisu K:lta taas tai jotakin