Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
16561/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen tosiaan tuo Oddlygoodin kilpailu, kun voittajia ei vieläkään olla julkaistu ja itse beach partykin on jo viiden päivän päästä. 😀 Täytyy todella toivoa ettei ne ole ulkona, koko ens viikoksi luvattu niin hyytävää keliä. 😆 

Voittajat ovat kyllä varmasti saaneet tiedon. Discordissa ja twitterissä olen ainakin nähnyt pari tyyppiä, jotka kertoivat voittaneensa. Vähän veikkaan, että tässä Kärtsä-kilpailun postauksessa on tehty virhe siinä, että sanoivat julkaisevansa voittajat instassa. Ainakin parissa muussa OddlyGood-kilpailussa sanotaan vain, että voittajat saavat tiedon yksityisviestillä. 

Vierailija
16562/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoska on taas noussu radiosoittolistalla: https://ifpi.fi/lista/radio/2024/16/ - nyt jo neljäs.

Kärtsän ig:ssä tägätyistä löytyy myös postaus aiheesta.

Tämä on kyllä hieno juttu, että tuosta biisistä tuli myös radiohitti. Se ei kuitenkaan ole ihan samalla tavalla poppia tai muuten radioystävällinen kuin monet muut tuolla listalla. Onhan se bängeri ja korvamato kyllä ja jännällä tavalla kestää luukuttamista.  (Off topicina muuten. Huvittaa, että tolla listalla on Zara Larssonin biisi, mutta kuvana on Tommi Läntinen. Se on ollut siellä jo jonkun aikaa. Taisin muutama viikko sitten katsoa ja moka oli jo silloin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16563/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen tosiaan tuo Oddlygoodin kilpailu, kun voittajia ei vieläkään olla julkaistu ja itse beach partykin on jo viiden päivän päästä. 😀 Täytyy todella toivoa ettei ne ole ulkona, koko ens viikoksi luvattu niin hyytävää keliä. 😆 

Voittajat ovat kyllä varmasti saaneet tiedon. Discordissa ja twitterissä olen ainakin nähnyt pari tyyppiä, jotka kertoivat voittaneensa. Vähän veikkaan, että tässä Kärtsä-kilpailun postauksessa on tehty virhe siinä, että sanoivat julkaisevansa voittajat instassa. Ainakin parissa muussa OddlyGood-kilpailussa sanotaan vain, että voittajat saavat tiedon yksityisviestillä. 

En mä kyllä itsekään haluaisi, että nimeäni tai instatilini nimeä julkaistaisiin missään, vaikka olisinkin voittanut kyseisessä kilpailussa. Varsinkin kun kilpailuehdot ei velvoittaneet mihinkään sellaiseen. 

Vierailija
16564/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotkotin mainoskampanja on kyllä lähtenyt hyvin käyntiin tikotkissa :D ekalla pätkällä on 1,2M katselua ja K+Joost pätkällä on +700k alle päivässä. 

Vierailija
16565/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kotkotin mainoskampanja on kyllä lähtenyt hyvin käyntiin tikotkissa :D ekalla pätkällä on 1,2M katselua ja K+Joost pätkällä on +700k alle päivässä. 

Oli Kärpyltä hyvä veto ns. kasvattaa nälkää, nyt me syödään sen kädestä kun vihdoin saadaan jotain, ihan sama mitä 😅

Vierailija
16566/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan hirveä, en tiedä miksi tuota kotkotusta edes kutsuisi. Todennäköisesti se on pelkkää pelleilyä.

Vierailija
16567/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se Joost siis edelleen Helsingissä on, en toki tiedä miten reaaliajassa postailee. 

Vierailija
16568/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan hirveä, en tiedä miksi tuota kotkotusta edes kutsuisi. Todennäköisesti se on pelkkää pelleilyä.

En mäkään välttämättä siihen kotkotukseen ihastunein ole, enkä kappaleen teemaankaan, mut ei hutkita ennen kuin on tutkittu. 😀

Mä oon ihan onnellinen, että Ruoska tuli valituksi UMK:hon tuon Kot Kotin sijaan, se oli sille kyllä juuri otollisin platformi. 

Vierailija
16569/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Käärijä miehistyisi ja heittäisi myös sen boleronsa jorpakkoon. Sen voisi lahjoittaa vaikka Ylen arkistoon tai jos Ylellä oma museo niin sinne.

Vierailija
16570/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Käärijä miehistyisi ja heittäisi myös sen boleronsa jorpakkoon. Sen voisi lahjoittaa vaikka Ylen arkistoon tai jos Ylellä oma museo niin sinne.

Mitä ihmettä? Meinaatko, että K ei ole riittävän miehekäs sun makuusi? Miten bolero tähän liittyy? Anteeksi nyt vaan, mutta minusta tällaiset kommentit on kyllä ihan älyttömiä. Siis se viisuasu on niin ikoninen, ettei sitä tietenkään voi kokonaan hylätä. Tänäänhän myös Teemu Muurimäki teki instaan postauksen koko viisulookista ja miten on saanut äskettäin esitellä sen syntyä ja siihen liittynyttä ilmiötä Los Angelesissa. Sitähän ei tietenkään vielä tiedetä, tuleeko bolero olemaan osa lavasowta enää millään tavoin. Se, että nyt on taas sen kanssa kuljeskellut Joostin kanssa, liittyy ihan saletisti johonkin viisuhommaan ja on ihan siksi ollut päällä. Ainakin nuo somepostaukset ovat olleet sekä Joostin että Käärijän näkyvyyden boostausta juuri viisujen kontekstissa ja viisuyleisölle. 

Oikeasti minua ihmetyttää nämä jatkuvat epäilyt K:n ja hänen tiiminsä kykyyn ymmärtää asioita... Jospa taas maltettaisiin odottaa Böleä ja vasta sitten arvioidaan asuja ja biisejä ja showta yms. 

Vierailija
16571/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään välttämättä siihen kotkotukseen ihastunein ole, enkä kappaleen teemaankaan, mut ei hutkita ennen kuin on tutkittu. 😀

Mä oon ihan onnellinen, että Ruoska tuli valituksi UMK:hon tuon Kot Kotin sijaan, se oli sille kyllä juuri otollisin platformi. 

Mut se mun pitää lisätä vielä tuosta Kot Kotista, että mun ehdottomia lemppareita K:n tuotannosta on juuri ne dnb biisit, niin siksi odotan tätä uuttakin ihan innolla. 

Vierailija
16572/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että kotkotista on tulossa aikamoinen bängeri. Se tule hyvin todennäköisesti soimaan tulevana kesänä vähän siellä täällä ympäri Eurooppaa ja mahdollisesti vähän muuallakin maailmassa. Ja tulee olemaan kova meininki keikoilla! :) 

Vierailija
16573/20844 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Meinaatko, että K ei ole riittävän miehekäs sun makuusi? Miten bolero tähän liittyy? Anteeksi nyt vaan, mutta minusta tällaiset kommentit on kyllä ihan älyttömiä. Siis se viisuasu on niin ikoninen, ettei sitä tietenkään voi kokonaan hylätä. Tänäänhän myös Teemu Muurimäki teki instaan postauksen koko viisulookista ja miten on saanut äskettäin esitellä sen syntyä ja siihen liittynyttä ilmiötä Los Angelesissa. Sitähän ei tietenkään vielä tiedetä, tuleeko bolero olemaan osa lavasowta enää millään tavoin. Se, että nyt on taas sen kanssa kuljeskellut Joostin kanssa, liittyy ihan saletisti johonkin viisuhommaan ja on ihan siksi ollut päällä. Ainakin nuo somepostaukset ovat olleet sekä Joost

Kiitos vinkistä, noihan oli ihan hillittömät noi munapussit ja back uppien back upit 😁

Vierailija
16574/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Joost puhuu Käärijästä, ja kuinka soitti sille Europapan jo eurotourilla. 🙂

Vierailija
16575/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Joker Out -kuvio siis kaluttu loppuun? Ketjukin on lukittu ja ehkä jo lopullisesti?

Vierailija
16576/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Joker Out -kuvio siis kaluttu loppuun? Ketjukin on lukittu ja ehkä jo lopullisesti?

Jos emoketjusta puhut, uusi on ollut olemassa lukituksesta lähtien ja jatkaa ihan samaa vauhtia kuin ennenkin.

Vierailija
16577/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yks filippiiniläinen reaktiovideoiden tekijä on nyt tehny reaktiovideon Joostin ja Kärtsän kohtaamisesta 😀

Vierailija
16578/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Joost puhuu Käärijästä, ja kuinka soitti sille Europapan jo eurotourilla. 🙂

Deep conversations ja we clicked right away. 🥹 Ja että toivoi tapaavansa Kärtsän pian ja etsi halpoja lippuja Suomeen joka päivä. Sit 5 päivää myöhemmin: BOOM. 

Tää on kyl tosi mieltä lämmittävä ystävyys. 

Vierailija
16579/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin laskelmoitua "ystävyyttä".

Vierailija
16580/20844 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin laskelmoitua "ystävyyttä".

Että mua oksettaa nämä kyyniset "ei se ja se voi oikeasti olla ystäviä, laskelmoitua markkinointia vaan kaikki". Ensin se oli B ja K, nyt näköjään myös Joost ja K.

Aika ankea pitää oman elämän olla, jos kaikessa näkee (tai haluaa nähdä) aina vain hyötymistä ja hyväksikäyttöä. Ja ihan sama onko tämä trollausta vai ei, tätä samaa virttä on veisattu jo niin pitkään että nyt meni oma kuppi nurin.🤬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi