Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
2781/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereille kudotaan villasukkia, mutta mitä Tommylle ja Kärtsälle voisi tehdä?

Vierailija
2782/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjaita. 😈 T hevosmiehenä arvostais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus ehdotti, että niille vois tehdä kans villasukat, joissa toisessa lukee it's crazy ja toisessa it's party.

Vierailija
2784/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus ehdotti, että niille vois tehdä kans villasukat, joissa toisessa lukee it's crazy ja toisessa it's party.

Tommyhan oli Kazakstanissa toppatakki päällä siinä videolla, varmaan arvostaisi lämpimiä villasukkia niiden tonnin kumisaappaiden alle. 💚

Vierailija
2785/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ja kuulostaa siltä, että Varkaudessa on ollut aivan järjetön meno päällä! Madmarialla postaus myös menestyneestä yksilöstä, jota on sitäkin vedetty aika suurella tunteella siellä. Oispa ollu siellä, täytyy varmaan talvella alkaa harrastaa ihan kotimaan matkailua Kn perässä.

Vierailija
2786/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ja kuulostaa siltä, että Varkaudessa on ollut aivan järjetön meno päällä! Madmarialla postaus myös menestyneestä yksilöstä, jota on sitäkin vedetty aika suurella tunteella siellä. Oispa ollu siellä, täytyy varmaan talvella alkaa harrastaa ihan kotimaan matkailua Kn perässä.

Suosittelen ehdottomasti! En voi uskoa, että eilen on soinut mm. siitä viis, menestynyt yksilö ja morgan. 💚 Sekä tietysti icip!

Vierailija
2787/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on komea tuo K:n turvamies 😂

https://www.tumblr.com/submariini/727284501408022528/walking-with-the-p…

Kuka noista?

Oik p vihreätakkinen toki. Olen varannut sen jo häihin 😀

Vierailija
2788/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ehdottomasti! En voi uskoa, että eilen on soinut mm. siitä viis, menestynyt yksilö ja morgan. 💚 Sekä tietysti icip!

Mut mistä raha, kyllä vtuttaa olla köyhä.

Vierailija
2789/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on komea tuo K:n turvamies 😂

https://www.tumblr.com/submariini/727284501408022528/walking-with-the-p…

Kuka noista?

Oik p vihreätakkinen toki. Olen varannut sen jo häihin 😀

Mä olen kyllä kateellinen sille, joka toisella palstalla varasi itselleen mysteerimiehen...

Vierailija
2790/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko varaton opiskelija olen myös, mutta K n takia on välillä menty makaronilinjalla. 😅 En suosittele toki kenellekkään.

Vierailija
2791/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko varaton opiskelija olen myös, mutta K n takia on välillä menty makaronilinjalla. 😅 En suosittele toki kenellekkään.

No niin minäkin olen opiskelija ja mulla tota elätettävääkin löytyy kotoota. Et ihan itsekäskään ei tässä voi olla :D

Vierailija
2792/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiömäistä K/T fanitaidetta. Huomauttaisin ja varoittaisin, että on sitten K18 kamaa.

https://www.tumblr.com/williamlathier/727291462594772992?source=share

Vierailija
2793/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä settilistalla hellitty paikalle tulijoita. Morganin jos kuulis ite livenä tuossa reilu kuukauden päästä, niin eläisin jo pelkästään sillä kokemuksella kepeästi loppuvuoden.

Vierailija
2794/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2795/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä viis on nyt ilmeisesti lyhyen ajan sisään soinut kolmesti. Toivo on olemassa, että kuulen sen vielä joskus livenä. Toinen on punainen marli, mutta se on vedetty kesällä vain kerran.

Vierailija
2796/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiömäistä K/T fanitaidetta. Huomauttaisin ja varoittaisin, että on sitten K18 kamaa.

Nacen&Janin kuva tulee mun makkarin kattoon, Kärtsän ja Bojanin isoimmalle seinälle. No tämä kuva mullisti ehkä tulevan järjestyksen. Täytyy miettiä tarkasti niille sopivat paikat.

Vierailija
2797/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nacen&Janin kuva tulee mun makkarin kattoon, Kärtsän ja Bojanin isoimmalle seinälle. No tämä kuva mullisti ehkä tulevan järjestyksen. Täytyy miettiä tarkasti niille sopivat paikat.

Suoraan ulko-oveen vaan. Karkoittaa ei toivotut vierailijat.

Vierailija
2798/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun ei tuo vetoa ollenkaan.

Ei näytä yhtään Tommylta tuo.

Vierailija
2799/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä enää ollenkaan itseäni, koska jostain syystä juuri tämän tyyppiset kuvat ovat mulle niin HOT. Ja mä kun olen pitänyt itseäni kuivakkaana heteronaisena, jolle ei varsinkaan homoerotiikka ole mitenkään ollut kuumaa kamaa, lähes päinvastoin. Ja nyt en muuta tekisikään kuin katselisi näitä.

Vierailija
2800/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kyselee vieläkin sen sukkanauhan perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi