Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Onko jossain keskusteltu Bölen etkoista, onko kukaan bongannut näiltä aiheeseen liittyviltä palstoilta? Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Nyt sit K:n ja Joostin yhteinen kotkot-tanssi tiktokissa.
https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7359475350549613856?lang=…
Saataiskohan tästä uus tiktok-tanssi trendi 👀
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain keskusteltu Bölen etkoista, onko kukaan bongannut näiltä aiheeseen liittyviltä palstoilta? Tietäjät tietää.
Joo, emossa on ollut jotain juttua. Laivanrakentaja on organisoimassa, ja pyysi olla yhteydessä meilitse. Mut siis, mä en oo tietäjä lainkaan, mutta osui silmään kun siellä pyörin.
Kärtsä ja Jukka fan art. Kot kot!
https://www.tumblr.com/jimberooni/748179726696349696/sorsa-kana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat! :D
Ehkä Europapa sit seuraavaks.
En kyllä tykkää kummastakaan renkutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tykkää kummastakaan renkutuksesta.
Aha, no ei se mitään. Kärtsällä riittää biisejä kuunneltavaksi paljon muitakin. Ja Joostillakin. :)
K ja Joost ovat kyllä tehneet paljon sisältöä yhdessä! Rn kyllä yhtään ihmettelisi jos heiltä tulisi ulos yhteisbiisi viisujen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, emossa on ollut jotain juttua. Laivanrakentaja on organisoimassa, ja pyysi olla yhteydessä meilitse. Mut siis, mä en oo tietäjä lainkaan, mutta osui silmään kun siellä pyörin.
Yes. Kiitti, laitan sille mailia.
Alan olla jo kyllästynyt K:n yhteistyökuvioihin muiden artistien kanssa ja vielä kyllästyneempi kun ihmisten mielestä K:n pitäisi tehdä collabit suunnilleen jokaisen kanssa joka on sen tavannut.
Odotan Käärijää yksinään vetämään keikkansa; ei yllätysesiintyjiä lavalle, ei muita artisteja, ei Häärijää, eikä todellakaan yleisöstä ketään.
Onkohan liikaa pyydetty ?
Vierailija kirjoitti:
Alan olla jo kyllästynyt K:n yhteistyökuvioihin muiden artistien kanssa ja vielä kyllästyneempi kun ihmisten mielestä K:n pitäisi tehdä collabit suunnilleen jokaisen kanssa joka on sen tavannut.
Odotan Käärijää yksinään vetämään keikkansa; ei yllätysesiintyjiä lavalle, ei muita artisteja, ei Häärijää, eikä todellakaan yleisöstä ketään.
Onkohan liikaa pyydetty ?
Juurihan sillä on kokonainen levy tulossa ulos, kyllä niitä yksinbiisejä saat vaikka millä mitalla. En kyllä tiedä ketään artistia, jolla ei olisi yhteistyökuvioita muiden artistien kanssa, joten sen suhteen saattaa olla liikaa pyydetty.
Ruoska on taas noussu radiosoittolistalla: https://ifpi.fi/lista/radio/2024/16/ - nyt jo neljäs.
Kärtsän ig:ssä tägätyistä löytyy myös postaus aiheesta.
Mäkin kyllä odotan eniten ihan vaan Kärpyn biisejä, ilman fiittejä, vaikka tarkoin valitut fiititkin kyllä kiinnostelee. Siitä oon myös samaa mieltä, että liikaa annetaan musamaailmassa painoarvoa fiittauksille, kun ne harvoin on ihan kauhean onnistuneita. Toivon myös todella, että mitään fiittejä ei lähdetä vain fandomin painostuksen pohjalta tekemään.
Mut K x Joost kyllä ajatuksena innostaa itseäni. Jostain syystä K x JO taas ei niin yhtään.
Mä taas otan ilolla ja mielenkiinnolla kaiken vastaan, mitä vaan tulee. Toki monet collabit sinänsä ei mulle tuo mitään lisää, kun en oikeastaan oo kiinnostunut juurikaan mistään muista artisteista kuin Käärijästä, noin yleensä. Mutta en mä silti mieti sitä niin että "Eih, miks tässä pitää taas olla muita mukana!". Sen sijaan kaikki missä on mukana Kärtsä, kelpaa mulle, ja musta on kiva seurata jos hänellä ja muilla artisteilla tuntuu olevan hauskaa yhdessä. Se on mulle collabien suurin anti.
Minusta kaikki K:n collabit on olleet hauskoja vaikka K:n omasta tuotannosta tykkään ehkä kuitenkin eniten tähän mennessä. Tuossa Jokerit yhteisbiisissä lähinnä mietityttää, että noiden tyylit ja imagot on artisteina tosi erilaiset. Eri asia olisi jos vaikka B yksin fiittaisi K:n biisillä. Muutenkin jotkut tuntuu toivovan yhteisbiisiä muista kuin musiikillisista syistä ja en jaksaisi sitä osapuolten lyttäämistä kun/jos omat toiveet ei täyty (mikä todennäköistä). Mielenkiinnolla kyllä näkisin minkälaisen biisin Joksut ja K saisi aikaan jos joskus saavat siihen hyvän idean. Hyvä vaan että ei siihen pelkästä fandomin toiveesta lähde.
Aika erikoinen tosiaan tuo Oddlygoodin kilpailu, kun voittajia ei vieläkään olla julkaistu ja itse beach partykin on jo viiden päivän päästä. 😀 Täytyy todella toivoa ettei ne ole ulkona, koko ens viikoksi luvattu niin hyytävää keliä. 😆
"Muutenkin jotkut tuntuu toivovan yhteisbiisiä muista kuin musiikillisista syistä ja en jaksaisi sitä osapuolten lyttäämistä kun/jos omat toiveet ei täyty (mikä todennäköistä)."
Tämä!