Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Sama tyyli melkein kaikilla nuorilla naisilla/tytöillä. Miksi pitää valokuvissa olla kieli pitkällä. Ja melkein kaikki kielet, jotka olen nähnyt ovat likaisia, ällöä.
hei. ei ne reelsit oo kadonnut mihinkään. ne eivät vaan näy feedissä. Pitää mennä profiiln ja sieltä valita nuo reelsit. Siellä ovat tallessa. En tiedä onko tää Instan ominaisuus, että se automaattisesti hävittää ne pääsivulta tietyn ajan jälkeen ja sitten näkyvät vain reelsien alla.
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyli melkein kaikilla nuorilla naisilla/tytöillä. Miksi pitää valokuvissa olla kieli pitkällä. Ja melkein kaikki kielet, jotka olen nähnyt ovat likaisia, ällöä.
Onkos vanha kunnon K:n kielestä triggeröityjä triggeröitynyt nyt muidenkin kielistä, mutta oli kaksi ketjua auki samaan aikaan niin viesti tuli väärään ketjuun? :)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tankotanssipromot hävisivät Kärtsyn instasta? Mahtoiko iskeä paniikki, että nyt ne muutenkin innokkaat fanit innostuvat ihan liikaa! :)
Whaaaat nooooouuu! 😭 Onneks Tumpusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
hei. ei ne reelsit oo kadonnut mihinkään. ne eivät vaan näy feedissä. Pitää mennä profiiln ja sieltä valita nuo reelsit. Siellä ovat tallessa. En tiedä onko tää Instan ominaisuus, että se automaattisesti hävittää ne pääsivulta tietyn ajan jälkeen ja sitten näkyvät vain reelsien alla.
Huh, ehdin jo säikähtää. Siis ihan promoamisen takia tietenkin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tankotanssipromot hävisivät Kärtsyn instasta? Mahtoiko iskeä paniikki, että nyt ne muutenkin innokkaat fanit innostuvat ihan liikaa! :)
Whaaaat nooooouuu! 😭 Onneks Tumpusta löytyy.
Never mind, paniikki peruttu 😅
Mikä tatuointi sille nyt tulee?
Kärpylle tulee näköjään pieni ananas-tatska hauiksen sisäpuolelle. Ei varmaan ihan sitä mitä ne jotka on toivoneet että K ottais toisen tatskan visioi mielessään. xD https://twitter.com/Corr1e/status/1783204381552435235
Aijaijai näyttää kivuliaalta paikalta tatuoida, käsivarren ulkopuolella iho on paljon karaistuneempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kärpylle tulee näköjään pieni ananas-tatska hauiksen sisäpuolelle. Ei varmaan ihan sitä mitä ne jotka on toivoneet että K ottais toisen tatskan visioi mielessään. xD https://twitter.com/Corr1e/status/1783204381552435235
Jatko-osana video Kärtsästä tatuoitavana: https://twitter.com/Corr1e/status/1783205462500127027
Ananas musta ihan söpö ja Kärpälle just passeli aihe, mut toi on vähän nuhaisesti piirretty musta. No heittäytymisestä 12 points taas. 😄
May-day, hukun tähän kuplivaan/ Muut meni, minä jäin kuppilaan /Täällä mä oon, mä ja Celine Diooooon,
Fiksut on lähteny nukkumaan, mut on tuomittu juhlimaan.
Kyllä tässä ihan selkeetä vappu/biletunnaria on tehty, ja Käärijä-tyyliin mukaan on ujutettu nokkelia sanaleikkejä ja kätkettyjä tasoja. Mayday tai May day ... Hukun tähän kuplivaan ja tuomittu juhlimaan.
Tämä tuskin on tulevan levyn painavimmasta päästä, mutta saattaa olla bilebiisinä huomattavasti Auto jäätä parempi. Mut kyllä K:n kevyemmissäkin biiseissä on aina muutakin sisältöä kuin bailabailaa. Siis noistakin sanoituksista tulee mieleen se, että tämä minäkertoja on kohtaloonsa tuomittu ja jotenkin yksin jätetty(Celine Dionin kanssa).
Hollantilainen fani pyys dj:tä soittamaan Europapan tuolla, ja niinhän se sit soitti. xD
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai näyttää kivuliaalta paikalta tatuoida, käsivarren ulkopuolella iho on paljon karaistuneempaa.
Mietin samaa, vaikkei ole tuon isompi leima niin saattaapi vähän kirpaista 😬
Vierailija kirjoitti:
May-day, hukun tähän kuplivaan/ Muut meni, minä jäin kuppilaan /Täällä mä oon, mä ja Celine Diooooon,
Fiksut on lähteny nukkumaan, mut on tuomittu juhlimaan.
Kyllä tässä ihan selkeetä vappu/biletunnaria on tehty, ja Käärijä-tyyliin mukaan on ujutettu nokkelia sanaleikkejä ja kätkettyjä tasoja. Mayday tai May day ... Hukun tähän kuplivaan ja tuomittu juhlimaan.
Tämä tuskin on tulevan levyn painavimmasta päästä, mutta saattaa olla bilebiisinä huomattavasti Auto jäätä parempi. Mut kyllä K:n kevyemmissäkin biiseissä on aina muutakin sisältöä kuin bailabailaa. Siis noistakin sanoituksista tulee mieleen se, että tämä minäkertoja on kohtaloonsa tuomittu ja jotenkin yksin jätetty(Celine Dionin kanssa).
Uskon vieläkin että biisi kertoo henkilöstä joka on saanut potkut ja on nyt työtön ja toimettomana. Kot-kot-kot-pot-kut-kot, kukaan ei ehdi hengata taaskaan, muut lähtee nukkumaan, tää yks on tuomittu juhlimaan...
Ihanan söpö tuo ananastatska! Ja se mielestäni tiivistää hyvin tämän ccc-ilmiön ja K:n brändin yhteen söpöön hedelmään :D Kiva kontrasti tuolle ensimmäiselle Ramstein tatskalle :D
Vierailija kirjoitti:
Ihanan söpö tuo ananastatska! Ja se mielestäni tiivistää hyvin tämän ccc-ilmiön ja K:n brändin yhteen söpöön hedelmään :D Kiva kontrasti tuolle ensimmäiselle Ramstein tatskalle :D
Joo, ei mikään "kattokaa miten kova jätkä mä oon"-piikkilankatatska. Pieni, söpö ja hauska (kuten kantajansa).
Härtsäkin oli näköjään siellä, oddlygoodion työntekijäpaitaan pukeutuneena: https://www.tumblr.com/omppupiiras/748667719533117440/ok?source=share
Hollantilaisfani raportoi että jukurttipippalot on nyt ohi. Tais olla ihan kivaa hänellä.
No huh! 🤪