Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Joost on tylsä eikä mitään yhteistä Käärijän kanssa. Ei yhtään mitään sellaista kuin Bojanilla ja Käärijällä.
Mitä ihmettä. Kai K:lla saa nyt muitakin kv kavereita olla tai musiikillista yhteistyötä. K ja Joost artisteina menee minusta samaan kategoriaan ja on siinä mielessä paljonkin yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Joost on tylsä eikä mitään yhteistä Käärijän kanssa. Ei yhtään mitään sellaista kuin Bojanilla ja Käärijällä.
Pitikö sun oikein tännekin vaivautua hokemaan tota mantraasi?
Joost on supermielenkiintoinen ja raikas tuulahdus.
Nyt tuli hieno yhteiskuva plus videoklippi yhteisjakona molempien instaan. Kauniissa suomalaisessa keväässä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli hieno yhteiskuva plus videoklippi yhteisjakona molempien instaan. Kauniissa suomalaisessa keväässä.
Mitä vaan tämä on niin se on mahtavaa fanikuntien välistä promoa molemmille, kun heidän vibat on niin samantyyppiset heidän on helppo saada yhteisfaneja jotka ovat kiinnostuneita molemmista. Ja molemmat ovat vasta viime vuonna saaneet fanikluntaa oman maansa ulkopuolella eri syistä ja ovat ryhtyneet keikkailemaan eri euroopan maissa, niin on molempien hyödyksi jakaa hieman faneja toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Sinne on kommentoineet jo Joostin tuottaja tantubeats ("Choose your player") ja Bbno$ ("imagine you guys fighting")
Mahtaisko tää olla joku Joostin oma promojuttu, missä kiertää eri paikoissa? Jotenkin noi bussit ja muut julkiset liittyy, kun nytkin ollaan bussipysäkillä ja aiemminkin ollut noita bussipysäkkijuttuja ym. Emt, mä oon niin kujalla. 😄
Ja jospa Ylellä oltiin vaan siitä syystä, että Kärpyn vetimet on siellä puvustamossa?
Tässä kuva ja klippi niille jotka ei käytä instaa:
https://www.tumblr.com/musicalislife/748118664025456640/joost-had-chose…
Mun mielipide on että toi Joostin asu ei oo onnistunut. Jotenkin kotikutoisen ja nopeasti kyhätyn näköinen. K:n asu ammattitaitoisesti tehty ja yksityiskohdat tarkkaan mietitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan tämä on niin se on mahtavaa fanikuntien välistä promoa molemmille, kun heidän vibat on niin samantyyppiset heidän on helppo saada yhteisfaneja jotka ovat kiinnostuneita molemmista. Ja molemmat ovat vasta viime vuonna saaneet fanikluntaa oman maansa ulkopuolella eri syistä ja ovat ryhtyneet keikkailemaan eri euroopan maissa, niin on molempien hyödyksi jakaa hieman faneja toisilleen.
Juu. Oli tämä Hesan touhu mitä hyvänsä, se hyödyttää tosiaan molempia. Noi molempien viisuasut kyllä mun mielestä viittaa vahvasti, että jotain viisuihin liittyvää tuon Pasilassa/Ylellä touhuilun täytyy olla. Eiköhän tämä pian selviä. Hauskaa, että samalla tavalla vaihtoehtoisten artistien polut ristesivät viisujen ansiosta ja mitä ilmeisimmin ovat samalla aaltopituudella ja ystävystyneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisko tää olla joku Joostin oma promojuttu, missä kiertää eri paikoissa? Jotenkin noi bussit ja muut julkiset liittyy, kun nytkin ollaan bussipysäkillä ja aiemminkin ollut noita bussipysäkkijuttuja ym. Emt, mä oon niin kujalla. 😄
Ja jospa Ylellä oltiin vaan siitä syystä, että Kärpyn vetimet on siellä puvustamossa?
Tai Joost on ollut Ylellä haastateltavana, Kärppy on mukana kaverina, ja Matti on ollut töissä hoitamassa Win95miehen juttuja (päivän aiemmat stoorit on liittyneet häneen) ja K on vienyt Joostin moikkaamaan suomen viisudelegaatiota kun kerran ovat Ylellä. Sitten Matti vaan liittynyt porukan jatkoksi töiden jälkeen. Hypoteeseja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne on kommentoineet jo Joostin tuottaja tantubeats ("Choose your player") ja Bbno$ ("imagine you guys fighting")
Mistäs Joost ja Bbno$ tunsivatkaan toisensa? Oliko niillä joku collab joskus?
Toi bussipysäkkipunnerrusvideo on just sellaista randomsketsejä mitä oletin että nämä tekisivät yhdessä. Seuraavaksi sitten joku feikki taistelusketsi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on että toi Joostin asu ei oo onnistunut. Jotenkin kotikutoisen ja nopeasti kyhätyn näköinen. K:n asu ammattitaitoisesti tehty ja yksityiskohdat tarkkaan mietitty.
Ihmiset näkee nämä niin eri tavalla, kun itse ajattelen että se on hieno. 😃 Etenkin omassa kontekstissaan. Mulla on myös mielikuva, että Alankomaat panostaa viisuihin paljon rahallisesti, mutta en tiedä mistä se mielikuva on tullut..
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. 😄 Näyttää just siltä, et joku random sininen puku on vaan annettu jollekin muotoilun koulutusohjelman opiskelijalle vähän muokattavaksi edgympään muotoon, ja sit sillä ei ole ollut edes samaa sinisen sävyä kankaissa, vaan levikkeet sun muut taskut on tarvinnut vääntää eri sinisellä. 🤭
Kärpyn asu taas todella on käsityötaikureiden ja huippusuunnittelijoiden taidonnäyte.
Kärpyllä laski seuraajat ig:ssä parin viime päivän aikana 485 t -> 483 t, mut nyt näköjään ton Joost postauksen myötä vähän palautui. 😄
T. Tilastorunkkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Joost ja Bbno$ tunsivatkaan toisensa? Oliko niillä joku collab joskus?
Joo, bbno on fiittinä yhdellä Joostin biisillä jokunen vuosi taaksepäin.
Tanssija-Jesse on myös kommentoinut liekinkuvilla Kärppä-Joost -postaukseen, mutta onhan hänkin hollantilainen, joten ei ihme! :)
Siellä ne oli Kuumaan levyjulkkareissa :D
https://www.tumblr.com/mrgintsu/748134099275890688/jere-took-joost-as-h…
Jaahas. Nyt sit K:n ja Joostin yhteinen kotkot-tanssi tiktokissa.
https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7359475350549613856?lang=…
Shippiketju on olemassa...