Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Joost Klein K:n ja Häärijän luona (Häärijän postaus)? Saataisiko yhteisbiisi 👀 Se olisi mahtavaa, Joost on mieletön esiintyjä ja noiden draivi sopii yhteen.
JEE!! Tää tuli kyllä AIVAN puskista! :D
Siis en osannut tällaista käännettä ollenkaan odottaa! Joost Suomessa? Ja Häärijä vastassa?!?
Kärtsäkin taitaa olla vastassa, ja on filmaaja. Ainakin Joost katsoo kameran takana olevaa henkilöä siihen tapaan että joku tuttu naama on kyseessä. Ja ihan pienoinen K-naurahdus kuuluu, semmoinen kun se yrittää pidätellä naurua. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon kyllä innoissani! Tykkään Joostista, ja tuli sitten collabia tai ei, niin jotain varmasti saamme nähdä. Jos ei muuta niin kivaa somekontsaa.
Mulle ei Joostin musa iske, mutta vaikuttaa mainiolta hahmolta ja ihan mahtavaa, miten K on päässyt verkostoitumaan 🤩 Toivotaan että tulisi ainakin someen jotain hauskaa, K kun on nyt muutenkin selvästi herännyt horroksestaan 😅
Tää on tosi kivaa! :D Luulin että ainoa tapa että saataisiin yhteissometusta näiltä kahdelta olisi että K piipahtaa joko prepartyissa tai mamlössä vierailemassa samaan aikaan, minkä sitten ajattelin ettei se tule tapahtumaan kun K on kiireinen Suomessa eikä ole mukana viisuissa muutenkaan. En sit ajatellut et menisi niin päin että Joos tulee käväisemään Suomessa. Odotan innolla typeria huumoriklippejä. :D
JOOST!!! Oikeasti kiljahdin (yksin kotona) kun näin stoorin. 💚💚
Siis, olisin voinu kuvitella et jos Joost tulee Suomeen, niin Windows95man ja Henri olis ekana nähty sen kanssa tälleen viisuaikaan. Mut siellä olikin Härtsä (ja Kärtsä). Ei hitto, nyt nousi serotoniinit taivaisiin.
Mä en ymmärrä ollenkaan tätä Joost-intoilua, mutta kiva että toisilla on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on K:n kaveri ja sillä on aika samanlainen huumorintaju kuin K:lla, eli meemimäistä "paskaa huumoria" (K:n omin sanoin). Niin on ihan järkeenkäypää että monet tykkää molemmista. J on some- ja esiintymistyyliltään itse asiassa paljon lähempänä K:ta kuin T on, J on samalla tavalla nauravainen ja itseironinen kuin K, ja hänellä on eräänlainen bändikaveriporukka ympärillään jotka toimii taustalla eri rooleissa kuten Härtsä ja Dalttonit K:lla.
Musatyylit on vähän eri. Räppi, huumori ja konemusa on molemmilla pohjalla, mutta J on sellaiseen saksalaiseen ysäridiskoelektroniseen päin enemmän kun K on tietty raskampaan, Suomi-iskelmään ja d&b-musaan kallellaan.
Joost on iloinen yllätys, ihan sama vaikka hengaisivat vain kavereina. Jo siellä K:n keikalla (oliko Belgiassa), jonne Joost tuli vierailulle heillä vaikutti synkkaavan hyvin. Joost on muuten minun mielestä tosi taitava kaikessa media, suhde ja some geimissä. Huomaa noissa Viisujutuissakin, että on muihin moniin artisteihin verrattuna ihan eri levelillä. Niin kuin K myös, vaikka eri tavalla. Pakko arvostaa. UMK ja WM95M /Henrillä on myös peli hallussa, mitä olen seurannut 😄
Toivottavasti se on menossa johonkin radiohaastikseen, vaikka YleX:lle tai jotain. Joku takuulla kysyisi siltä Kärtsästä niin saataisiin tietää vähän enemmän heidän tapaamisesta.
Twitterissä joku oli maininnut jonkin hollantilaisen pikkuhaastiksen jossa Joost kertoi tavanneensa K:n ekaa kertaa siellä K:n Belgian keikalla, ja että he ystävystyivät siellä. Mutta olisi kuva kuulla vähän enemmän miten tuollaiset jutut tapahtuu, kuka otti kehen yhteyttä ja milloin jne. :)
Hmmm. oliko sittenkään sattumaa, että siinä K:n studiokuvassa, jossa oli kana soi Joostin Europapapa. Mitä jos se yhteisbiisi onkin jo tehty. Kuva vaikutti aluksi niin randomilta, mutta sitten kana sai selityksen niin olisiko sille Joostin biisillekin selitys kun se oli vähän random 🤔👀
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. oliko sittenkään sattumaa, että siinä K:n studiokuvassa, jossa oli kana soi Joostin Europapapa. Mitä jos se yhteisbiisi onkin jo tehty. Kuva vaikutti aluksi niin randomilta, mutta sitten kana sai selityksen niin olisiko sille Joostin biisillekin selitys kun se oli vähän random 🤔👀
Ei se ainakaan KotKot ole, kun sen virallinen nimi on jo Tiktokissa (se tiedosto on jotenkin suoraan linkattu julkaisijan tietokantaan, kuten opimme Universalin keissistä) eikä siinä ole mitään fiittimerkintää. Ehkä K vihjaili siinä vaan että J on tulossa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä🙂
Mul on vähän silleen, että en oo juurikaan tutustunut Joostin tuotantoon, tiedän hänet vain Kärpyn kautta.
Mutta koska rakastan Kärppyä, niin Kärppy's friends are my friends. 💚 Ja intoilen täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olin aiemmin aika välinpitämätön Joostia kohtaan, vaikka se K:n keikalla vierailu Eurotourilla oli herttaista. Nyt kun näin hänet Viisujen prepartyissa niin jotenkin lämpenin hänelle. Kiva lisä K:n kaveripiiriin. Europapa jäänyt myös päähän soimaan vaikka aluksi en siitä innostunut 😄💚
Oletettavasti eilen illalla tullut kun näkyy nuo lentokentän liikkeet jo olevan suljettuina. Ja myös Joostin omat stoorit puhuisi sen puolesta. Nyt kyllä kiinnostaa kovasti mitä juonivat.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se on menossa johonkin radiohaastikseen, vaikka YleX:lle tai jotain. Joku takuulla kysyisi siltä Kärtsästä niin saataisiin tietää vähän enemmän heidän tapaamisesta.
Twitterissä joku oli maininnut jonkin hollantilaisen pikkuhaastiksen jossa Joost kertoi tavanneensa K:n ekaa kertaa siellä K:n Belgian keikalla, ja että he ystävystyivät siellä. Mutta olisi kuva kuulla vähän enemmän miten tuollaiset jutut tapahtuu, kuka otti kehen yhteyttä ja milloin jne. :)
Ai ne on pitäneet yhteyttä siitä keikasta lähtien, kiva juttu. Jotenkin olen aistivinani, että K toivoisi Viisuissa Joostin voittoa 😁 Mut ei ihme, jos on frendejä.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti eilen illalla tullut kun näkyy nuo lentokentän liikkeet jo olevan suljettuina. Ja myös Joostin omat stoorit puhuisi sen puolesta. Nyt kyllä kiinnostaa kovasti mitä juonivat.
Niin minuakin kiinnostaa. Toivottavasti jotain muruja edes saataisiin siitä, mitä ovat puuhailleet.
Vierailija kirjoitti:
Onko joost niinku juusto
Pikemminkin kuten jousto, mutta ilman sitä vikaa o:ta. Joust.
Nonih, heti alkoi. Ja Kärtsällä bolero päällä, ja J:llä sininen europapapukunsa. Ne on... jossain. Ehkä joku kuvauslukaali
Nyt oon kyllä innoissani! Tykkään Joostista, ja tuli sitten collabia tai ei, niin jotain varmasti saamme nähdä. Jos ei muuta niin kivaa somekontsaa.