Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, jotka osti sen ruutu+ liven stadikalle, muistuttaisin tässä vaan, että katseluaika loppuu huomenna!
Mä en edes jaksanut katsella sitä uudelleen, kun siitä oli poistettu icip, vaikka toki oli odotettavissa kyllä.
Löysin tänään koko keikan Youtubesta, mukana myös icip:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi muraali naurattaa mua :D
https://www.tumblr.com/pigeonneaux/727261833887727616?source=share
Voi apua :D Mitähän tähän sanois..
Toi silmien väri ja lävistysten paikka on iso moka, eikö he ole sen vertaa kuvaa katsoneet. 🤦
Ja tässä ei näy, mutta käden mittasuhteet on myös aivan järkyttävät. Näyttää olevan kolme kertaa turvonnut alkuperäisestä.
Jep, varsinkin kun Kärtsän kädet on ihanat ja sirot!
Fanitan niin K:n käsiä 😊
Saa nähdä, onko sun viesti täällä vielä huomenna.😂 Joku vainoaa noita käsi viestejä.
Minä unohdin katsoa sen uudelleen, en edes vilkaissut Kaijan osuutta... En kadu penniäkään! :D Näin K:n ja T:n yhdessä lavalla... se on korvaamattoman arvokasta jo itsessään!
Miten muuten ne Kuumaan palkinnot olivat vain Johanneksen nimellä? Minä en tiedä Kuumaasta tai tuosta palkinnosta, mutta luulin että koko bändi palkittaisiin...
Tommy ei ole edes tekemisissä oman isänsä tai sisarustensa kanssa, joten eiköhän siitä voi päätellä jotakin. Äidin kanssa sitten taas tosi läheiset välit ilmeisesti, vaikka ovat kuulemma myös tapelleet rajusti. ETV:llä oli ainakin joskus juttu tästä, mutta en tiedä, onko enää. ETV on siis paikallinen muoto ns. Yle Areenasta. En usko, että kukaan homofoobikko vain queerbaitingin takia riskeeraisi välit omiin perheenjäseniin, vaikka taustalla taisi aika paljon muutakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi silmien väri ja lävistysten paikka on iso moka, eikö he ole sen vertaa kuvaa katsoneet. 🤦
Ja tässä ei näy, mutta käden mittasuhteet on myös aivan järkyttävät. Näyttää olevan kolme kertaa turvonnut alkuperäisestä.
Saa nähdä, onko sun viesti täällä vielä huomenna.😂 Joku vainoaa noita käsi viestejä.
Mitä? Mitä? Eihän ne ole mitään pahaa tehnyt! Päinvastoin, ovat suloiset ja tekevät paljon hyvää ja tarpeellista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mitä? Eihän ne ole mitään pahaa tehnyt! Päinvastoin, ovat suloiset ja tekevät paljon hyvää ja tarpeellista työtä.
Niinpä ja ne kädet ovat koskettaneet mm. Bojania, muita Jokereita ja Tommya. Olen kateellinen Kärtsän käsille.
Vierailija kirjoitti:
Tommy ei ole edes tekemisissä oman isänsä tai sisarustensa kanssa, joten eiköhän siitä voi päätellä jotakin. Äidin kanssa sitten taas tosi läheiset välit ilmeisesti, vaikka ovat kuulemma myös tapelleet rajusti. ETV:llä oli ainakin joskus juttu tästä, mutta en tiedä, onko enää. ETV on siis paikallinen muoto ns. Yle Areenasta. En usko, että kukaan homofoobikko vain queerbaitingin takia riskeeraisi välit omiin perheenjäseniin, vaikka taustalla taisi aika paljon muutakin olla.
En uskonut viettäväni iltaa virolaisessa Yle Areenassa, mutta Tommyn nimellä löytyy ainakin 4 eri pätkää/ohjelmaa. Täällä katselen parhaillaan häntä hevosten kanssa ja sanaakaan en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten ne Kuumaan palkinnot olivat vain Johanneksen nimellä? Minä en tiedä Kuumaasta tai tuosta palkinnosta, mutta luulin että koko bändi palkittaisiin...
Johannes on tehny paljon muutakin kuin Kuumaata ja oli siis ihan omana itsenään ehdolla. Saatto Kuumaakin jossain kategoriassa olla ihan kokonaisuutena (saatan kyllä sotkea johonkin toiseen palkintogaalaan) mutta eivät saaneet palkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja ne kädet ovat koskettaneet mm. Bojania, muita Jokereita ja Tommya. Olen kateellinen Kärtsän käsille.
Ja Johannesta, Jesseä, Jukkaa....etc.
Mun kaveri sanoi, että Tommy on mukava faneilleen. Onko muilla kokemusta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri sanoi, että Tommy on mukava faneilleen. Onko muilla kokemusta asiasta?
Kokemusta ei, mutta onhan täälläkin liikkunut se stoori, jossa Tommy vastusti järkkäreitään ja kiipesi sen yhden pöydän yli päästäkseen moikkaamaan faniaan.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja lämmin on, ei ollenkaan kiusallinen. Esittää itsekin kysymyksiä ja tutumpia fanejaan halaa oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja lämmin on, ei ollenkaan kiusallinen. Esittää itsekin kysymyksiä ja tutumpia fanejaan halaa oma-aloitteisesti.
Jäi lisäämättä, että toki olen kuullut, että huonompiakin päiviä on - mutta kenellä ei?
Olin vähän ajatellut, etten uskaltaisi Tommya varmaan lähestyä missään fanijutussa ikinä jos mahdollisuus olisi, mutta ehkä muutan mieleni.
Nyt ennen keikkaa K vois laittaa meille jonkun kivan pikku yllärin sitten taas!
Kn Varkauden keikka on ilmeisesti loppuunmyyty. Olisin mennyt mutta ei ole rahaa lippuun, busseja ei mene ja kävelymatka on liian pitkä 😥
Kyllä on komea tuo K:n turvamies 😂
https://www.tumblr.com/submariini/727284501408022528/walking-with-the-p…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on komea tuo K:n turvamies 😂
https://www.tumblr.com/submariini/727284501408022528/walking-with-the-p…
Niin on! Hauska myös, kun tuo Salen turvamies naureskelee tuossa vapautuneesti.
Mä olen kyllä siitä huolimatta jaksanut :D Esim se urheilujätkä oli siinä tosi hyvin vedetty.